Xboxlife forum

Titler som skal prøves?

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Titler som skal prøves?

Indlægaf Hasani94 » 13. jul 2013 11:08

Hej lifere. Nu hvor de vil ændre på point systemet, og at man åbenbart vil komme til at få mindre for pengene, har jeg bestemt mig at bruge mine points.
Jeg har 1800 liggende, hvilket ikke er det store, som jeg har tænkt mig at bruge på arcade spil. Arcade spil har aldrig rigtigt tiltrukket mig sådan gevaldigt, og derfor er jeg gået glip af temmelig mange :(
Jeg har selv tænkt på at trials evolution skulle være en af dem, men er der andre som er bedre end det, eller andet?
Mvh :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Rune322 » 13. jul 2013 11:14

State of Decay.
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Bavi » 13. jul 2013 11:23

Det var en fejl at du får mindre for dine point...

http://www.vg247.com/2013/07/10/xbox-li ... ded-error/
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Lord Alla » 13. jul 2013 11:46

The Walking Dead, 5 episoder a 400 point... Klasse spil - måske endda det bedste på boxen ever!!!!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Rotator » 13. jul 2013 11:50

Trials HD og Trials Evolution er klart anbefalelsesværdige. The Walking Dead ligeså, men jeg synes der er længere levetid i Trials-spillene.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Hasani94 » 13. jul 2013 11:55

Syntes at state of decay laggede rigtigt meget, da jeg prøvede demoen, og hvis det stadig er i samme tilstand, tror jeg desværre ikke at jeg kommer til at invester i det, men jeg har dog hørt rigtig godt om det spil.
The walking dead har jeg set en walkthrough af, så jeg har allerede "spillet" det. Tror faktisk jeg mangler at se en episode :D
Rotator: Hvad for en af trials spillene ville du kunne anbefale mest? Tror nemlig at jeg kun køber det ene :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Thorpedo29 » 13. jul 2013 12:03

Lord Alla skrev:The Walking Dead, 5 episoder a 400 point... Klasse spil - måske endda det bedste på boxen ever!!!!


Hvad han sagde.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf arkham master » 13. jul 2013 12:33

...
Senest rettet af arkham master 14. mar 2019 16:58, rettet i alt 1 gang.
arkham master
Niveau 2
 
Indlæg: 127
By: Esbjerg


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf WEZL_DK » 13. jul 2013 13:04

Trials Evo er det nyeste af de to, så helt sikkert det. Masser af spilletid og masser af fede user-made baner der kan downloades.

Limbo er ikke pengene værd i forhold til hvad du får imo. Ja den grafiske del er ganske unik de første 10 min, men derefter tænker man ikke så meget over det. Plus det er gennemført alt for hurtigt. Se en walktrough af det istedet.

I State of Decay får du en masser gameplay for pengene plus det er det bedste zombiespil jeg nogensinde har spillet. Lag synes jeg kun der er når du køre, og ikke noget der ødelægger indlevelsen i spillet.

Minecraft kunne også være et valg. Du skal selvfølgelig kunne lide spillets "der er ikke rigtig noget mål" gameplay. Men hvis du kan det, er der 100vis af timers sjov i spillet, og bliver kun sjovere hvis du spiller med andre.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Rotator » 13. jul 2013 13:06

Hasani94 skrev:Rotator: Hvad for en af trials spillene ville du kunne anbefale mest? Tror nemlig at jeg kun køber det ene :)


Hvis jeg skal vælge, så er Trials Evolution et bedre valg, da spillet er mere finpudset og indholdsrigt.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf krig » 13. jul 2013 13:38

Er det kun Arcade spil du søger..?

ellers kan jeg anbefale Dark souls, jeg har allerede spillet langt over 200 timer, og der stadig meget gang i multiplayer delen af spillet.

Dishonnered er på tilbud indtil d. 15 mener jeg, dette spil er også ganske udemærket
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf Hasani94 » 13. jul 2013 14:02

krig skrev:Er det kun Arcade spil du søger..?

ellers kan jeg anbefale Dark souls, jeg har allerede spillet langt over 200 timer, og der stadig meget gang i multiplayer delen af spillet.

Dishonnered er på tilbud indtil d. 15 mener jeg, dette spil er også ganske udemærket

Dark souls ejer jeg allerede. Soooo good! :P Elsker det spil :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf krig » 13. jul 2013 14:08

Hasani94 skrev:
krig skrev:Er det kun Arcade spil du søger..?

ellers kan jeg anbefale Dark souls, jeg har allerede spillet langt over 200 timer, og der stadig meget gang i multiplayer delen af spillet.

Dishonnered er på tilbud indtil d. 15 mener jeg, dette spil er også ganske udemærket

Dark souls ejer jeg allerede. Soooo good! :P Elsker det spil :)



nå ok :D
har du DLC'en? den er det hele værd 8)
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Titler som skal prøves?

Indlægaf XboxGeek » 14. jul 2013 14:08

Counter Strike Global Offensive kunne også være en mulighed.
XboxGeek
 



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster