Xboxlife forum

State Of Decay Tråden

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 31. jul 2017 07:58

For tid tilbage købte jeg Xbox One versionen af State of Decay. Jeg har dog samtlige achievements fra 360'eren (også DLC), men spillet var billigt og grafisk pudset. Og ja, det er stadig fedt :-).
Man kan - hvis man vil - downloade ens profil fra 360'eren, hvilket vel udløser samtlige achivements i et go, men man kan også vælge at starte forfra ved ikke at downloade profilen. Achivements'ne er sjove og mange ganske vanskelige at opnå, hvilket jeg måske havde glemt. Idet jeg har spillet på 360 og One, så udløser det en speciel karakter af de sejere. En hoodie-kvinde, der i bedste amerikansk, puritansk stil er nimble, ikke-dranker og ikke-ryger, men samtidig bærer hættetrøje. Set med realistiske øjne er det nok lidt usandsynligt at finde i den virkelige verden, men skidt nu med det. Det ville svare lidt til en HA-rocker, der drikker cafe latté - næppe sandsynligt!
Her forleden strakte hun ben, og vi morede os med at smadre juggernauts. Sådan en ankom også til en Besieged Mission, hvor hun var behjælpelig. Dog havde hun blot en snack tilbage, men jeg tænkte, at hun var fit for fight. Missionen gik også planmæssigt lige indtil en feral dukkede op ud af det blå, kastede sig over hende, men gameren kamppressede B-knappen for at smide dyret af ryggen. Hun gik desværre i "jeg-er-såret-stilling", hvilket vil sige, at hun i et par sekunder ikke kan styres. Det var nok til, at juggernauten, som stadig levede, fik fat i hende og med et brøl rev hende over i to dele. Det er en skade svær at komme sig over og den fremtonede titel "you have died" og autoload til min lejr fik mig af også til at bøje hovedet i afmagt og sorg - min specielle karakter var blevet zombieføde... Bling sagde Xboxen, achievement unlocked, Torn Apart, fik smilet tilbage på mine læber. Nåh ja, selv i nederlagets stund er der achievements at hente i State of Decay. Det er fandeme klasse! Nu er spørgsmålet så bare, hvem der er at spille med i min lejr. Marcus blev flået på en simpel NPC-hent-en-rygsæk-mission, og Sam Hoffman er forsvundet - og det uden at sige farvel. Seriøst - og jeg har madet og badet dig dit utaknemmelige skarn...
Spillet er i grunden en lang psykisk nedtur - lidt ligesom min kommende hverdag nu hvor ferien er overstået. Det er da uhørt realistisk :-). Har du stadig ikke spillet State of Decay, så se at komme i gang, for ellers snyder du dig selv for et fed oplevelse i et spil, som har perma-death, hvilket gør, at du kommer til at holde af dine spilbare karakterer.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster