Xboxlife forum

20 Vampire Dust & Daedre Hearts....

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

20 Vampire Dust & Daedre Hearts....

Indlægaf Butcher » 27. apr 2007 23:13

Jep så er jeg kommet lidt i unåde hos Mage Guilden, og de forlanger som sagt ovenstånde....Men er der ikke et sted hvor man kan finde dem alle, gider simpelthen ikke at fise rundt og så efter 20 timer først at have fundet dem....Please hjælp....!!!!!

Har søgt og fundet en tråd, men syntes ikke den giver rigtig vejledning.....Er der en som kan skære det ud i pap for mig, hvor jeg kan hente det henne???

Og et lille tillægs spørgsmål : Hvor gammel kan man blive i Oblivion.??? Kan man blive ved med at sove, uden man bliver ældre...Har det nogen effekt om man bliver ældre???
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf tue69 » 27. apr 2007 23:16

Du skal finde en cave med vampires - de kan findes flere stader i Cyrodiil - Mener også du kan købe dig til dem i de forskellige "ingrediens"-butikker.

Deadra hearts kan du købe eller finde i oblivion gates.
Senest rettet af tue69 27. apr 2007 23:17, rettet i alt 1 gang.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf spif2001 » 27. apr 2007 23:16

Vampire dusts skal du nakke vampyrer for at få fat i. Daedra hearts kan du købe i butikker der sælger magi komponenter (der er en i market district ved siden af orken der sælger blunt weapons).

Du kan sove alt det du vil ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Butcher » 27. apr 2007 23:18

Ok takker... Så er jeg på vej igen...Syntes lige jeg var ved at gå lidt i stå.....

Tusind tak... :)
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf POWER-XBOX360 » 27. apr 2007 23:38

har haft prøvet det samme som dig jeg fandt dog en gudie på nettet hvor der stod hvor vampirene var så efter 3 grotter så havde jeg 30 vampiredust
resten fandt jeg i oblivion gatene.
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Butcher » 5. maj 2007 18:39

Ok er ked af at aktivere tråden igen, men kan ikke få de skide hjerter. :evil:
Hvad skal man kigge efter i de dersens Gates, hvor mange gates er der, og hvor mange hjerter er der i hver????? Har prøvet den gate som ligger i Kvatch (Stave), men der var ingen hjerter :? :shock:

Har prøvet 5 forskellige Alcymistshops, men der var kun èn af dem som havde et hjerte, og jeg mangler 17 endnu :shock:
Har så prøvet at sove, men der kom ikke flere hjerter i nogen af butikkerne. :shock: :shock: :shock:

Har også prøvet at duplicere hjerterne, men det virkede heller ikke :?

Der må da være nogen som kan hjælpe en "Fatsvag" Oblivion-Gamer.....
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf POWER-XBOX360 » 5. maj 2007 18:44

du skal bare gå ind i en oblivion gate og der er der mange med dearde heart.. jeg fandt engang en guiede som viste hvor vampyrene var. men kan ikke finde den side mere. så håber en kan huske den

i en oblivion kan du godt finde 10-15 deadre haret
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf eddy0912 » 5. maj 2007 18:44

Når du har dræbt de der røde menneskelignende monstre, kan du tage deres hjerte..

Og der er pæn mange Oblivion gates.. du skal bare ride lidt rundt i skovene og sådan noget
Billede

Billede
eddy0912
Niveau 5
 
Indlæg: 870


Indlægaf Vix-blue » 7. jun 2007 21:42

Hvis du stadig mangler vampiredust, så er her en komplet liste over hvor vampyrerne befinder sig.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampi ... _Locations
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Skinke » 9. jun 2007 23:23

Og hvis du virkelig er desperat, og ikke har noget imod at "snyde", kunne du altid bare dupe dem. :P
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Butcher » 10. jun 2007 09:00

Skinke skrev:Og hvis du virkelig er desperat, og ikke har noget imod at "snyde", kunne du altid bare dupe dem. :P

Har jeg prøvet, men tror de har pathed den væk. Har prøvet flere forskellige metoder for at duplicere de møg iriterende hjerter, og vampyr støv, men der er ingen som virker.

Hvis du kan sige helt nøjagtigt HVILKEN måde at gøre det på virker, er jeg dig evig taknemmelig. Er nemlig gået lidt i "Pause-Mode" med Oblivion for tiden, da jeg ikke gider rende rundt og lede efter de skide hjerter...
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Skinke » 10. jun 2007 12:28

Butcher skrev:Har jeg prøvet, men tror de har pathed den væk. Har prøvet flere forskellige metoder for at duplicere de møg iriterende hjerter, og vampyr støv, men der er ingen som virker.

Hvis du kan sige helt nøjagtigt HVILKEN måde at gøre det på virker, er jeg dig evig taknemmelig. Er nemlig gået lidt i "Pause-Mode" med Oblivion for tiden, da jeg ikke gider rende rundt og lede efter de skide hjerter...


Okay... Først skal du bruge nogle spell scrolls. Altså de der engangs spells. Køb så mange af den samme type som du kan. Nu siger vi at du har købt fire.

Der er nogle få ting man ikke kan dupe, men jeg er ret sikker på at alle alchemy ting virker, bortset fra Nirnroot o.lign..

Sving dit våben med den højre skulderknap, og tryk B midt i angrebet, altså inden det er gjort færdigt. Så equipper du dine spell scrolls med A, og trykker X for at droppe den ting du vil dupe. Tryk B igen for at komme væk fra menuen. Der vil nu ligge en tilsvarende mængde af tingen du duper til dine scrolls. Altså, hvis du havde fire scrolls, lavede den tre kopier af tingen, så du ender med fire.

Hvis du vil lave flere kopier, skal du bare smide de resterende ting på gulvet, så du ender med én i dit inventory, og starte forfra.

Du kan ikke dupe stjålne ting.

Og hvis det skal være virkelig avanceret, kan du bruge de her tips...

Du kan bruge duping til at "hvidvaske" stjålne ting, hvis du har mindst én ærligt anskaffet kopi af tingen. Hvis vi siger du har fire scrolls igen, skal du have den ærlige ting, og tre stjålne i dit inventory. Hvis du så duper som normalt, vil de tre stjålne ting ryge fra dit inventory og ned på gulvet, og de tilhører nu dig.

Hvis du skal have store mængder af én ting, men er for doven til at dupe i små mængder af gangen, kan du også bare dupe nogle flere scrolls med nogle andre scrolls. :D
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron