Xboxlife forum

Den sidste Duel - Dotp 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Den sidste Duel - Dotp 2013

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2013 19:37

Duels of the Planeswalkers 2013 er rigtigt godt.

Efterfølgeren er lige rundt om hjørnet, og jeg kunne godt tænke mig et par sidste spil inden vi hopper videre.

Jeg håber, at her er nogen, der har lyst til at duellere :D

Terrificy og jeg har haft det meget sjovt med et format, der hedder, at vi begge to starter på Pack Instinct decket. Vinderen af kampen får så lov at skifte videre til den næste deck i rækken. Taberen skal spille med Pack Instinct indtil han vinder og får lov til at skifte deck.

Dvs. hvergang man vinder en kamp, så skifter man deck. Når man har vundet en kamp med alle forskellige 21 decks, så har man vundet spillet :D.

Det er selvfølgelig ikke alle, der er ligesom os, og mod på at spille 50+ kampe i streg, så jeg foreslår, at vi nøjes med f. eks 5 decks.


Dvs. Jeg vælger 5 decks, og min modstander vælger 5 decks. Når man har vundet 1 kamp med hver deck, så har man vundet spillet :D


Er der nogen, der har mod på at battle?


Jeg stiller op med mine 5 favorit decks :D

Deck 1. Celestial Light
Deck 2. Ancient Wilds
Deck 3. Crosswinds
Deck 4. Exalted Darkness
Deck 5. Dream Puppets <---- Det bliver nok her, jeg taber 5 gange i streg :mrgreen:

Skriv jeres 5 decks, og send mig en venneanmodning + en udfordring :D

Vi kan også bare spille "normalt", hvis I hellere vil det. Det andet synes jeg er sjovt, da vi kommer igennem flere forskellige decks.

Jeg kan iøvrigt stille alle decks, undtagen Berserker Rage, da jeg endnu ikke har prøvet det.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Den sidste Duel - Dotp 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 15. maj 2013 20:24

Kom online nu, så er jeg frisk på Magic.

Alternativt er Shin og jeg også friske på 2HG-kampe (hvor vi stadigvæk har en Win Ratio på 100%).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron