Xboxlife forum

State Of Decay Tråden

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf krig » 9. jun 2013 09:33

hvor finder man materials ?
har lavet en request i radiotower at lilly skulle finde nogle... men jeg ikke se på mappet hvor de er????

er det bare mig der er fatsvag eller... :roll: :D


Ellers må jeg nok indrømme at state of decay er et af de bedste arcade spil i år..!

Rendte forleden dag rundt med maya i en times tid.. skulle lige gennemsøge et hus mere og så lige et mere inden turen gik hjem til homebase, bang rendte i 2 hordes og mistede hende... man skal virkelig passe på, og det er kun med til at gøre spillet bedre :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf nonameneo » 9. jun 2013 09:40

Jeg har haft held med at finde nogle materials i huse der var i gang med at blive bygget (kan ikke huske om de blot hedder 'construction sites').
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf krig » 9. jun 2013 09:52

nonameneo skrev:Jeg har haft held med at finde nogle materials i huse der var i gang med at blive bygget (kan ikke huske om de blot hedder 'construction sites').



dem prøver jeg :D
materials er det eneste jeg mangler for opgradere homebase
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 9. jun 2013 10:44

TAKEN FROM THE OFFICIAL UNDEADLABS FORUM

Hola fellow survivors. Just wanted you to know we submitted Title Update 1 to certification this afternoon.

Title Updates have to go through a "mini certification" process, so it will be a bit before these roll out, but we wanted to let you know what was coming. We expect the update to be available next week. We'll keep you posted as we have more specific information.

Here is what we've fixed:

NEW: Playable characters can no longer be killed by the simulation
Workshop now repairs weapons and vehicles at game dawn rather than the next real-world day.
Reduced cooldown times of commands in the Radio Menu, notably Words of Encouragement, Words of Inspiration, and Medical Advice.
NPCs no longer get stuck behind the counter or on the stairs at the gun shop in Spencer's Mill.
The "Too many infestations!" event will now only occur when there are too many infestations within 500m of your Home, rather than anywhere in the world.
UPDATED: The "Too many infestations" to-do item is now cleared when there is only one remaining infestation within 500m of your Home, rather than anywhere in the world.
You must now be close to the ranger station for the Memento mission scene to play. Previously you would be teleported to the station if you left before the end of the mission.
Community members will properly interact with Facilities in your home. Previously they would stop after a period of time.
Feral zombie now properly dodges vehicles approaching at an angle.
NPCs will now reliably reach warehouse between Mt. Tanner and Spencer's Mill when called to gather supplies.
You can now punch out through the windshield of a vehicle if both doors are blocked.
Zombies and NPCs no longer get stuck behind the grocery store in Marshall.
NPCs now properly move to the proper location during cinematic scenes.
Zombies no longer fall through floor in the Marshall courthouse.
Zombies can no longer get under porch or floor at the Wilkerson's farmhouse.
Fixed a few rare crash bugs.
Fixed various translations bugs.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 9. jun 2013 10:47

krig skrev:
nonameneo skrev:Jeg har haft held med at finde nogle materials i huse der var i gang med at blive bygget (kan ikke huske om de blot hedder 'construction sites').



dem prøver jeg :D
materials er det eneste jeg mangler for opgradere homebase


Når du finder dem, så hold A-knappen inde, hvilket udløser en rygsæk med materialer. Du kan også holde X-knappen inde, men det udløser typisk et våben og ikke materialer...

Lily (radiodamen i kirken, sted 2) kan også lede efter materialer for dig (det tager 9 minutter og udløser et stensikkert hit på kortet)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Kababs » 9. jun 2013 12:38

Materialer har jeg i hvert fald selv på plads hvor jeg finder henne, men hvad med nye survivors? Jeg har fået Lily til at kalde over radioen efter nye, men intet sker. Folk snakker om at man skal earn trust blandt andre survivors og på et tidspunkt vil de måske joine min gruppe. Men hvordan gør man? :)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 9. jun 2013 14:10

Kababs skrev:Materialer har jeg i hvert fald selv på plads hvor jeg finder henne, men hvad med nye survivors? Jeg har fået Lily til at kalde over radioen efter nye, men intet sker. Folk snakker om at man skal earn trust blandt andre survivors og på et tidspunkt vil de måske joine min gruppe. Men hvordan gør man? :)


Jeg ved det ikke helt. Jeg har også haft Lily til at kalde over radioen, men intet er sket (endnu). Måske kommer det? Jeg snublede over en dame, som havde brug for hjælp. Jeg hjalp hende, og bagefter blev hun en spilbar figur i mit crew.
Derudover har nogle af de interne folk været vrede, sure, deprimeret etc., hvorpå jeg har taget dem med på en peptalk-tur ud i vildmarken og smadret zombier. De bliver så glade igen - måske det også hjælper i potten af tilfældigheder, så folk gerne vil være med i ens gruppe. I don't know!

Det her spil spiller jeg ikke kun på grund af achievements; det er sgu noget tid siden :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf nielsen94 » 9. jun 2013 15:51

Hvis i hjælper de forskellige survivors med bl.a. at hjælpe dem ved deres "base" og andre små misioner, vil i få mere trust. På et tidspunkt vil i så opnå så meget trust at de gerne vil joine jer. dette har jeg gjort i dag og derfor er der kommet 6 nye survivors til min base.

Men jeg har lige et spørgsmål, jeg har flyttet til et nyt hideout og bygget et guardtower. Men der er ikke nogen der står og holder vagt i det guardtower, og skyder de zombier som kommer tæt på. Skal man sætte en eller to til at være fast på posten, hvis dette er muligt? eller er det en bug?

Edit: Efter en søgning på undead labs forum, fandt jeg ud af at det ikke kun er mig der har det problem. Men det skulle efter sigende blive lavet i næste patch.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf krig » 9. jun 2013 16:07

det lader til at mange oplever dette problem...

dette kan evt. løse problemet:
"My survivors just recently started doing this. However I've found that if you run to the top of the guard tower and then switch, say from Maya to Marcus, she'll stay up there and sharpshoot as opposed to just resting where he was.."
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 9. jun 2013 23:54

Lily kan ikke finde byggematerialer til mig mere - aner ikke hvorfor... Har nogen oplevet noget sådant?
Jeg kan ikke udvide eller opgradere safe house uden byggematerialer - nogen ideer?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Adampantic » 10. jun 2013 00:25

Lord Alla skrev:Lily kan ikke finde byggematerialer til mig mere - aner ikke hvorfor... Har nogen oplevet noget sådant?
Jeg kan ikke udvide eller opgradere safe house uden byggematerialer - nogen ideer?


Eneste forslag, er du løber ud og finder dem selv :D.. Har selv skiftet base 2-3 gange, og tit kommet i underskud for materialer, hvor jeg har måtte søge i huse, kontorer, og andre steder.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 10. jun 2013 06:09

Nogen der ved, om der findes en "så mange missioner har jeg klaret med den og den karakter" tælleknap? Jeg tænker i forhold til badass achievement...
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 10. jun 2013 23:35

Her til aften var jeg mulehår fra at miste Marcus, som jeg har gennemført mange missioner med. Spottede en juggernaut (big bastard) og tænkte at min meanass pickup godt kunne klare den satan... Ved tredje sammenstød ryger dækkene (really?) og ved næste rambuk - vel at mærke med bagenden af trucken - eksploderer lortet, og Marcus er på dværgelidt health. Sluger painkillers mens han løber væk, bliver indhentet af Juggernauten; et kort øjeblik løber vi side om side, og i alle andre sammenhænge kunne det sikkert have været smukt ved synet af sort atletisk fyr ved siden at overvægtig redneck, men han rambukker igen... 2 "normale" zombier dukker op, popper piller igen (de sidste), og der er latterligt langt hen til anden bil (med pizzaskilt på taget, men jeg sluger min stolthed og kaster mig ind) og kører væk, så han opgiver...
Puster ud i grøftekanten, og tænker på min håndgranat, som jeg altid bærer rundt på, hvis det nu er Aliens Game over Gorman Asshole Situation. Pudsigt nok (og ganske heldigt her set i bakspejlet) glemte jeg alt om den i løbekonkurrencen med Big Bastard :-). Ofrer den nu, fuck ham det svin, har aldrig kastet en granat i det her spil endnu pga. limited ressources, så rammer jeg manden... Kapow!!! Juggernaut falder om, jublen er stor, og "Marcus min" er i leve, mens achievement popper på "killed one of every freak zombie"... Klapsalver høres, men overdøves af Lily, der nøgternt (fucking latterlige NPC'er) fortæller, at Maya "is missing"... Really? Hende har jeg jo også kun investeret tåbeligt meget tid i, så det er da okay. Ikke rigtigt! En anden er også MIA - Elajah Grey (det er nok 5. gang; manden er bare et fjols). Jeg drager ud med Marcus, tager den missing person som føles som Maya, men fjollede Elajah titulerer lystigt " I thought I was a goner". Marcus løber i vrede tilbage til homebase - nu skal Elijah DØØØØØØØØD! Intet kan forhindre ham i en Gorman. Tømmer hans rygsæk, tager endda den fra ham og drager ud med håndgranat og en machete - here we go! Imidlertid spawner "missing person" næsten ved siden af Elijah, der er suicidal, men stadig glad og afklaret for kommende achievement. Mother fuck - kan det være Maya? Det bliver min (Elijah) sidste tjans i livet... Leder, leder og leder i 3. hus - Maya popper frem og siger af hjertet tak. Her plejer rescue missioner at stoppe, men ikke denne gang. Maya bliver pludselig kvinde fra Romantikken - dvs. sætter sig i et hjørne og venter på prinsen på den hvide hest i form af det kristne navn Elijah, der jo er på noget så ukristent som en selvmordsmission - en håndgranat og en machete til 6 influence (det er sgu skidt). Zombier fra alle sider, og Elijah skal barrikere vinduer og nedlægge zombier, som kaster sig over en pludselig totalt hjælpeløs Maya, der bare sidder og håber på det bedste. Mit eneste våben, en 6 point influence machete (det svarer til en turist-machete i dagens ludfattige Guatamala smedjet i en bajle vand med plastichåndtag) er håbløs, og bliver selvføgelig beskadiget under kampene, og tanken er nu pludselig, at Gorman vil blive flankeret af en Askepot-maya i Vasquezforklædning, og jeg har brugt hende på talrige missioner, og hvorfor nu det???? Elijah flækker en sidste skal, Maya som NPC siger flygtigt tak og bailer uden videre - uden at vide (og sikkert ganske ligeglad med :-)) hvad der lige er foregået.
Elijah smutter jo af bagdøren, sidder bag ved bagindgangen, mens en horde af zombier passerer og bliver enig med sig selv, at han overlever endnu en dag... Med de sidste kræfter vender han hjem!
Aftenens progression i spillet? Meget meget lidt, men jeg fandt omsider flere byggematerialer, kom til Marshall, Marcus overlevede en Juggernaut, og Elijah på selvmordsmission overlevede og reddede Maya, som har løst talrige missioner (Badass-achievement).
Havde det ikke været for framedrops og ret mange glitches, så havde den her titel ikke bare været den her konsols udgivelse, men århundredes udgivelse...
Super spil.... Now go play!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 11. jun 2013 21:57

Arg... I dag blev hele 2 af mine spilbare figurer (Marcus og Sam Hoffmann med et fede cirkelspark) ofrer for black fever; eller det sige, at pastor omtal-aldrig-hans-navn dræbte dem i en blodrus, mens jeg rendte runt i Marshall efter egnede bosteder. Nok det tætteste på jeg har været på at rage-quitte ever!!! SUK SUK SUK!!!! I arrigskab - og sorg sikkert - løb Elijah i hordedøden med Gormans håndgranat (det var sgu en smuk achievement), og 3 andre andre lavede en MIA. Altså nede på 3 karakterer i løbet af, tja 5 minutter måske. Lily (NPC), Karen - playable og alkoholiker, samt Maya, der har været med fra starten af.
Her til aften kørte jeg nogle selvmordsmissioner - blandt andet all in mod big bastard i bil, hordes der skulle fjernes fra kirkens område, infestations ind af vinduet, mens der blev poppet painkillers og klasket hjerneskaller. Maya og Karen overlevede alle missioner, og Lily har kaldt lidt over radioen efter nyt blod. Jeg genfaldt Alan og Jacob og har fundet 4 overlevende, som har joinet fællesskabet i kirken, hvor præster er fucking bandlyste :-). Nu oppe på 9 medlemmer, mangler 3 og så skal der flyttes til Marshall og bygges fort knox i Snyder-komplekset.
Fedt spil, men jøses hvor kan det være ondt.
Hvad har I af oplevelser med State of Decay?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Kababs » 14. jun 2013 09:45

Nu gennemførte jeg det igår, men har valgt at spille videre lige inden den sidste mission, så ville bare høre om der er idéer til hvad man kan lave af sjove ting, som ikke giver den store mening, men som man kan have det sjovt med og bruge lidt tid på. Jeg har selv brugt lidt tid på at finde et højt sted inde i byen og foretage noget shootingpractice for at få shooting evnen op. :) Andre sjove idéer til hvad man kunne? :b
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron