Xboxlife forum

Oblivion: Lager til ens stuff?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf ReVaN » 29. aug 2007 16:43

Skatten får du et hint til hvor ligger hvis du opp i soveværelset hopper op på den lille "platform" over døren du kommer ind af... du har brug for lidt god acrobatik her!

der ligger en seddel og den giver dig et hint til hvor skatten er... vil give dig en chance for selv at regne ud hvor den er, men ellers kan du bare skrive her.

tjenerpigen har et kort navn (4 bogstaver tror jeg) og går enten rundt på gaden nær dit hus eller er inde i en af forretningerne i nærheden, tal med hende og giv hende et job! (du skal bare have købt servants quarters til huset)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Eorith » 29. aug 2007 16:48

ThomsonElite skrev:Gemmenfør Dark brotherhood quests til du får Shadowmere, DRÆB shadowmere ( så vil der stå Shadowmere is now unconscious ) og smid dine overflødige items ind i den, det lyder meget dumt, men da shadowmere ikke kan bruge items selv kan den derfor heller ikke smide dem, og du mister aldrig smadowmere da den er NPC og kan derfor ikke dø og shadowmere har ikke et maximum den kan bære ^^


Min Shadowmere er væk.. Pist borte.. Så den kan altså godt forsvinde..... Og nej, den kommer heller ikke igen når jeg bruger quick travel mm... :(
Eorith
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf ReVaN » 29. aug 2007 16:53

Eorith skrev:
ThomsonElite skrev:Gemmenfør Dark brotherhood quests til du får Shadowmere, DRÆB shadowmere ( så vil der stå Shadowmere is now unconscious ) og smid dine overflødige items ind i den, det lyder meget dumt, men da shadowmere ikke kan bruge items selv kan den derfor heller ikke smide dem, og du mister aldrig smadowmere da den er NPC og kan derfor ikke dø og shadowmere har ikke et maximum den kan bære ^^


Min Shadowmere er væk.. Pist borte.. Så den kan altså godt forsvinde..... Og nej, den kommer heller ikke igen når jeg bruger quick travel mm... :(

Bare kig ved fortet hvor du først fik den, så skulle den gamle krikke gerne stå der
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron