Xboxlife forum

Thoronir

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Thoronir

Indlægaf MalerHjerne » 6. apr 2007 08:39

Hey ku være fedt med lidt hjælp...

I den quest med Thoronir hvor man skal afsløre hvorfor han kan sælge alle hans ting billigere end de andre. Jeg har fulgt efter Thoronir og har fulgt efter ham Agamir (tror jeg han hed). Men nu skal jeg så ind i Agamir's hus og finde ud af hvad han har derinde osv. Så tager jeg den bog for at jeg skal overbevise Thoronir om at de ting han får er fra døde menesker.
Her kommer så spørgsmålet
Hvorfor fan*en i søren bliver jeg busted hver gang jeg forlader hans hus?!?! :x

Så lige en til nu det er påske...
Fandt et link herinde til trænere men på min sagde den siden kan ikke vises... Hjælp til lokalisering af dem :D
Billede

Billede
MalerHjerne
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Kaninus » 6. apr 2007 08:49

Stjæler du andet mens du er inde hos ham???? Jeg kan ikke huske om bogen er "rød" så du stjæler den, for så er det jo tyveri. Grunden til at du bliver busted er jo at du rent faktisk begår indbrud, men hvis bogen ikke bliver markeret som en stjålen genstand, så kan du bare betale bøden, og så fortsætte... eller du kan resist arrest, og så løbe som bare pokker over til thoronir og give ham bogen og så gå i spjældet bagefter :D
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf MalerHjerne » 6. apr 2007 08:58

kan ikke lige huske om den er rød når jeg tager den... Men det er den jo nok da det ikke er min men ejet af ham Agamir... Skal først spille igen i aften ved en halv 11 tiden så lader lige tråden kører så der måske nogle der kan nogle fif udover at løbe som en i helvede
Billede

Billede
MalerHjerne
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Kaninus » 6. apr 2007 09:16

hehe... Jeg tror bare det er et spørgsmåel om hvor "heldig" du er at ramme en vagt når du går ud af døren... Så vidt jeg husker så autosaver den lige inden, så måske skal du bare vente lidt inden du går ud af døren, så er vagterne nået forbi... eller er det fordi de kommer ind i huset?
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf RasmussenDK » 6. apr 2007 09:25

Hvis du finder bogen inde i dit inventory kan du se om den er markeret "stjålet".... Hvis der er en rød hånd på ikonet er det tyvekoster. I så fald mister du den hvis du betaler bøden eller går i fængsel.
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Bears fan » 6. apr 2007 10:42

ligemeget om den er stjålet mister du den ikk når du bliver arresteret, fordi det er et Quest item :)

plejer at betale, så ved ikke hvad der kser hvis du går i fængsel om du så mister den
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Blade Dk » 6. apr 2007 11:12

husk altid at se omkring dig om der er nogle vidner evt bumser eller vagter , har aldrig haft problemer med at blive bustet med dem quest
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf MalerHjerne » 6. apr 2007 20:49

Saver bare lige inden og så må jeg se hvad der sker når jeg spjælder den :)
Billede

Billede
MalerHjerne
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Thoronir

Indlægaf SeekerDK » 11. apr 2007 09:27

MalerHjerne skrev:Så lige en til nu det er påske...
Fandt et link herinde til trænere men på min sagde den siden kan ikke vises... Hjælp til lokalisering af dem :D


http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Trainers
Billede
SeekerDK
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf MalerHjerne » 24. apr 2007 19:53

tak :)
Billede

Billede
MalerHjerne
Niveau 1
 
Indlæg: 53



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron