Xboxlife forum

Elder Scrolls IV: Oblivion annonceret!!!

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Elder Scrolls IV: Oblivion annonceret!!!

Indlægaf SPLINT » 11. sep 2004 12:25

Det er ligekommet frem at efterfølgeren til det populære rollespil "Morrowind" er kommet frem!!!

Efter en mystiks nedtæller på den officielle hjemmeside, kom det frem, her i går at det var et nyt spil det drejede sig om. Desværre kan man først få noget af vide om selve spillet når bladet "Gameinformer" kommer på gaden d. 23 september, da de har sikret sig eneretten til at vise spillet frem.

Spillet skulle komme til PC, PS3 og Xbox2

Glæder mig utroligt meget til spillet, håber bare at de laver AI, og kampsystemmet meget bedre end det var i "Morrowind"

Mere informantion på
http://xbox.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=60381
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Buktu » 11. sep 2004 12:36

Det spil kunne sagtens gå hen og bliver stort.. Rigtig stort.. Og i flere forskellige henseender.. :)

Det er da vidst den første rigtig prominente titel vi har hørt om til Next Gen indtil videre. Men stadig intet om Nintendo Revolution eller hvad den nu kommer til at hedde...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Minihippo » 11. sep 2004 16:42

Det kommer nok først i 2007. :(
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf L1 Solid » 11. sep 2004 16:49

Så kommer vi nok snart til at høre noget om de nye NGC...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf PsykopatGamer » 12. sep 2004 10:07

Minihippo skrev:Det kommer nok først i 2007. :(


Det gør ikk noget!!!! Det må jo blive et af de bedste spil, Fordi de har jo brugt siden 2002!!! garfiken må blive godt! Mega god!! 8)

jeg glæder mig!!! :)
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Minihippo » 12. sep 2004 10:10

spanker dk skrev:
Minihippo skrev:Det kommer nok først i 2007. :(


Det gør ikk noget!!!! Det må jo blive et af de bedste spil, Fordi de har jo brugt siden 2002!!! garfiken må blive godt! Mega god!! 8)

jeg glæder mig!!! :)


Det er stadig lang tid at vente.

Men så laver de det nok længere end morrowind, tribunal og bloodmoon tilsammen.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Sp4 » 12. sep 2004 10:25

Det behøver det jo ikke at blive godt af, bare fordi de har brugt så mange år på det. Jeg kan da nemt huske et par titler som er blevet til noget *BIIP* selvom de har brugt mange år på det.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf PsykopatGamer » 12. sep 2004 10:29

Jaja men efter hvad billeder viser, tror jeg det bliver fedt!!!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Zelion » 12. sep 2004 10:34

man skal ikke altid stole på billiderne :), det kan være at det bliver sejere eller dårliger man ved aldrig men ja du har ret med billiderne det ser fdt ud.
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Buktu » 12. sep 2004 10:57

Nej, men når det er en sequel, har firmaet fået en idé om hvad der fungerer, hvad der ikke fungere og hvordan det fungerer.. :)

Det eneste problem for dem er at lære Next gen systemet og kende, og lære at udnytte det fuldt ud. Men det har jo bare indflydelse på grafikken... Stort set.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf SPLINT » 12. sep 2004 13:01

Her er nogle billeder fra magasinet Gameinformer.

Spillet ser jo sindsygt flot ud, og viser jo lidt om grafik standarten på de nye konsoler!

http://www.todesturnpike.com/images/TES4/
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Rechain » 12. sep 2004 13:06

Har selv gamet lidt Morrowind i min tid, men ikke så meget...
Det bliver sku fed med sådan en opdatering :D

Skal da helt sikkert have det...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Fnord » 12. sep 2004 13:16

wow, grafikken er vild på de screens.

Er helt vild med skovområderne og ansigterne er mega detaljerede
Fnord
 


Indlægaf Anastacio » 12. sep 2004 13:18

Grafikken kan stadig blive meget dårligere eller flottere i sidste ende.

For de screens er ikke taget fra en Xbox2/PS3 version.

Udviklerne har udviklet spillet ud efter, hvad de ved og tror Xbox2 kommer til at kunne klare hardware mæssigt.

Derfor kan grafikken nå at blive meget dårligere eller bedre end det vi ser på screensne.

De kan også sagtens have gjort screensne pænere end selve spillet, som mange udgivere vælger at gøre.

Grafikken er flot, men grafikken bliver simpelthen nød til at blive meget flottere nu når spillet først udkommer i 2007.

Spillet kan da godt blive godt, men grafikken imponere mig slet slet ikke, faktisk vil jeg sige, at det ser grimt ud nogle steder.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf SPLINT » 12. sep 2004 13:22

Ja. det ligner jo næsten noget fra en computer animeret film!

Monstrene er også blevet mere livagtige, som "Deadrothen" (tror det er sådan man staver det) som er på et af billederne :D
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron