Xboxlife forum

Magic Duels: Origins

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 15. jul 2015 17:05

Plejede vi ikke at have en smiley herinde, der skyder sig selv i hovedet?

TerrificFalcon skrev:Åh, suk!

Nu forlyder det sig, at cappet kun er på Versus - altså når man spiller online. Der er intet gold cap på AI-modstandere, hører jeg.

Til gengæld hører jeg også at Duels udkommer på Xbox One i dag! Det er godt nok svært at holde styr på hvad der sker.

EDIT: Nu lader det til, at Duels kommer på Xbox One "senere på måneden". Også kendt som "om et halvt år" :).
Senest rettet af Da Senzai 15. jul 2015 17:09, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 15. jul 2015 17:06

Nå ja, og I kan være helt sikre på, at på trods af alt mit brokkeri i tråden herinde, så skal jeg nok downloade spillet på release! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 27. jul 2015 20:23

Jeg er snart ved at være klar til Duels og siddet og leget med et deck.

Jeg kan allerede se herfra, at det ikke er godt nok, men her er det.

Jeg vil to ting. Smide en Aura op Flaring Flame-kin og så svinge for the win! Og så ellers blive ved med at ofre Myr og Arsonist og hive dem op fra med Necromatic Thirst.


4 Perilous Myr - Bliv ved med at sacce for skade!
4 Goblin Arsonist - Bliv ved med at sacce for skade!

3 Gurmag Swiftwing - Evasion til Necromatic Thirst og god Defender tidligt. Især med Inferno Fists!
3 Flaring Flame-Kin - Elsker ham her. Smæk en Aura på og så er det GG.

3 Gravedigger - til at hive Flame-Kin op fra graven.
2 Embermaw Hellion - Han er bøf og har trample. Derudover laver han mine Arsonist om til Shocks og mine Inferno Fists om til Lighting Bolts!
1 Chandra Ingnition - Hilarious sammen med en stor Flame-Kin.

2 Evolutionary Leap - Til at ofre Myr og Arsonist og finde flere af dem!
4 Read the Bones - Mangler et 3 mana drop og så kan de finde de kort jeg skal bruge!

4 Inferno Fist - Aura til både Flame-Kin og Garmag. Og så kan den skyde!
2 Consecrated By Blood - Plus 2/2 og Flying til Flame eller Embermaw! Og så kan den sacce myr og Arsonist!
4 Necromantic Thirst - Infinite Myrs!

1 Forest
7 Swamp
6 Mountain
2 Woodland Cemetary
2 Dragonskull Summit
2 Rootbound Crag
4 Evolving Wilds

Billeder af kort her :P

http://forum.nogoblinsallowed.com/viewt ... 21#p332121
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 27. jul 2015 20:50

Okay, det her deck er simpelthen for dårligt. Jeg har minus sac outlets til mine myr og selv, hvis jeg havde så er Necromatic thirst alt for meget arbejde for give to skade med min myr mere end en gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 28. jul 2015 02:08

I dag lagde jeg mærke til en ny feature på TrueAchievements, som jeg ikke havde set før - meget sjov ting!

Billede

I øvrigt er det nu blevet bekræftet at Steam-udgaven udkommer d. 29., mens at Xbox One udgaven udkommer d. 31.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 28. jul 2015 10:55

TrueAchievements er en megafed side.

Udmærket! Var slet ikke klar over,at Xbox One udgaven var blevet dateret! :D Here´s hoping, at PS4 udgaven ikke er så langt fra igen så! :D.

Jeg synes, at Origins ser federe og federe ud. Guld Cappet er også blevet hævet fra 200 guld om dagen til 400.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 28. jul 2015 12:34

Nu er har det desværre været planen hele tiden, at Playstation 4-udgaven først skulle udkomme senere på året, så du skal nok forberede dig på at vente nogle måneder, særligt når Battle for Zendikar sådan set også er på vej er allerede nu.

At de har fået ændret deres cap fra 200 til 400 er SÅ nødvendigt. Det tror jeg godt, at jeg kan leve med.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 1. aug 2015 00:30

Hold da kæft hvor er det smukt!

Vi er blevet lovet i hoved og røv, at erfarne spillere ikke bliver stukket en fuckfinger af Wizards i denne omgang.
Jeg starter spillet op.
Jeg tænker, at jeg skal spille noget Story Mode, så jeg kan unlocke nogle kort før jeg nakker folk i flæng online.
Jeg bliver straks mødt af en "Skill Quest", der ønsker at jeg skal bruge tiden på hjernedød gennemgang af spillets basale regler - som jeg naturligvis allerede er bekendt med.
Jeg kan vælge at begynde, eller gå tilbage til menuen. Jeg tænker, at jeg har misset et eller andet, men nej.
Jeg går ind i Options, finder gameplaymenuen og kigger over en liste af ting, som jeg kan fravælge, såsom vibration, kampanimation og at spillet spiller sig selv.
Jeg slår dem alle sammen fra.
Jeg skal stadigvæk starte med en Skill Quest, hvor jeg får forklaret hvordan spillet fungerer.
Det har jeg ikke lyst til.

Wizards har specifikt meldt ud, at samtlige tutorials vil være 100% mulige at fravælge i denne udgave af spillet, fordi man føler sig som en idiot, når man skal spilde tiden på dem, som erfaren spiller - og at det netop har været en tidligere kritik mod serien. Fuck, hvor er det idiotisk at melde så basal en ting ud, og så ændre det.
Jeg giver naturligvis ikke op på spillet, men ser hvad det ellers har at byde på, hvilket viser sig at være håndholdning og advarsler om, at jeg ikke skal trykke på den knap jeg lige har trukket på, medmindre jeg er erfaren med Magic - "hvorfor spiller du ikke bare historien i stedet?". Free-to-Play-pis til et mindreårigt iPad-publikum.

Hvis I er så glade for at bruge hænderne, så tag i det mindste fat om andet end min hånd.

EDIT: Det er ikke længere muligt at holde prioritet, hvis man ikke kan spille et kort - du kan altså ikke bluffe længere. Fantastisk!
Muligheder som blev tilføjet til serien for over 2 år siden virker ikke ordentligt i denne udgave.
Two-Headed Giant, som blev fjernet fra sidste års udgave, på trods af at det var en af de allermest populære spilmodes, er blevet tilføjet igen, men surprise - det virker ikke som det skal.

De tidligere spil var en fremragende samling af decks, uden den store mulighed for deck-building, men alligevel følte man sig mere fri til at gøre, som man ville, i de spil. De har betydet meget for mig - for pokker, nutildags spiller jeg brætspil minimum en gang om ugen, og rejser rundt i Europa og spiller kortspilsturneringer, fordi at jeg synes det er virkelig fedt, og at jeg er god til det. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at jeg kommer til at bruge tid på Magic Duels, når jeg i stedet kan bruge min tid på at spille mit favoritkortspil online, som er udviklet som et fælles projekt af en gruppe spillere - og alligevel virker det bedre end det her juks. Krydser fingre for at Elder Scrolls Online er bedre, og med Luis Scott-Vargas på holdet, så har det da en chance.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+2

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 1. aug 2015 05:32

Jeg har ikke lige tid til at skrive et ordentligt svar, men 2 ting.

Jeg ser så meget frem til at læse din officielle Xboxlife Duels Origins Anmeldelse! :mrgreen:

og. Du er nødt til at komme over og på PS4 og spille Rocket League med os andre! Det er så eSport! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 1. aug 2015 08:12

Så med da PCgamesN hostede den første stream af spillet, og lige præcis den påtvungne tutorial var der mange negative kommentarer til.

Jeg downloadede spillet til XBO igår, men gider dårligt nok starte det op. Så virker Hex sjovere.

Synes du skal bede Palle om at anmelde MGO, så vi kan få en anmeldelse fra en mand der kender både MTG og CCG genren

TerrificFalcon skrev:Hvis I er så glade for at bruge hænderne, så tag i det mindste fat om andet end min hånd.

Elsker dig en lillebitte smujle for den kommentar :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 1. aug 2015 09:54

Overvejer at købe Yu-Gi-Oh der kom igår.
4000+ kort, in-game boosters og jeg havde meget sjov i Tag Force på PSP i sin tid
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 1. aug 2015 13:37

IkkNico skrev:Synes du skal bede Palle om at anmelde MGO, så vi kan få en anmeldelse fra en mand der kender både MTG og CCG genren


Lige pt. anmelder jeg en noget mere interessant titel, så en evt. anmeldelse må vente - og jeg tror ikke, at du skal regne med det :). Det egnede sig lidt mere til et rant klokken midt om natten.

Jeg er meget mere til LCG-formatet, hvor jeg er pjattet med Netrunner. Det fungerer bare for mig. Desuden er det også lidt federe at have nogle folk, som bygger en realistisk sci-fi-verden op, med forskellige køn og nationaliteter repræsenteret, end Wizard, som påtvinger os Jace som frontfigur, fordi at mange af de yngre spillere kan identificere sig selv med en egocentreret, mobbet 13-årig dreng, som synes han er bedre end alle andre.

IkkNico skrev:Overvejer at købe Yu-Gi-Oh der kom igår.
4000+ kort, in-game boosters og jeg havde meget sjov i Tag Force på PSP i sin tid

Nu er Yu-Gi-Oh så bare egentlig ikke et særligt godt spil, men ellers havde jeg også været meget frisk på at prøve det.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 2. aug 2015 18:21

Jeg tog lige 20 onlinekampe og ramte dermed mit guldloft, da jeg (naturligvis) vandt alle mine 20 kampe i træk. Det førte mig også til rang 20, altså halvvejs til "loftet", hvor man i hvert fald stopper med at få achievements. Det var ret nemt. Jeg byggede egentlig bare et halv-dårligt RDW, som gjorde hvad det skulle. Det hjælper rimelig meget at man starter med 4x Perilious Myr og 4x Goblin Arsonist. Det er en ret god start.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf A42Merlin » 3. aug 2015 09:18

Nu kommer jeg sikkert med et dumt spørgsmål.
Unlock'er man kort til kortsamlingen ved at spille story? eller er det kun gold?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 3. aug 2015 09:29

Det var meningen, at man også skulle åbne op for nye kort, men jeg har ikke fået dem, det var planen, at man skulle få. Jeg tror, at det rigtige svar er, at det gør man ikke alligevel.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron