Xboxlife forum

The Wolf Among Us.

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Lord Alla » 8. feb 2014 00:22

Så er episode 2 ude (fredag d. 7/2-14). Jeg blev positiv overrasket over 1'eren, og jeg havde intet kendskab til tegneserie and what not. Jeg fangede først mod slutningen, at jeg var "big, bad wolf" - yderst tiltalende!
Godt 1. afsnit - jeg er far med børn, så synes egentlig det er okay at aflive prinsesser og deslige, nu hvor de historier læses aften efter aften. At se en hovedløs fable er ganske interessant - jeg håber bare, at serien eksekverer Askepot. Se, det ville være en god spiller :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Nerotana » 8. feb 2014 10:50

Fik spillet episode 2 igennem på iPad her den anden dag, og det fortsætter i samme fantastiske stil. Nye interessante karakterer, spændende dialoger og en cliffhanger der giver en lyst til at fryse sig selv ned indtil næste episode kommer. Det bliver skide hamrende godt. Glæd jer!
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Da Senzai » 8. feb 2014 10:54

Argh!
- Det lyder som om, at jeg skal ud og købe nogle nye Microsoft point! :D

Jeg blev lidt tøsefornærmet over, at afsnit 1 blev gjort gratis allerede inden afsnit 2 udkom, så jeg havde egentligt bare tænkt mig at at waite it out. Nu når I skriver så godt om det, så må jeg hellere punge ud! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Lord Alla » 13. feb 2014 08:21

Man kan da kun elske The Wolf Among Us, når Bigby ryger Huff n' Puff cigaretter, mens han kigger på en colaautomat og udbryder: That stuff will kill you :-)
Hvor fedt er det også lige, at Den Lille Havfrues giftemål med prinsen åbenbart ryger i vasken, og hun ender i en krank skæbne. Måske man ved næste godnatlæsning burde improvisere mere realistiske slutninger a la The Wolf Among Us, så ungerne får en mere realistisk opfattelse af verdens ondskab :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Lasborg » 13. feb 2014 08:29

Jeg venter stadig på at jeg kan hente afsnit 2 med mit seasonpass :(
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Da Senzai » 13. feb 2014 14:09

Lord Alla skrev:Hvor fedt er det også lige, at Den Lille Havfrues giftemål med prinsen åbenbart ryger i vasken, og hun ender i en krank skæbne.


Lad mig gætte.. Hun var gift med Prince Charming? :mrgreen:

Dat guy, altså! :mrgreen:

Han er fantastisk! :D

Lasborg skrev:Jeg venter stadig på at jeg kan hente afsnit 2 med mit seasonpass :(


Mærkeligt. Jeg har stadig ikke hentet afsnit 2, men det kan være, at jeg skal vente lidt længere før jeg køber sæson-passet så. Eller hvad?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Lord Alla » 13. feb 2014 21:05

Jeg købte episode 2 for 40,- hvilket er 3 kroner billigere end 20 Cecil... 1'eren var gratis (og tak for det, for ellers havde jeg nok ikke hoppet på Wolf-vognen, som med ord kan lyde temmelig fjollet, men hold nu k***, hvor er det sjovt at se eventyrfigurer med afrevne hoveder, nøgne, bandende og svovlende, i hard-core slagsmål, tatoverede og med over-the-top cool humor og one-liners + den fede historie og det gode stemmeskuespil).
Jeg har dog læst, at season-passet har problemer, idet folk simpelthen ikke kan benytte passet pt. Det er ikke særlig fedt, men skal man klandre Telltale for noget, så er det deres haltende tekniske kunnen (af og til er vi jo tilbage til Phil Tippets stop-motion ED-209 (men ikke et ondt ord om hverken ED-209, ham - til trods for en rablende ringe Starship Troopers 2 - eller Verhoevens 1987-Robocop) samt at season-pass ikke virker.
Jeg håber dog, I snart for valuta for pengene, for episode 2 er morsomt og hænger godt sammen med afsnit 1 og afleverer en lidt vammel cliff-hanger, der gør en klar ved accept-knappen, når afsnit 3 frigives - og det forhåbentligt snart.
Åh gud, hvad os se Askepot som stripper eller slagtet-klynget-op i kælder - det er win-win :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Gajda » 14. feb 2014 06:35

Lasborg skrev:Jeg venter stadig på at jeg kan hente afsnit 2 med mit seasonpass :(


Har Telltale ikke sendt dig en redeem-kode?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Lasborg » 14. feb 2014 06:40

Fik checket på boksen, og jo det havde jeg. Så det er jo helt fint nu.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: The Wolf Among Us.

Indlægaf Lord Khazmir » 14. feb 2014 13:30

Der er altså ikke længere problemer med season pass? Jeg havde nemlig besluttet mig for at købe season pass, da du jo får 1,5 afsnit i rabat, men det jo ikke fedt, hvis season pass betyder at man ikke kan spille nye afsnit samme tid som alle andre.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron