Xboxlife forum

ballade med DLC - KRISE!!!

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

ballade med DLC - KRISE!!!

Indlægaf Bjarke Brie » 21. apr 2007 16:59

halloi!

Jeg har ballade med noget DLC. Jeg hentede igår (hos min mor) noget forskelligt DLC til spillet, bl.a Shivering Isles mm. Jeg er så kommet ud på mit kollegieværelse idag hvor jeg ikke kan komme på live. Jeg prøver så at hente mit savegame, men der står:
"This save relies on content that is no longer present. Some objects may no longer be available. Continue Loading?"

Hvad kan jeg gøre?
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf Gold Dragon » 21. apr 2007 17:33

Man kan kun spille shivering isles når man er på live.
Billede
Gold Dragon
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Bjarke Brie » 21. apr 2007 19:50

det er da ringe :S
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf skitzofraen » 22. apr 2007 10:51

ja det sgu da ufatteligt ringe.....burde de ikke skrive sådan noget, så man ved det inden man henter det......det sgu da på grænsen til svindel ellers IMO
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf ReVaN » 22. apr 2007 15:33

Hvordan er det ringe? Det er kun folk der er paa live der kan faa det - regner de jo nok med at dem der henter har adgang til live...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Cerialbox » 22. apr 2007 15:41

ReVaN skrev:Hvordan er det ringe? Det er kun folk der er paa live der kan faa det - regner de jo nok med at dem der henter har adgang til live...


Ja men det er princippet i det. Hvorfor skal man være på Live for at spille et singleplayerspil?
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf ReVaN » 22. apr 2007 16:00

Cerialbox skrev:
ReVaN skrev:Hvordan er det ringe? Det er kun folk der er paa live der kan faa det - regner de jo nok med at dem der henter har adgang til live...


Ja men det er princippet i det. Hvorfor skal man være på Live for at spille et singleplayerspil?


fordi det er sjaeldent posten kommer med opdateringer og udvidelser til spil, jeg kan gost se hvad du mener, men hvis man vil have nyt content maa man vaere paa Live, fordi det er det eneste maade man kan faa det.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf skitzofraen » 22. apr 2007 16:18

ReVaN skrev:Hvordan er det ringe? Det er kun folk der er paa live der kan faa det - regner de jo nok med at dem der henter har adgang til live...


det er sgu da VOLDSOMT ringe......at folk skal være online for at hente det, betyder da ikke at folk har tænkt sig at være online hver gang de spiller (det er trods alt et spil uden nogen online funktion......tror aldrig min 360 har været sat til live mens jeg har spillet oblivion).....de andre oblivion updates har sgu da heller ik krævet at man var online, så kan ikke se hvor du vil hen af....men forklar endelig......tænk på det sån' her....pc spillere skal købe det i en butik.....ville du synes det var OK hvis de kun kunne spille lortet når de stod i butikken......nej vel, men det er det du lægger op til
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Bjarke Brie » 22. apr 2007 16:55

som der er også er skrevet ovenover, så holder det principielt ikke at man skal være online for at spille offline :S
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf ReVaN » 22. apr 2007 17:07

skitzofraen skrev:
ReVaN skrev:Hvordan er det ringe? Det er kun folk der er paa live der kan faa det - regner de jo nok med at dem der henter har adgang til live...


det er sgu da VOLDSOMT ringe......at folk skal være online for at hente det, betyder da ikke at folk har tænkt sig at være online hver gang de spiller (det er trods alt et spil uden nogen online funktion......tror aldrig min 360 har været sat til live mens jeg har spillet oblivion).....de andre oblivion updates har sgu da heller ik krævet at man var online, så kan ikke se hvor du vil hen af....men forklar endelig......tænk på det sån' her....pc spillere skal købe det i en butik.....ville du synes det var OK hvis de kun kunne spille lortet når de stod i butikken......nej vel, men det er det du lægger op til

jeg ser ikke dit problem... hvis du har live hvad er det saa der goer dig muggen? hvad er dit problem ved bare at logge paa live mens du spiller? Min xbox logger automatisk paa live naar jeg taender min xbox, og saa lader jeg den da bare vaere online ligegyldigt hvad jeg spiller.
naar man alligevel er online naar man henter det, saa kan jeg da godt forstaa hvis Bethesda gaar udfra at dem der henter det ogsaa bare kan vaere online naar de spiller...
self. ville det da have vaeret smart at de maaske havde lavet en disc version til 360 ogsaa som saa ikke havde paakraevet online, men personligt tror jeg ikke der er mange der downloader det der har et problem med at vaere online naar de spiller
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Skinke » 22. apr 2007 19:30

Grunden til at du skal være online for at spille er at Live skal verificere at du spiller -din- kopi af SI på -din- 360, på -din- konto. M$ var meget nervøse for at folk skulle fuske på den ene eller anden måde, så det er derfor.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Bjarke Brie » 23. apr 2007 15:36

tja, man kan så kvittere med at sige "tak for tilliden" til dem. Jeg har brugt 2400 ms points på noget jeg ikke kan bruge, med andre ord. Sgu lidt trist. Men bare underligt at den portal er på kortet stadigvæk :S
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf Gajolen » 2. maj 2007 22:45

Læste lige lidt af de her indlæg og kom frem til at i alle sammen mener at man SKAL være online for at spiller SL. Jeg har da ingen problemer med at spiller SL selvom jeg ikke har sat min xbox360 til internettet. så det må da være muligt at spille uden at være online.. eller har jeg misforstået det i skriver?
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster