Xboxlife forum

DotP 2015

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 8. mar 2015 12:25

Hahahaha, ja det er sgu' noget selvmodsigende med de mikrotransaktioner.

Jeg er forbløffet over hvor meget vi har hørt fra Wizards allerede nu. De plejer at annoncere næste sæsons spil til PAX med en kort intro af temaet, og så hører vi intet de næste 4-5 mdr. Jeg synes allerede vi ved meget mere nu, end vi plejer, men det er måske i virkeligheden igen takket være en meget aktiv fan gruppering, der støvsuger alt op omkring Magic. Min go-to ressource er i hvert fald NGA.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 8. mar 2015 18:54

Det "store" spørgsmål er hvor gavmilde de er med mønterne in-game. Et spil som Plants vs Zombies Garden Warfare gør det kanont.

Der køber man boosters for In-game mønter og det er muligt at købe flere mønter for rigtige penge. I PvZ:GW, der er der ikke sparet på noget og man får massere af mønter hele tiden, så der er der ingen grund til at bruge rigtige penge.

Men derimod, hvis de havde gjort sådan, at det tog 1000 år at få råd til boostere, så... Ja.

Jeg håber at man får massere mønter og at de ikke med vilje gør, at man næsten ikke får nogen mønter, for at få folk til at bruge rigtige penge.

Men nu var PvZ:GW også et retail spil, hvor Magic blvier free2play.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 8. mar 2015 19:09

Wizards vil jo gerne tjene nogle penge, så Hearthstone vejen med en begræsning på antal gold man kan tjene per dag kunne meget vel blive virkelighed. Så vil de rigtigt ivrige helt sikkert lægge rigtige penge på bordet. Jeg vil da også lægge en skilling (for at støtte), hvis spillet lever op til D13 og D14 standard
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 8. mar 2015 20:52

Jeg tror her er tale om et ekstremt tilfælde af wait and see. Origins kan gå alle vegne :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron