Xboxlife forum

World of tanks

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: beta: World of tanks

Indlægaf Reinhold » 14. sep 2013 07:04

Jeg tog endnu en time med titlen her til morgen - fordelen ved småfolk i hytten er, at man ikke sover dagen væk.

Det her spil bliver vist aldrig mig. Det er klodset, tungt og meget det samme konstant. Camp, skyd ivrige fjender og tril derefter frem i samlet formation - det var den simple formel til sejr
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Da Senzai » 14. sep 2013 09:28

Jeg spillede det meget lidt igår. Jeg synes spillet minder lidt om en sløj version af det fantastiske Chromehounds.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Rotator » 14. sep 2013 09:32

Jeg startede med World of Tanks for en måneds tid siden, men fik nok af det langsommelige gameplay.
Prøvede derfor World of Warplanes i stedet, hvilket er en del bedre.

Men så fandt jeg Warthunder. Pt. er det kun fly-kampe, men når spillet engang er færdigt, så vil det være både kampvogns-, fly- og skibskampe. Det minder meget om World of-spillene, men er mere poleret og gennemført.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Krisgebis » 14. sep 2013 09:38

World of Tanks simulerer kamp imellem kampvogne fra 1. verdenskrig og frem til 50'erne. Selvfølgeligt føles det tungt og kluntet :D
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Reinhold » 14. sep 2013 14:49

Krisgebis skrev:World of Tanks simulerer kamp imellem kampvogne fra 1. verdenskrig og frem til 50'erne. Selvfølgeligt føles det tungt og kluntet :D


Så er der dømt perfekt simulering - og gabende kedeligt spil :D
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: beta: World of tanks

Indlægaf JohnH » 14. sep 2013 15:17

Reinhold skrev:
Krisgebis skrev:World of Tanks simulerer kamp imellem kampvogne fra 1. verdenskrig og frem til 50'erne. Selvfølgeligt føles det tungt og kluntet :D


Så er der dømt perfekt simulering - og gabende kedeligt spil :D


Vil ikke sige kedelig .. mere MØG IRRITERENDE!!! ... modstanderne rammer på afstande hvor jeg ikke engang kan se dem fra... der er vist nogen der har øvet sig lidt for meget :-/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: beta: World of tanks

Indlægaf JohnH » 14. sep 2013 15:32

...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Reinhold » 14. sep 2013 19:09

JohnH skrev:
Reinhold skrev:
Krisgebis skrev:World of Tanks simulerer kamp imellem kampvogne fra 1. verdenskrig og frem til 50'erne. Selvfølgeligt føles det tungt og kluntet :D


Så er der dømt perfekt simulering - og gabende kedeligt spil :D


Vil ikke sige kedelig .. mere MØG IRRITERENDE!!! ... modstanderne rammer på afstande hvor jeg ikke engang kan se dem fra... der er vist nogen der har øvet sig lidt for meget :-/


Jeps, den pissede også mig af! Det bliver et spil som dør hurtigt for det generelle publikum
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: beta: World of tanks

Indlægaf BulletEyeDk » 15. sep 2013 11:37

Spillede det lidt igen i går aftes... det med at man rammes uden at kan se modstanderen kan være artilleri.

Jeg har selv forsøgt mig lidt med sådan en, og det er faktisk lidt nemmere, da man kan "parkere" sig langt bag frontlinjen og så kræver det bare at ens holdkammerater "spotter" nogle, så kan de ses på det kort man får op når man sigter med artilleri.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: beta: World of tanks

Indlægaf JohnH » 15. sep 2013 13:49

BulletEyeDk skrev:Spillede det lidt igen i går aftes... det med at man rammes uden at kan se modstanderen kan være artilleri.

Jeg har selv forsøgt mig lidt med sådan en, og det er faktisk lidt nemmere, da man kan "parkere" sig langt bag frontlinjen og så kræver det bare at ens holdkammerater "spotter" nogle, så kan de ses på det kort man får op når man sigter med artilleri.


Troede jeg også, men skuddene kom vandret, igennem træer buske m.m.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Reinhold » 15. sep 2013 14:32

Jeg er stået helt af på det spil. En skuffende oplevelse som ikke smager af mere....
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Krisgebis » 16. sep 2013 00:38

Hvis i er blevet spottet af modstanderne, kan i godt blive skudt af andre kampvogne, som er udenfor jeres syns rækkevidde.
Der skulle gerne være en indikator for, om i er blevet spottet af en fjende, for så skal man generelt passe på og helst søge bedre dækning.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: beta: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 17. feb 2014 19:42

World of Tanks er superfedt, hvis man nyder roligt gameplay, lidt taktik og hurtige runder. Jeg har endnu ikke oplevet en kamp, der gik tiden ud; dvs. 15 minutter. Idet der ikke er respawns, spilles der med en moderat forsigtighed - moderat, fordi man kan forlade runden ved død og stadig høste point, når runden slutter. I mellemtiden kan man snuppe en af sine andre tanks og logge på ny kamp - super fedt! Jeg har heller ikke oplevet besvær med at finde kampe, sættes i kø eller servernedbrud...
Her er alverdens tanks (tænk sig med den titel :-)) og ganske meget info, når upgrades skal studeres. Og så endelig et microtransaction, hvor man rent faktisk kan gennemføre uden at betale - det har jeg ikke set før (nu bør jeg ikke tage munden for fuld, idet jeg kun lige har unlogget en TIER 3 tank. Jeg ved ikke, hvor meget XP og GOLD de resterende kræver).
PS: Kan titlen ændres fra "beta: World of Tanks" til "World of Tanks"?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf jake6degrees » 17. feb 2014 22:06

Prøvede det lidt lørdag og MEGET søndag - generelt thumbs up. Lord Alla du beskriver det egentlig ganske glimrende. Hvis nogen vil være klar på en platoon så add mig endelig: SoullezzGinger.

Så er det bare med at håbe de snart får ordnet "Account locked" problemet :)
jake6degrees
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: World of tanks

Indlægaf Da Senzai » 17. feb 2014 23:03

Jeg er ved at hente spillet nu. Trænger til et nyt hygge-spil, jeg kan spille mens jeg sidder og hører pod-cast og så videre ^^
¨¨
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron