Xboxlife forum

World of tanks

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 18. feb 2014 01:04

vær obs på, at efter spillet er hentet, så er der en voldsom map-pakke til download, når du starter spillet.... Tålmodighed dog - spillet er klasse...
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Da Senzai » 18. feb 2014 01:40

Jeg kan se, at jeg har et par stykker på vennelisten, der spiller World of Tanks, hvordan kommer vi på hold sammen? ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 18. feb 2014 16:32

Da Senzai skrev:Jeg kan se, at jeg har et par stykker på vennelisten, der spiller World of Tanks, hvordan kommer vi på hold sammen? ^^;


Det ved jeg faktisk ikke. Måske hvis I party'er-up kan gøre, at spillet i hvert fald sætter jer sammen i samme kamp.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf jake6degrees » 18. feb 2014 20:37

Hmm har ikke selv prøvet det endnu, men det er noget med når du står i hovedmenuen og skal vælge imellem tanks, så kan du trykke "back" eller "select" kan ikke huske hvad knappen hedder, men altså den ved siden af xbox logoet på dit stik. På den måde skulle man ku lave en "platoon" på op til 3 spillere og spille sammen på samme hold således - håber det er noget der duer
jake6degrees
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 18. feb 2014 23:59

Klasse.. det skal prøves snarest
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 11. dec 2014 19:38

Hejsa!
Er der nogen, der er med på en platoon i World of Tanks. Der tjenes en achievement :-), men generelt kunne det også være fedt at platoon-game i ny og næ, så vi kan passe lidt på hinanden. Jeg er med på mikrofon, men også uden. Jeg er ikke den store camper, men i en platoon burde kloge fremryk være en fordel.

Jeg har følgende tanks/tiers. Det er en fordel, hvis dine tanks’ tiers cirka rammer mine, for ellers vil vi typisk ramme unfair kampe, da kampene sammensættes ud fra platoonens største tier (og det er sgu op ad bakke med en tier 3 tank mod en tysk Tiger):

VK 36.01H (op til tier 8.) Heavy tank
VK 30.02M (op til tier 8.) Medium tank
PZ III/IV (op til tier 7) Medium tank
Black Prince (op til tier 9) Heavy tank
KV-1 (op til tier 7) Heavy tank
M4 (op til tier 7) Medium tank
M4A3E8 (op til tier 8.) Medium tank
Jackson (op til tier 8.) Sniper
SU-26 (op til tier 5) Artillery

Kom glad!
Hvis Brad Pitt kan køre tank, så kan vi fandeme også :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf JohnH » 12. dec 2014 21:21

Lord Alla skrev:Hvis Brad Pitt kan køre tank, så kan vi fandeme også :-)


Nu er det ikke BradPitt der styrer tanken i filmen, men han bestemmer bare :wink:

Lang tid siden jeg har spillet det sidst, er der kommet nogle ordentlige bybaner, sådan som man ser i reklamerne ?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 13. dec 2014 00:08

JohnH skrev:
Lord Alla skrev:Hvis Brad Pitt kan køre tank, så kan vi fandeme også :-)


Nu er det ikke BradPitt der styrer tanken i filmen, men han bestemmer bare :wink:

Lang tid siden jeg har spillet det sidst, er der kommet nogle ordentlige bybaner, sådan som man ser i reklamerne ?


Tja, undskyld med Brad Pitten - jeg har ikke set filmen endnu, men jeg kører rundt i shermanen i spillet; hurtig, men skrøbelig.
Jeg vil mene, at der er kommet mange bybaner (a la pc) siden spillets start på xbox.
Er du frisk, så er lord alla også. :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Krisgebis » 13. dec 2014 18:37

Du må gerne tilføje mig. Er ikke så ofte inde i det, men hvis vi skulle mødes, så kunne det jo være fedt, at man havde nogen at spille med :)
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 13. dec 2014 22:27

Cool... Har netop sendt dig en forespørgsel for nu at bruge det danske ord for request... :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 15. dec 2014 01:12

Den danske platoon lever, selvom Krisgebis' radio pt. er skudt i smadder (læs at han endnu ikke har været på boxen), men lord alla og John Bio tog nazihuen på, hoppede i Brad Pitts Fury og fik og gav Tarantino tanks tæsk :-).
Men... du må stadig gerne være med, så hop på boxen og ned i din tank, og vi ses på slagmarken - og gerne i platoon!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 9. jan 2015 01:01

Efter at have platoonet med John Bio tænkte jeg, at jeg lige kunne prøve RANGER-achievementen (siges skal, at jeg har jagtet den i små 300 kampe kun med den for øje. Achievementen går på, at du skal smadre ALLE fjentlige light-tanks i en kamp).
Anyways, til det formål har jeg købt en leichttraktor (tier I) og købt binoculars, camou og "minus 10% on aiming". Så får 30.000 og sikkert tyvende gang kører jeg ind i Province (rain eller night - jeg ænser jeg ikke, men holder mig til taktikken, der siger, at jeg skal stå højt, bagerst og kun dreje turret/tårn for at forblive undetected :-)).
Denne gang er der 5 light tanks. Jeg tager den 1. ud, men bliver opdaget. Derpå ruller jeg bagom en klippe og tænker: fuck, endnu en tabt kamp (man har ikke tid til at blive opdaget, da tier 1 er papirstanks, som HURTIGT bliver smadret). En ven ruller forbi mig, og jeg ruller i en anden lidt bagud retning. De spotter ham og skyder mod ham, og i den proces tager jeg 2 lights ud; en i blinde hvor jeg skyder efter tracer-ild (hold nu kæft hvor er jeg god :D . Min ven smadres, og jeg spotter endnu en light, som jeg tager ud.... Derpå spottes den 5. og sidste light i dalen langt under til venstre for mig. Jeg kaster tanken ud over klipperne og på vejen ned er jeg ved at støde sammen med en allieret med meget lavt health og undgår derfor ild fra 2 mediums, som forsøger at tage ham ud. En anden skyder forgæves på den 5. light tank, der gemmer sig bag et hus, men med mit frontalangreb kommer jeg på skudhold og med 2 skud tager jeg ham ud - den 5. og sidste lighttank. Ikke nok med det, så svømmer de 2 sidste mediums rundt på klipperne og med et hushjørne som dække lykkes det mig også at tage dem ud... Sådan Lord Alla 5 lights og 2 mediums, alle andre 0. Ranger-achievementen popper efter kampen... Ovenstående lyder da ganske simpelt, men siges skal, at 2 af modstanderne havde både Ranger og Don't scratch the Paint. To havde 1000 kampe under huden, og en anden havde 560/700 i World of Tanks.
Spøjs lille ting: Jeg fik Ranger i kamp 1945 på en aften, hvor DR3 sender Operation Valkyrie.
Og nå ja, fik jeg nævnt, at Ranger udløser 10 (ti) gamerscore. WTF! :-)
Now, let's role out...
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Krisgebis » 9. jan 2015 13:56

Fuck en fed beretning. Må have været den hæftigste kamp længe :)
Jeg har accepteret venne-anmodningen nu
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 13. jan 2015 12:00

I går rullede jeg ud på de sidste timer af min premium-tid på 30 dage (kort fortalt, så giver det mere sølv og xp og altså mindre grinding). Det her kunne kun blive en god afsked med premium, men jeg skulle blive klogere, skulle jeg.
Den ene kamp efter den anden blev tabt, idet jeg konsekvent kom på hold med 14 røvhuller, der lystigt rullede ind i kaskader af ild og blod, og man derfor slutteligt måtte se sig outgunned af 4-5 tanks, hvilket selv en Tiger ikke kan klare :D .
Uanset hvilken "tier" jeg prøvede - og jeg spænder da vidt efterhånden - så var World of Tanks befolket af kamikazi-tankers. Først omkring midnat havde jeg skrabet 8000 xp sammen på min papirstynde StuG III, så jeg omsider kunne opgradere tanken til tier VI Jagdpanzer og sælge StuG III, der kan one-shotte tanks, men på bekostning af sølle armor - jøses! (i virkelighedens verden må man kun kunne have overtalt totalt hjernevaskede hitler-jugend kinder til at sætte sig ind i den og råbe Jawohl!)
Efter opgraderingen slukkede jeg skuffet World of Tanks efter en aften med konstante øretæver og selvmordskammerater i andre tanks - det kan kun gøre en ked af det...

Nå ja, fik jeg nævnt, at jeg naturligvis købte en ny omgang premium? Yes sir, let's role out. I will look for you on the battlefield (lidt en blanding af WoT og The Last Samurai, men det passer fint her i kamikazi-dagene).
Der er også kommet en ny runde achievements i går, så spillet er frisk igen, hvis nogen er hoppet af af den grund.
Now Rommel, let's dance!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Krisgebis » 16. jan 2015 19:30

Haha, det er nu et spil, der så sandeligt giver tilbage, hvis man investerer i det. Ærgerligt med de kedelige hold du kom på. Har leget lidt med mine tanks de sidste par dage. Lige for at holde det værste rust væk ;)
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron