Xboxlife forum

Nu spørger jeg nok dumt :P

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Nu spørger jeg nok dumt :P

Indlægaf dummiz » 8. maj 2007 18:43

Hejsa alle sammen.

Ja nu spørger jeg sikkert dumt...men jeg har Oblivion til at ligge til min 360 og jeg er ikke kommet ud fra den kælder i starten endnu :P ved ikke rigtig om jeg skal give spillet en chance :P

Men hvad er det ved spillet som gør at i syntes det er så godt? :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf Vinterbird » 8. maj 2007 18:46

At det er en fantastisk rollespilsoplevelse. Universet, personerne, gameplayet og historien er alt sammen udført eminent, og det er en fantastisk oplevelse.

Når du kommer ud af kælderen, så kommere der en kæmpe wow oplevelse, når man træder ud i skoven første gang.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf dummiz » 8. maj 2007 18:48

Åhhh nu får jeg jo næsten lyst til at prøve igen :P jeg er kommet dertil hvor jeg møder vagterne igen og jeg skal følges med dem og passe på ham kongen eller hvem han er :P
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf malcolmzx » 8. maj 2007 18:51

Spillet er bare ti gange bedere når du kommer ud af den usle kælder! ;)
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf Vinterbird » 8. maj 2007 18:51

dummiz skrev:Åhhh nu får jeg jo næsten lyst til at prøve igen :P jeg er kommet dertil hvor jeg møder vagterne igen og jeg skal følges med dem og passe på ham kongen eller hvem han er :P


Så du har spillet det i hvad? 45 sekunder? Giv spillet en chance, spil det en times tid og lad det vokse på dig.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Forza242 » 8. maj 2007 18:53

Jeg syntes at det var kedeligt.... efter man har travet lidt rundt i skoven og besøgt diverse lairs.... så virker det bare som om det er det samme om og om igen
Challenge me in forza 2...
Forza242
Niveau 4
 
Indlæg: 382


Indlægaf dummiz » 8. maj 2007 18:54

nej sku mere end 24 sekunder :P jeg har bare svært ved at høre hvad de siger når de snakker fordi mit tv ikke kan skrue så højt op :P
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf badehaette » 8. maj 2007 18:56

haha mærkeligt tv, så sæt tekster på når de snakker.
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf dummiz » 8. maj 2007 18:58

har jeg også gjort men de hyroglyffer er svære at tyde :P
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf paven » 8. maj 2007 19:11

hvordan kommer man ud af den kælder? jeg har fået sådan en nøgle, men den vil ikke læse døren op.....

synes jeg har gennemsøgt alt, men jeg kan ikke komme ud.
paven
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf spif2001 » 8. maj 2007 19:46

paven skrev:hvordan kommer man ud af den kælder? jeg har fået sådan en nøgle, men den vil ikke læse døren op.....

synes jeg har gennemsøgt alt, men jeg kan ikke komme ud.


Det rum the emperor blev nakket, kom der en assassin ud af en lille skjult gang. Gå via denne gang, for at komme til en dør, hvor din nøgle passer til.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vultures » 8. maj 2007 19:49

Brænd det nu! Jeg var så dum at give det en chance. Måske det mest overvurderede spil nogensinde. Jeg tror, jeg fik spillet det sammenlagt et døgns tid, og hvor meget grafikken og den store verden end imponerede, kunne det ikke ændre det fact, at jeg har spildt et døgn på en lunken begivenhed, som jeg aldrig får igen.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf palnatoke » 8. maj 2007 19:52

Vinterbird skrev:At det er en fantastisk rollespilsoplevelse. Universet, personerne, gameplayet og historien er alt sammen udført eminent, og det er en fantastisk oplevelse.

Når du kommer ud af kælderen, så kommere der en kæmpe wow oplevelse, når man træder ud i skoven første gang.


Den wow oplevelse fik jeg overhovedet ikke...

Min foerste tanke da jeg startede spillet var. wtf? Saa vild er grafikken da ikke!

Da jeg saa kommer ud af kaelderen taenker jeg ikke wow. jeg taenker "... Hvad nu?" Jeg havde ingen ide om hvor jeg skulle hen,
Saa kommer jeg hen til en monkemand. og saa kommer jeg til at slaa paa ham.. saa bliver han sur.. og saa lukkede jeg spillet ned og afinstallerede det...

Nej jeg kan ikke lide oblivion...

Jeg kan godt lide rpg/mmorpg som fx wow og kotor.. men oblivion er bare ikke mig...
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf dummiz » 8. maj 2007 20:19

Nu har jeg spillet det og kommet ud af kælderen osv. og GUD hvor er det dårligt. det godt nok ikke lige mig :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf Skinke » 8. maj 2007 21:15

Jeg er stadig overbevist om at folk der ikke kan lide det, uden virkelig at komme med en ordentligt begrundet argumentation, bare ikke "får" spillet. Vil ikke bruge ordet forstå, for så virker det som om jeg kalder jer dumme. :P Håber i ved hvad jeg mener.

Personligt har jeg tilbragt ca. 150 timer og mange søvnløse nætter i Cyrodiil, langt efter alle achievements var unlocked.

Forza242 skrev:Jeg syntes at det var kedeligt.... efter man har travet lidt rundt i skoven og besøgt diverse lairs.... så virker det bare som om det er det samme om og om igen


Nu har du så tilsyneladende også valgt den mindst underholdende, og mest homogene del af spillet. Har man set én ikke-quest-orienteret dungeon, har man næsten set dem alle. Der er nogle få af dem der har små historier bundet til dem, men langt fra alle.

palnatoke skrev: [...] Da jeg saa kommer ud af kaelderen taenker jeg ikke wow. jeg taenker "... Hvad nu?" Jeg havde ingen ide om hvor jeg skulle hen, [...]


Det står med store blokbogstaver når du kommer udenfor, og der er en fin lille pil der peger i den rigtige retning. :P Desuden er den enorme mængde frihed også det der gjorde at jeg brugte så meget tid på i sin tid. Dog vil jeg lige sige at jeg synes at main questen lige efter Kvatch var lige lovlig høstblomst. Lidt for meget FedEx, lidt for lidt action.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron