Xboxlife forum

The Path of the Righteous..hurtig hjælp??

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

The Path of the Righteous..hurtig hjælp??

Indlægaf Senorita 32DD » 24. apr 2007 16:14

Jeg har genneført alle de andre quests.. Og mangler kun den der mace.
Der står på Gamebanshee at jeg skal aktivere den det tomb. Når jeg kommer ind skulle mine boots of the crusader begynde at vibrere og der skulle kommen en " glowing path up to the weapon". Men der sker intet? Skal jeg gøre noget for at aktivere støvlerne eller hvad skal jeg kigge efter?
Senorita 32DD
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: The Path of the Righteous..hurtig hjælp??

Indlægaf Skinke » 24. apr 2007 21:45

Senorita 32DD skrev:Jeg har genneført alle de andre quests.. Og mangler kun den der mace.
Der står på Gamebanshee at jeg skal aktivere den det tomb. Når jeg kommer ind skulle mine boots of the crusader begynde at vibrere og der skulle kommen en " glowing path up to the weapon". Men der sker intet? Skal jeg gøre noget for at aktivere støvlerne eller hvad skal jeg kigge efter?


Dumt spørgsmål, men har du taget dem på? Og hvis du har, så prøv at tage dem på inden du beder. :P

Ellers, så prøv at tage dem af og fald ned indtil du får den pop-up hvor den foreslår at du bruger et af relics'ne.. Og tag dem på og prøv igen.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Senorita 32DD » 25. apr 2007 13:45

Jeg kan ikke tage dem på! Jeg kan faktisk ikke tage noget af ydstyret på.

Den skriver noget i stil med at jeg skal ha forladt mine synder.. (kan ikke huske prævist hvad). Men jeg har prøvet at bede i templer, og har ingen dusører på nakken. Men jeg må ikke tage støvlerne på...

Ved ikke hvad jeg skal gøre for at få lov til det!?
Senorita 32DD
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Skinke » 25. apr 2007 14:09

Senorita 32DD skrev:Jeg kan ikke tage dem på! Jeg kan faktisk ikke tage noget af ydstyret på.

Den skriver noget i stil med at jeg skal ha forladt mine synder.. (kan ikke huske prævist hvad). Men jeg har prøvet at bede i templer, og har ingen dusører på nakken. Men jeg må ikke tage støvlerne på...

Ved ikke hvad jeg skal gøre for at få lov til det!?


Efter du har besøgt alle ni wayshrines kommer din Infamy helt ned på 0, og det er der en grund til. Hvis din infamy er over 2 eller 3 (noget i den retning), kan du ikke have udstyret på, fordi du ikke er "pure of heart." Jeg håber du har gemt kortet der viser hvor de ni wayshrines er, for du må på den igen, for at sænke din Infamy til 0... Og så vent med massemordene indtil du er helt færdig næste gang. :p
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Senorita 32DD » 25. apr 2007 15:00

nogle der har et kort hvor de er på? For aner ikke hvor de er? Det blir jo ikke markeret nogle steder? Og vil da tage 100 år at lede det hele igennem?

Eller hvad gør jeg bedst!?

Må jeg slet ikke slå nogle ihjel før jeg er færdig med at finde dem??
Senorita 32DD
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf ducktarius » 25. apr 2007 15:29

Kig på:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wayshrines

Hvis du trykker på "Map" ved siden af guiden til hvor du finder dem henne så får du det vist på kortet.

Go jagt.

[edit]
Det var forresten første hit på google med søgningen: wayshrines oblivion map
ducktarius
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Skinke » 25. apr 2007 16:27

Senorita 32DD skrev:nogle der har et kort hvor de er på? For aner ikke hvor de er? Det blir jo ikke markeret nogle steder? Og vil da tage 100 år at lede det hele igennem?

Eller hvad gør jeg bedst!?

Må jeg slet ikke slå nogle ihjel før jeg er færdig med at finde dem??


Du får jo et (item) kort fra The Prophet. Ellers så brug Ducktarius' link.

Og jo jo, du må godt dræbe monstre, dyr, bandits, osv.. Bare ikke uskyldige mennesker, eller andre ulovlige ting, der får din Infamy til at stige.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Senorita 32DD » 25. apr 2007 18:34

så min infamy vil falde til 0 efter jeg har bedt ved skrinene!?!?

Man kan ikke gøre andet?
Senorita 32DD
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Skinke » 25. apr 2007 20:50

Senorita 32DD skrev:så min infamy vil falde til 0 efter jeg har bedt ved skrinene!?!?

Man kan ikke gøre andet?


Jep. Det siger profeten også. Det er derfor man skal besøge de ni wayshrines i begyndelsen af quest linjen, siden det nok er de færreste der har under 2-3 Infamy.

Og nej. Du kan kun reset din Infamy til 0 ved at lave "the pilgrimage", altså besøge de ni wayshrines. Hvis du tager fast travel hen til et punkt i nærheden af et shrine, tager det ikke så lang tid. Desuden må du også kunne huske lidt hvor de ligger henne af.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron