Xboxlife forum

Shivering Isles info

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Carsten O » 31. mar 2007 11:13

Ja
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Spartan117 » 31. mar 2007 11:15

Hehe vil du uddybe det lidt? :o
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf Carsten O » 31. mar 2007 11:22

Hvis du kan lide det oprindelige Oblivion vil du også kunne lide udvidelsen. Det er helt nyt landskab, helt nye karakterer du kan møde, en helt ny quest.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Gajolen » 2. apr 2007 15:25

Er der mulighed for at gå frem og tilbage mellem Oblivion og SI.
og er der noget ordentlig udfordring i de quests man får i SI. jeg oplevede nemlig ved de opdateringer man ellers har kunne købe i marketplace, at det var way too easy at klarer dem.

På forhånd tak
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf spif2001 » 2. apr 2007 15:59

Gajolen skrev:Er der mulighed for at gå frem og tilbage mellem Oblivion og SI.
og er der noget ordentlig udfordring i de quests man får i SI. jeg oplevede nemlig ved de opdateringer man ellers har kunne købe i marketplace, at det var way too easy at klarer dem.

På forhånd tak

Du kan gå igennem portalen imellem Cyrodiil og Shivering Isles så tit du vil.

Sværhedsgraden er fin, og sværere end f.eks. Kot9. Hvis du stadig syntes det er for let, kan du jo bare sætte sværhedsgraden op. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gajolen » 2. apr 2007 16:46

spif2001 skrev:
Gajolen skrev:Er der mulighed for at gå frem og tilbage mellem Oblivion og SI.
og er der noget ordentlig udfordring i de quests man får i SI. jeg oplevede nemlig ved de opdateringer man ellers har kunne købe i marketplace, at det var way too easy at klarer dem.

På forhånd tak

Du kan gå igennem portalen imellem Cyrodiil og Shivering Isles så tit du vil.

Sværhedsgraden er fin, og sværere end f.eks. Kot9. Hvis du stadig syntes det er for let, kan du jo bare sætte sværhedsgraden op. ;)


Tak:) ja jeg har lige fundet ud af man kan sætte sværhedsgraden op. hehe doh efter 200 timers spil:S men har kun læst det herinde. hvor gør man det henne? har ikke lige min xbox360 her.
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf spif2001 » 2. apr 2007 16:48

Der hvor du kan save, kan du også sætte game options og under det er der en sværhedsgrads slider.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gajolen » 2. apr 2007 17:12

spif2001 skrev:Der hvor du kan save, kan du også sætte game options og under det er der en sværhedsgrads slider.


Thanks! den tror jeg at jeg vil tage hjem og lege lidt med
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf spif2001 » 2. apr 2007 17:22

Anytime ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Genford » 6. apr 2007 07:47

Ang. de 20 ca. timer game play, så er det hvis kun 20 timer hvis det er første gang man spiller. Jeg kom gennem denne pakke, som med de andre på et par timer. desvære. Men hvis jeg bare ønsker at gå rund og nyde livet i Oblivion, kan der da godt være et par timer mere. Ps. er der kommet nogle nye guilds til, er kan man komme videre i nogle af de gamle.
Genford
Niveau 4
 
Indlæg: 465


Indlægaf Vinterbird » 6. apr 2007 08:31

Genford skrev:Ang. de 20 ca. timer game play, så er det hvis kun 20 timer hvis det er første gang man spiller. Jeg kom gennem denne pakke, som med de andre på et par timer. desvære. Men hvis jeg bare ønsker at gå rund og nyde livet i Oblivion, kan der da godt være et par timer mere. Ps. er der kommet nogle nye guilds til, er kan man komme videre i nogle af de gamle.


Der er ingen guilds. Der er den nye quest line og så de nye byer og steder at udforske, ingen guilds eller noget, desværre.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Skinke » 11. apr 2007 23:45

I må lige flame mig hvis det er fordi jeg er blind og har overset det, men jeg har et dumt spørgsmål.

Følger alt DLC gejlet med Shivering Isles, altså som horse armor osv., eller skal jeg også have fat i Kot9 for det?
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Gamemakerman » 11. apr 2007 23:47

Skinke skrev:I må lige flame mig hvis det er fordi jeg er blind og har overset det, men jeg har et dumt spørgsmål.

Følger alt DLC gejlet med Shivering Isles, altså som horse armor osv., eller skal jeg også have fat i Kot9 for det?


Du skal have Kot9 for det :)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Skinke » 12. apr 2007 10:21

Gamemakerman skrev:
Skinke skrev:I må lige flame mig hvis det er fordi jeg er blind og har overset det, men jeg har et dumt spørgsmål.

Følger alt DLC gejlet med Shivering Isles, altså som horse armor osv., eller skal jeg også have fat i Kot9 for det?


Du skal have Kot9 for det :)


Bahhhhh. Tak.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Gajolen » 12. apr 2007 15:40

Er der nogen der vil fortælle mig hvad DLC og Kot9 det er for en underlig størrelse?
Er der evt. en side her hvor alle de dersens mere eller mindre mystiske forkortelser kan læses af sådan en som mig der ikke er så meget inde i dette?
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster