Xboxlife forum

DotP 2014

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 23. jul 2013 17:08

Skægt, jeg har for mindre end 1 time siden bygget et nyt Mul daya deck, helt uden Eldrazi, eller næsten. Jeg beholdte 2 x All is Dust. Det blev faktisk et sjovere grønt deck end Hunter's Strength. Pelakke Wurms, Vigor og Primeval, masser af sjov
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 23. jul 2013 18:13

Fedt!

Mono-Grøn Grøn med Avenger, Khalni Heart og Sporemound er måske en viable strategi, når vi får flere promo´er.

Så er der to Sun´s Zenith, der kan finde Avenger of Zendikar. Jeg ville dog alligevel gå "Senzai-Planen", og spille 2 Artizan, så du kan hive Avenger op fra Graven for endnu flere Tokens! Det tror jeg kunne blive et meget fedt alternativt build :mrgreen: - Jeg havde gjort det, hvis man f. eks kunne have 3-builds per deck... :roll:

Jeg går ud fra, at du også spiller ham der er 8/8 trample, når du har 8 lande? Hvordan er han?

Jeg har en teori - som jeg ikke er sikker på om holder stik - , men det lyder at balancen vil blive en smule bedre, jo flere promo´er der kommer. Deadwalkers, Illusions, og Avacyn vil stadig være bedste, men ikke ligeså så langt foran som det er nu.

Ideen går ud på, at de 3 top deck allerede nu har så mange hjernedøde gode kort, at de umuligt kan få plads til dem alle sammen imod-sætning til de andre decks, der via promo´erne får mulighed for at skifte nogle af de kedeligere kort ud, der måske ikke er super gode.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 23. jul 2013 21:29

PROMO CODE #1: GKSNDR
PROMO CODE #2: DWNNDR

Kort, mand!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 23. jul 2013 22:27

Virker koderne til Xbox nu?

Da Senzai skrev:Mono-Grøn Grøn med Avenger, Khalni Heart og Sporemound er måske en viable strategi, når vi får flere promo´er.

...

Jeg går ud fra, at du også spiller ham der er 8/8 trample, når du har 8 lande? Hvordan er han?

Glæder mig rigtig meget til Avenger of Zendikar, og som du selv nævner, så putter jeg måpske nogle Khalni i decket igen. Indtil videre spiller jeg 4 x favoritten Explore (mana og kort, ja tak), han er også gode venner med Woodborn Behemoth. Jeg har endnu ikke haft ham på bordet, hvor han ikke var 8/8 ... og det får man får kun 5 forest, og så trample oveni.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 25. jul 2013 08:26

TerrificFalcon skrev:PROMO CODE #1: GKSNDR
PROMO CODE #2: DWNNDR

Kort, mand!

Koderne skulle virke på Xnox nu.

Derudover er der kommet 3 nye:

TRCKSC
FTHPTH
PRSTTT


*edit*
Kan bekræfte at alle 5 koder virker :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 25. jul 2013 14:25

NUTS!

Jeg tænkte faktisk hele vejen hjem fra arbejde om et nyt indlæg, jeg skullet il at skrive i denne tråd, men det har jeg sgu da ike tid til detm nu"! SES IONLINE!"1

ps..,.- Saetter li+´mit chatpad t, så jeg ka´taste dem codes endnue hurtigererere!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 3. aug 2013 19:59

Det er ikke duels relateret, men jeg giver ikke et fuck, og poster alligevel.

Ahahaha, Det er godt!

Wizards of the Coast udgav i sin tid et andet kortspil, Duel Masters, der er baseret på en Manga, der er løst baseret på Magic: The Gathering kortspillet.

Duel Masters har også sin egen Anime-Serie i samme genre som Yu-Gi-Oh, Digimon, Beyblade, osv.

Så det er en tegnefilm, baseret på et kort-spil, der er baseret på en tegneserie, der er baseret på et andet kortspil :D

Duel Masters er lige kommet på Dansk Netflix! Jeg plejer gerne, når jeg skal rydde op, lægge tøj sammen, at fyre på for nogle tegnefilm på Netflix, og her til aften faldt valget på Duel Masters. Jeg huskede den egentligt som værende ringe, men det har atter engang nok noget at gøre med, at jeg simpelthen ikke kan holde de danske voice-actors ud fra den periode. Det er de samme 3-4 personer, der har lagt stemme til TMNT, DIGIMON, DUEL MASTERS, osv.

Der er efterhånden en del tegneserier, jeg synes var ringe, som "barn/ung"; men som faktisk er okay, når jeg har genset dem senere. Det giver ganske en hel anden oplevelse at se den med Engelske eller original stemmer.

Nå, men jeg har set to afsnit.

Afsnit 1 var rimeligt kedeligt, men settingen skal lige etableres.

Afsnit 2 tilgengæld var comedy-gold! :D - Den var sjov, og skamløs!

Duel Masters tegnefilmsserien er nemlig en let/light parodi på genren. Producerne lægger på ingen måde skjul på, at anime´ens formål er at sælge legetøj/kort - men samtidigt er det heller ikke over, at tage pis på samlekorts-spil. Kombiner det med "anime-humor", og brydningen af den 4. mur, så ja, så synes jeg faktisk, at den er ret sjov!

Typisk genren er helten lidt kedelig og generic, men den lader til at have et okay-supporting-cast, og det er vigtigt for en serie.

Der var nogle sjove scener set med den casualle samlekortsspillers øjne. Blandet andet en scene, hvor helten taber sit deck på gulvet og udbryder "Åh nej! Nu kommer der støv på kortene! Jeg vidste, jeg skulle have købt nogle protective sleeves!"

Eller på et tidspunkt, hvor helten skal battle en scumbag, der har pakket sit deck! Scumbag´en, forsvarer sig med; "Hvordan kan jeg snyde, du har jo selv cuttet mit deck?"

Ja, det er også rigtigt, Helten cuttede sin modstanders deck, men efter decket blevet cuttet, så skiftede han decket ud med et pakket deck uden helten så det!

Senere i kampen, siger modstanderen med en dyster og dramtisk stemme; " Jeg kaster [indsæt navn på kort]", hvorefter vores helt rigtigt barnligt, gør nar af ham med at sige det samme med en dum stemme. Igen endnu et "stab at" genren.

Eller, hvor Mimi lige agerer cheerleader og råber "Let´s Go, tap all his creatures!"

Jeg synes, at Duel Masters er okay, genren taget i betragtning. Det, der gør, at den skiller sig ud er, at serien er, at den ikke tager sig selv en dyt seriøst.

Det kunne virkeligt være fedt, hvis der kom mere anime på Dansk-Netflix. Jeg kan godt lide tegnefilm, men så skal det ikke være crap som Ko og Kylling, Ed, Edd og Eddy, PowerPuff pigerne, Scooby-Doo og whatnot.

Denne her trailer alt for god! :mrgreen:


Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 6. aug 2013 07:14

Spændende at se om nogle af disse komboer vinder udbredelse.

Kan godt lide ideen med, at lade ulve gøre skade på hinanden vha Master of the Wild Hunt, og på den måde få boostet sine dyr pga Vigor
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 6. aug 2013 18:19

Det gør de ikke.

Soul Sister Comboen er meget sød, men den kommer ikke til at ske. Den gør den dog i virkeligheden, der hedder den bare Phyrexian Metamorph + Relic Warder :P.

Jeg gider ikke rigtigt duels 2014 mere. Decksne er ret fesne i forhold til sidste års udgave, og 2014 er simpelthen for nemt og kedeligt. De eneste gange, jeg taber er, når jeg auto-scooper til en gude-hånd fra Minds Maze eller møder en 5/3 Hexproox Indestructible flyver fra Avacyn.

- og det er ikke engang noget jeg finder på.

Jeg tjekkede lige leaderboardsene, og jeg blev meget overrasket over, at jeg ligger top 500 og har en Score på 26. Især fordi, at jeg conceeder lige over halvdelen af de kampe, jeg ville have vundet. Da jeg ikke gider spille mod AI´take over.

De tre decks jeg spiller er Dimir, Mono-Grøn Eldrazi og Aura-decket.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 6. aug 2013 18:57

Jeg kan godt læse at ovenstående indlæg kan lyde lidt Arrogant, men vil godt lige gøre opmærksom på, at jeg altså ikke ser mig selv som guds gave til Magic. Jeg er højest middelmådig :P.

Jeg synes kun, at man møder "the Big 3", og langt de fleste bygger dem ens, og de spiller bare alle deres kort som hurtigt de kan. Det bliver ret ensformigt, og det bliver hurtigt nemt at lure. Det er også derfor, at når man endelig taber, så er det til en gude-hånd, hvor man ikke kan gøre meget. F. eks Hvis de resolver en Lord of the Unreal og Phantasmal Image, og et par flyvere.

Andre gange møder man 100 korts deck (som regel uden en justering af deres land-count), og det er slet ikke fair.

Jeg bliver faktisk mest bange, når endeligt møder et deck, der ikke er en af de store tre, og kan se, at de spiller 60 kort. For så ved jeg, at jeg har et spil.

I 2013 kunne jeg spille verdens dårligste Control-build af mølle-decket, og det var sjovt, fordi, at det var så op ad bakke, men samtidigt kunne vinde på de mest lame-ass måder.

Jeg savner også i den grad mulighed for at bygge deckene med forskellige viable gameplans og win-cons. For så kunne man nemlig bygge dem på sjove/syge måder, det var mere end udfordring at vinde med, men samtidigt tilsvarende sjovere.

Istedet for nu, hvor man bare "rofl-stomper" folk, som det hedder i fagsprog... altså sålænge de ikke får en Big 3 gudehånd.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 6. aug 2013 20:38

Da Senzai skrev:Jeg gider ikke rigtigt duels 2014 mere. Decksne er ret fesne i forhold til sidste års udgave, og 2014 er simpelthen for nemt og kedeligt.

Jeg har også sat det på pause, og af de samme årsager. Jeg klavede lidt statistik, og i 90% af mine kampe (både ranked og player) rendte jeg ind i top 3. Eldrazi decket er det eneste jeg har det rigtigt sjovt med (og der er ikke engang eldrazi spells i mere), alt andet føles som auto-pilot. Øv.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 10. aug 2013 19:53

Fuck, det er irriterende den måde de releaser kort på en ad gangen.

Kom nu bare med dem mand!, så vi kan bygge vores decks.

Jeg ved godt, at det ikke er meningen, at vi skal vide, a at der kommer 10 i alt, men kome on.. De eneste,der der ikke ved, at der kommer 10 kort i alt, er casualnoobzne, og de giver ikke et fuck alligevel med deres 100 korts bunker.

Få nu bare detl ort udgive´t
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 10. aug 2013 20:34

Har lige gang i verdens kedeligste og længste spil, og det er noget hø, da jeg skal i seng og på arbejde imorgen!

Jeg spiller Aura mod Aura, og jeg har

En Pacified Nomad Mythmaker, der har pro dyr, og en Pariah. Giv nu op, din idiot!! Jeg har trukket over halvdelen af mit deck. Kom nu med den Spirit Mantle, så vi kan blive færdige!!11
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 10. aug 2013 20:36

Jeg har i øvrigt to Pariah, på min Mythmaker, da jeg tog min modstanders op fra Graven :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 10. aug 2013 20:39

Ja, da!

Jeg trak lige en Spirit Mantle, ,men så havde modstander en pacifism!!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster