Xboxlife forum

DotP 2015

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 16. jul 2014 12:37

Sygt at annoncere en udsættelse på udgivelsesdatoen. Fantastisk klaret.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 16. jul 2014 12:57

Suk - men hold kæft, hvor er det sjovt.

Jeg skal ikke have spillet (fordi ligepludseligt skal duels åbenbart ikke udkomme til playstation), men, jeg kan simpelthen ikke holde øjnene væk fra det her train-wreck. Jeg har aldrig set noget lignende. Det er lige før, at vi nærmer os Guardians of Middle-Earth-lignende tilstande.

Det er også fucket at annoncere release date... samme dag som spillet udkommer. Det kan sgu da være ligemeget med at annoncere, hvornår det kommer, når det allerede er ude.

Nå ja, og iøvrigt... Vi ved ikke lige hvornår det kommer til Xbox One, hvilket de selvfølgelig først vælger at fortælle på den planlagte udgivelsesdato og ikke et sekund før.

Dette spil er simpelthen an lektion of hvad not to do.

Seriøst. Det er jo sygt det her.

Det kunne havde været fedt, hvis der var blev kørt new-stories på dette spil på forskellige nyhedsider omhandlende hele denne her "duels 15" sag.Jeg tror ikke almindelige gamer er klar over, hvor langt ude det her er. Nu er duels selvfølgelig ikke Call of Duty eller GTA, men alligevel.

Folk spørger også, hvorfor vi bliver så sure over, at Wizards giver os fuck-fingereren hele tiden. Well, det er fordi, at bag alt det her lort, så har der faktisk de foregangende år gemt sig et rigtigt godt spil - men altså. Man kan kun pisse på folk så mange gange før...
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Mini DK » 16. jul 2014 17:19

Så er det frigivet på steam, men havde da håbet jeg kunne spille det på one i dag så må prøve det på steam i stedet
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 17. jul 2014 15:25

Shit Wizards får prygl for D2015.

Den eneste positive tråd på det officielle forum er fyldt med utilfredse kunder. Stort set alle tråde er brok ...
> manglende 2HG
> fejl i spillet
> dårlig PR og kommunikation med kunder

På Gamefaqs er det det samme, og reddit er heller ikke for glade.

Jeg tror nu ikke det gør den store forskel. det er tydeligt at masser af får allerede har købt spillet inkl. unlocks og boostere, så lige nu tæller Wizards sine penge og venter på at brokkehovederne forsvinder. Brokken popper op igen kortvarigt til oktober, når Alara DLC udgives, og derefter vil der være stille frem til D2016 100% pay-2-win edition udkommer til juli næste år.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 17. jul 2014 15:30

Ingen overraskelser, men nøj, for en nedslagtning. Jeg håber, at vi ser bedre alternativer på Xbox One, fx spil som Summoner Wars, som allerede findes på iOS, og selvfølgelig Twilight Struggle, som jeg ser meget frem til.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 17. jul 2014 22:44

Sjovt, at du siger Summoner Wars. Dragon Puncher SMS´ede mig tidligere idag, og fortalte, at han er ved at blive træt af duels og alt deres pis, og netop lige har hentet Summoner Wars! xD

Det er altså også alletiders det spil :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 17. jul 2014 23:04

Jeg har prøvet Hearthstone idag, og er ikke ligefrem imponeret. Det er da OK sjovt i snmå doser, men mangler noget dybde. Håber på at få en Hex beta invite snart
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 17. jul 2014 23:30

IkkNico. Nu tager du dig snart sammen og spiller nogle rigtige spil.

Hearthstone..

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 17. jul 2014 23:40

...
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 18. jul 2014 07:01

Da Senzai skrev:IkkNico. Nu tager du dig snart sammen og spiller nogle rigtige spil.

Ja.
Undskyld.
Jeg skal nok.

Har også forsøgt med noget Duels of Champions, men det er også kedeligt, så nu overvejer at hive min gamle PSP frem og spille noget Yugioh og Metal Gear Ac!d
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 18. jul 2014 08:22

De er iskolde hos Wizards.
Prøv at læse denne post, især Stevos svar siger alt.

http://community.wizards.com/forum/mtg- ... ds/4113611
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2014 13:05

Det er jo bare svineri og at gøre nar af folk som mig og andre, der ikke har lavet andet de sidste 5 år end at tale godt om deres spil herinde og på andre fora. Det er så slut nu :)

Jeg tror efterhånden ikke, at der er så meget andet at gøre end at forlade skibet.

IkkNico skrev:
Da Senzai skrev:IkkNico. Nu tager du dig snart sammen og spiller nogle rigtige spil.

Ja.
Undskyld.
Jeg skal nok.


Hov, jeg glemte vidst lige en smiley i det indlæg :P.

En af de faste spillere i min mini-torsdags spilgruppe har fået nyt arbejde og kommer derfor ikke mere. Du er derfor mere end velkommen til at komme og spille bræt/-mest kortspil med os om torsdagen Nico :D. Du bor jo ikke så langt fra mig.

Efter den ene har fået nyt arbejde plejer vi at være en 2-3 stykkker, og det kunne være monsterfedt at komme op på 3-4 igen, så vi kan spille andet end 2-player spil :D

De to andre er nogen fra mit arbejde, og er ikke gamere, så det hele er bare på hygge-niveau :D. Jeg forventer bestemt ikke, at du kommer hvergang, men det kunne være fedt, hvis du ville deltage de gange, du har tid og lyst.

Ham den ene er nogengange nødt til at gå tidligt, men det gør ikke noget, for så kan vi bare spille noget Summoner Wars eller Battlecon, som jeg også er begyndt at lege med :)

Vi spiller mest nemme spil som Sentinels of the Multiverse, Munchkin, Red Dragon Inn og Smash-Up.

(jeg går også med en drøm om, at vi får mit Galactic Strike Force på bordet en dag :P )

Terrificy er også med en gang imellem :)
Senest rettet af Da Senzai 18. jul 2014 13:13, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jul 2014 13:12

Hvad, bor Nico i Københavnstrup? Så er der rigtig gode chancer for at opleve nogle spil, som er noget bedre og mere tidssvarende end Magic, ja.
Hvem er det, der har fået nyt arbejde?
Jeg vil også rigtig gerne være med noget mere - problemet er bare lidt at jeg næsten hver uge spiller Netrunner med en anden gruppe om torsdagen, men sådan er det jo :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2014 13:22

Ja, han gør så! Kan ikke huske præcist, hvor (og det skriver jeg heller ikke her), men ihvertfald i nærheden af...MIG!

De to andre spørger også efter dig! :P - Jeg synes, at det er helt fair, at du hellere vil spille med Netrunner-folket. ^_^.

Det er Benjamin, der er stoppet. Jeg tror kun du har set ham en, måske to gange. Det var ham, der var der, da du sad en sen aften og tæskede os i Star Munchkin, da jeg lige havde fået det. Torben - ham med kæresten - og Jesper kommer stadig.

Torben og jeg spiller nogengange om tirsdagen, de uger han ved, han ikke kan komme torsdag - men det er allerede klokken 13. Da vi begge har tidligt fri der.

Om torsdagen er det fra klokken 17.00 til at vi ikke gider mere :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jul 2014 13:44

Ja okay - tænkte nok, at det var Benjamin (han var også meget hyggelig).
En ting er selvfølgelig at jeg hellere vil spille Netrunner (fordi det er et sindssygt godt spil), en anden ting er også, at det er lige op ad de Nordiske Mesterskaber i spillet, som jeg naturligvis gerne vil fosrøge at vinde :).
Så har jeg jo også sommerferie pt., så jeg er en del udenlands og sådan noget - men vi ses nok om forhåbentlig ikke så mange torsdage!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron