Xboxlife forum

Spilletid

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Spilletid

Indlægaf Graxtor » 27. dec 2006 11:00

Har kigget lidt på at anskaffe mig en Xbox 360 for at få spillet noget Oblivian (blandt andet)

Men har tænkt på om man kan "klare" sig med at spille et par timer af gangen ? Eller skal der marton stræk til i ny og næ ?
Graxtor
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf bjaelkesex » 27. dec 2006 11:04

Det kommer lidt an på spillet. Oblivion kan man godt blive fortabt i og derved glemme tiden, mens andre spil tager 1 time at gennemføre 1 "bane"
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Scurvy Lobster » 27. dec 2006 11:31

Jeg brugte 100 timer på at gennemføre Oblivion med alle større guilds og mainquest. Det kan tages i små doser, da man kan gemme til hver en tid.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Graxtor » 27. dec 2006 12:29

Scurvy Lobster skrev:Jeg brugte 100 timer på at gennemføre Oblivion med alle større guilds og mainquest. Det kan tages i små doser, da man kan gemme til hver en tid.


Cool, så må jeg se om julemanden har glemt en gave til mig :wink:
Graxtor
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf spif2001 » 27. dec 2006 12:30

Så længe man spiller single player, er det vidst ikke det helt store problem med at spille kortere stræk.

At nogen spil så har en mærkelig måde at gemme på, er så en anden sag. I f.eks. Dead Rising kan du i princippet gemme når du vil, men kun hvis du sidder på lokum eller i safe rummet :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron