Xboxlife forum

Magic Duels: Origins

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Derp » 6. jul 2015 20:27

Så man kan altså ikke spille med den samme konto fra forskellige devices? Det virker sgu da helt dumt og skørt her i 2015. En fed ting ved et spil som Hearthstone er da netop at man kan spille på ens PC og så spille videre på ens tablet/telefon. Er det mig som har misforstået noget, for det giver da ingen mening overhovedet. Det virker da håbløst...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 6. jul 2015 20:58

Til gengæld kan du tilsyneladende spille mod alle spillere på alle platforme, dvs. PC mod PS4 mod XBO mod iPad. Så løber man jo aldrig tør for modspillere :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 6. jul 2015 21:28

Derp skrev: Det virker sgu da helt dumt og skørt her i 2015 Er det mig som har misforstået noget, for det giver da ingen mening overhovedet. Det virker da håbløst...


Så er det heller ikke værre :P.

Jeg ville da blive noget overrasket, hvis jeg betaler penge til Sony for DLC til et spil på min PS4 og så ville kunne bruge DLC´et til spillet på min Xbox.

-------------------------------------------------

Jeg ret spændt på om jeg kan sidde på min PS4 og spille 2HG sammen med Terrificy (der er på Xbox) som i de gode gamle dage.

Jeg er dog ikke helt overbevist om, at der er Cross-platform mellem Playstation og Xbox, da Duels så vil være det første spil nogensinde, der er det. :P.

Men hvad nu, hvis en PC spiller opretter et rum og så inviterer både en PS-spiller og en Xbox spiller?

-------------------------------------------------------

Som I allesammen ved, så hader jeg at spille mod AI´en. Så jeg er meget spændt på, hvor meget man unlocker ved at gennemføre Single-player.

Jeg mener, at DragonPuncher regnede sig frem til, at man skal spille 7-10 multiplayer kampe for at få råd til én booster. Jeg gider ikke spille Single-player, men hvis jeg kun spiller Online, så er det sat´me edd´me mange kampe, jeg skal spille for at have unlocket alle kort.

Det er jo først, når man har alle kort, spillet rigtigt begynder og man kan komme igang med at bygge decks.

----------------------------

Når alt det er har sagt, så har spillet kæmpe potentiale, hvis der kommer nye kort, hver 3-4 måned :).

Det kan ikke blive August hurtigt nok! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 7. jul 2015 09:26

Fra DragonPuncher;


Tilgengæld er alle kort i Duels blevet spoiled nu! og det ser rimelig godt ud som en base at arbejde videre fra, syntes jeg

Det er også blevet confirmed, at man skal åbne 77 boosters for at få alle kort og at man får omkring 10 naturligt når man kører igennem campaign. Ellers kan man bruge ca. 40 dollars og købe nok gold til at åbne dem alle sammen på en gang.

Ja, det giver også 20 guld at vinde online (og højest 15 offline), så der er rimelig gode muligheder for at unlocke online også.

150 guld koster en booster! Så det kommer til at tag et stykke tid hvis man ikke bruger penge, men med quests og så noget, kan man nok ca. Unlocke én i timen.

Tror ikke du kan løbe campaign igennem flere gange. Du kan spille imod random ai decks (eftersigende med decks lavet fra nærmest alle magic kort. I hvert fald mange flere end vi har at lege med). Det gir 5 guld på easy, 10 på normal og 15 på hard per kamp.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 7. jul 2015 12:24

Da Senzai skrev:
Derp skrev: Det virker sgu da helt dumt og skørt her i 2015 Er det mig som har misforstået noget, for det giver da ingen mening overhovedet. Det virker da håbløst...


Jeg ret spændt på om jeg kan sidde på min PS4 og spille 2HG sammen med Terrificy (der er på Xbox) som i de gode gamle dage.


Heldigvis kan jeg også bare kigge forbi engang i mellem, forhåbentlig - nu tager kæresten et halvt år ud at rejse, og så har jeg lige noget sommerferie. Så bliver det nok lidt travlt bagefter med ny lejlighed, nyt job og selvfølgelig studiet, men mon ikke jeg kan kigge forbi til tider =).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 7. jul 2015 13:23

Jo, det kunne være fedt! - Du er altid velkommen :D.

Så er du også nødt til at se et spil, der hedder BattleCon. Det er en 2D Fighter som bræt/kortspil og det er nuts! Jeg har dog kun selv spillet det 2-3 gange, da man skal tænke herre-meget, så det er meget sjældent, det kommer på bordet! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Gajda » 7. jul 2015 16:13

Er spillet udkommet? Synes det er plat at det ikke udkommer til Xbox 360. Kommer der en iPhone version eller en iPad version og hvornår udgives disse?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 7. jul 2015 19:35

Spillet er ikke ude endnu, men svjv. kommer et til iOS (dog efter at spillet er udkommet på andre platforme. Mere vides egentlig ikke)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2015 10:52

Jeg har postet mit Dag 1 Deck inde på No Goblins Allowed. Altså det deck jeg laver ud fra de kort man starter med!

Deck-liste plus kort argumentation for kortvalg kan I se her ; http://forum.nogoblinsallowed.com/viewt ... 63#p321963

Jeg synes selv, at det er fedt - men det er altså på eget ansvar, hvis andre vælger at bruge decket! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2015 13:36

Jeg har lige fået en ny ide!

Jeg kommer til at spille; Sort-Blå-Måske lidt grøn Planeswalkers.deck.

Man må kun spille en af hver Walker i duels Pga Deck-reskritctioner.

Men!! I Origins er alle Walkerne også creatures! :D

Så jeg kan jo bare spille én af hver Walker og så hive dem op fra graven, for der er jo tonsvis af Reanimation! Jeg skal nok trække mit shit for, der er en god del Card-draw og filter i Origins- det bliver sick!

Det må godt blive midt-august snart, så jeg kan få mit spil!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København

+1

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2015 14:24

Da Senzai skrev:Jeg har postet mit Dag 1 Deck inde på No Goblins Allowed. Altså det deck jeg laver ud fra de kort man starter med!

Deck-liste plus kort argumentation for kortvalg kan I se her ; http://forum.nogoblinsallowed.com/viewt ... 63#p321963

Jeg synes selv, at det er fedt - men det er altså på eget ansvar, hvis andre vælger at bruge decket! :mrgreen:

Jeg kan godt lide din Barrage Ogre / Perilous Myr. Det er jo 4 skade for hver gang du ofrer en myr. Ud over deåbenlyse synergier med Gravedigger, Reave Soul og Rise from Gra½ve, så kunne en omgang undying (hvis der er noget) jo også gøre underværker på sådan en Perilous Myr, når den ofres.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2015 15:27

Haha!

Jeg lavede decket fordi, at jeg gerne vil spille Flaring Flame-Kin. Da hvid tydeligt vis er en farve for tøsedrenge og da jeg gerne vil kunne leve Flame-kin op, når den dør, så spiller jeg rød-sort.

Den eneste Enchantment sort har fra start er Necromantic Thirst, så resten af decket er bygget op omkring det kort + Myr og Ember Hauler :P.

Det er ikke ligefrem Tier 1, men det er fedt at lege Dr. Jank :P

Gajda skrev:Er spillet udkommet? Synes det er plat at det ikke udkommer til Xbox 360. Kommer der en iPhone version eller en iPad version og hvornår udgives disse?



Spillet er ude nu til både Ipad og Iphone. Jeg venter selv en måned mere på PS4-udgaven.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jul 2015 15:32

Er der en text-liste eller bare god resource til alle kort i spillet - evt. opdelt i de kort man starter med, og så de kort, man kan unlocke?

Jeg ender nok med RDW ligesom Duels 2015, indtil jeg skifter til Golgari Elves så snart jeg har alle kort.

Åh hvor er det forresten klassisk, at spillet bare udkommer uden nogen som helst annoncering af udgivelsedato.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2015 16:18

Bedste bud er denne her TerrifiFalcon
http://forum.nogoblinsallowed.com/viewt ... 9034a1490f

Forhåbentlig bliver dette tool snart opdateret
http://happypluto.com/~misterp/wiz/planner/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2015 16:22

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster