Xboxlife forum

Fingers of the mountain Part II (Hjælp)

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Fingers of the mountain Part II (Hjælp)

Indlægaf HippiMonster » 18. jan 2007 15:48

har fået part II af fingers of the Mointain
jeg kan ikke finde ud af hvad man skal oppe på den bjerg top (Cloud Top), jeg har læst Earana´s notater fra bogen (Fingers of the Mointai) tusind gange men kan stadig ikke finde ud af det HJÆLP HVAD SKAL JEG
HippiMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 16:18

Den skal vist nok rammes med et lyn... Men jeg mener at det kan dræbe en, da der kommer en vanvittig refleksion.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf J-zon » 20. jan 2007 19:40

du skal bruge en ranged spell der giver shock damage på den der søjle.. så hudt jeg visker, ihvertfald
War does not determine who is right, but only who is left.
J-zon
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf spif2001 » 20. jan 2007 19:55

Ranged eller touch er lige meget, men det skal være et lyn spell. Jeg tror ikke man kan dø af det, ihvertfald ikke hvis man har fuld health når man gør det. Er aldrig kradset af ved den quest.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf tola5 » 4. jun 2007 16:07

´jeg låner lige det her emne, da jeg selv er ved den, og er blivet ramt af det lyn og fåget den spell, men hvad så nu, jeg kan ikke få dem anbefaling fra mage guld da jeg ikk har bogen, hvad gør jeg nogen der ved hvor bogen er hende ?
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf spif2001 » 4. jun 2007 16:28

[QUEST SPOILER!]

Du skal sige til ham der gav dig questen, at du har givet den væk TIL hende den anden.

Han vil forlange at du får bogen tilbage, og det skal du jo så i gang med.

Hvis der derefter ikke kommer nogen quest markers på kompasset, så bor hun på et lille værelse på 1. sal i den lille kro lige til højre, når man kommer ind af hovedporten til byen (syd porten). Kroen ligger som det sidste hus på højre hånd, inden man kommer op til borgen / slottet.

Stjæl bogen tilbage når hun ikke er der eller imens hun sover.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Virgo DK » 5. jun 2007 16:14

Iøvrigt er den spell man får ud af det , next to useless. Jovist, den er særdeles kraftfuld, hvis man kan eksekvere den, men den kræver, såvidt jeg husker, en ordentlig røvfuld magicka, og et tilsvarende højt level. Det er spild af tid....
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf Skinke » 7. jun 2007 14:20

Virgo DK skrev:Iøvrigt er den spell man får ud af det , next to useless. Jovist, den er særdeles kraftfuld, hvis man kan eksekvere den, men den kræver, såvidt jeg husker, en ordentlig røvfuld magicka, og et tilsvarende højt level. Det er spild af tid....


Hvis den kræver for meget magicka, er det bare din Destruction skill der er for lav. :P
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron