Xboxlife forum

Nu spørger jeg nok dumt :P

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf dummiz » 8. maj 2007 21:36

Jeg syntes det lagger nogen gange lige når man kommer ud fra kælderen i starten. der hvor man ridder på hesten...?
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf Skinke » 8. maj 2007 21:43

Hmm... Der er lidt nogle gange, når man lige er steget på, og begynder at ride. Kan være den ikke får læst skiven helt ordentligt, og ikke når at render det hele? Synes i hvert fald ikke det var noget jeg oplevede hele tiden..
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf dummiz » 8. maj 2007 21:43

det er især når det regner..
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf Zenn » 2. jun 2007 11:30

Er det ikke for det meste når det er første gang man kommer et sted hen? :?
[b]Don't Compete If You Can't Complete

Jeg beer pænt redaktionen med at hjælpe mig med at få min gamle bruger tilbage ?
Zenn
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf J-zon » 12. jun 2007 22:27

jeg synes det er et super spil, har også brugt utilgiveligt lang tid (og mange penge) på det og udvidelserne.. men grafikken har altid irriteret mig en smule, synes alting "skinner" alt for meget
War does not determine who is right, but only who is left.
J-zon
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf ReVaN » 12. jun 2007 22:34

Klart det bedste spil indtil videre paa 360...
no contest, selvom gears bestemt er fedt
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf pk_freestyle_pk » 2. sep 2007 12:53

palnatoke skrev:
Vinterbird skrev:At det er en fantastisk rollespilsoplevelse. Universet, personerne, gameplayet og historien er alt sammen udført eminent, og det er en fantastisk oplevelse.

Når du kommer ud af kælderen, så kommere der en kæmpe wow oplevelse, når man træder ud i skoven første gang.


Den wow oplevelse fik jeg overhovedet ikke...

Min foerste tanke da jeg startede spillet var. wtf? Saa vild er grafikken da ikke!

Da jeg saa kommer ud af kaelderen taenker jeg ikke wow. jeg taenker "... Hvad nu?" Jeg havde ingen ide om hvor jeg skulle hen,
Saa kommer jeg hen til en monkemand. og saa kommer jeg til at slaa paa ham.. saa bliver han sur.. og saa lukkede jeg spillet ned og afinstallerede det...

Nej jeg kan ikke lide oblivion...

Jeg kan godt lide rpg/mmorpg som fx wow og kotor.. men oblivion er bare ikke mig...




så vild er graffiken da ikke? siden du afinstallerede det må det jo betyde at du har spillet det på en computer. klart graffiken ikke er god så, xbox giver meget bedre grafik og meget nemmere at styre. hvis du havde givet det lidt tid havde du nok opdaget at det ikke er gta og at man ikke løber rundt og slår alle og enhver.
pk_freestyle_pk
Niveau 1
 
Indlæg: 51

Brugeravatar

Indlægaf LowLif3 » 2. sep 2007 13:02

wow det er da vist det man kalder svar-latens tid eller noget...
LowLif3
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Vinterbird » 2. sep 2007 13:07

Okay, du er ny. Men alligevel, bump of the year...
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Thomsen » 2. sep 2007 13:18

Jeg har aldrig været så meget for rollespil, men oblivon er det eneste rollespil som var noget for mig.. :)
Billede
Billede
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron