Xboxlife forum

B: Xbox 360 Premium inkl. spil og sager... + penge -> PS3

Vil du ikke have penge, men bare bytte, så er det her.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

B: Xbox 360 Premium inkl. spil og sager... + penge -> PS3

Indlægaf bakke » 4. maj 2009 22:01

Davs. Jeg har et lille tilbud til jer med en PS3. Nedenstående er kopieret ud fra min DBA annonce.

Hey, købte en Xbox 360 Premium med 60 gb harddisk i Januar 2009. Den er næsten ikke brugt, dvs. spillene er uden ridser. Den er ikke engang sat til i øjeblikket. Det er en Jasper eller Falcon model, er ikke sikker. I hvert fald er det af de nyeste slags, dvs. chancen for fejl/RROD er minimal.
Alle originale papirer og flapper følger med, også kvittering. Der er 2 trådløse controllers, headset, component kabel (HD), scart kabel, ethernet kabel (internet), adapter, dvs. alle ting der fulgte med.
Af spil er der de fantastiske Gears of War 1+2 i samlet pakke (inkl. map pack), Mirrors Edge og følgende spil købte online: Outrun Online Arcade, NHL 3 on 3 Arcade og Castle Crashers.
Alt fungerer som det skal, og er i fineste stand. Mirrors Edge's cover har et lille smalt hul i toppen, var der dog da jeg købte spillet... Diskene er i "perfekt" stand.


Jeg vil måske smide penge oven i fra min side, afhængig af hvilket PS3 bud i har. Den sælges ikke herinde, kun interesseret i at bytte med en Playstation 3. :)
bakke
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Jeppesen8b » 4. maj 2009 22:24

tror det vil hjælpe dig en del hvis du tjekker om det en jasper erller falcon. tjek om der står 12.1A omme bagpå xboxen
Jeppesen8b
Niveau 5
 
Indlæg: 1170

Handelskarakterer:
151
Skriv handelskommentar

Indlægaf bakke » 5. maj 2009 17:12

Det har du selvfølgeligt ret i, har også googlet en masse. Man kan checke omme bag i og der står den umiddelbart til en Falcon, men der er også lavet Jasper modeller med den spænding/strøm/halløjsa... :?
bakke
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf bakke » 8. maj 2009 09:49

bump...
bakke
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Byttes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron