Xboxlife forum

DotP 2014

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 22. apr 2014 14:06

Da Senzai skrev:Ideelt set kører det sådan her:

Tur 1: Ikke noget
Tur 2: Essence Scatter
Tur 3: Scroll Thief
Tur 4: Tectonic, Swing med Scroll Thief ---> draw
Tur 5: Tectonic/Condor/TrickoftheTrade, Swing med Scroll Thief ---> Draw
Tur 6: Archaeo/Glimpse/Whatever
Tur 7: TECTONIC!! Swing med Scroll Thief ---> Draw :P

Nøøøøj hvor er det ondt, især i sealed, hvor der stort set kun er dual colors. Kan kun forestille mig, at du kan få lidt problemer med blacks removals (der er alt for meget Murder i sealed).

Har selv et rigtigt sjovt green/red med 3 x Advocate of the beast, 4 x Marauding Maulhorn, 4 x Rumbling Baloth
og nogle Hunt the Weak og Enlarge. det hele med backup fra 3-4 Deadly Recluse.
Det er bare højbelagt og behårede knoer.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 22. apr 2014 14:52

Mit største problem har vist sig at være decks, der starter meget hårdt ud i tur 2 og 3, mens jeg ikke har haft en Essence scatter. Udover Essence Scatter og Unsummon, så gør mit deck meget lidt for at forsvare sig i de første 3-4-5 ture, hvor jeg helst bare vil spille Scroll Thief og Tectonic Rift.

I Starten lader jeg al skade gå ind, mens jeg sætter op.

Jeg fået hug to gange af en spiller, der sagde:

Tur 2: Muscle Sliver.
Tur 3: Muscle Sliver. Slå for 3
Tur 4: Slå med 2 slivers for 6 + spil et kort
Tur 5: Slå med 2 slivers for 6 + spil et kort

Og først der har jeg mana til en Turn to Slag, Brittle effigy eller den sløje Archaeomancer+infinite unsummons kombo :P.

Heldigvis plejer der kun at blive spillet 1 og 2 power dyr i de første tre ture, og så kan jeg bare tage skaden, men nogle gange, så går det stærkt, og så er jeg presset, hvis jeg ikke har en Essence Scatter (eller unsummon, selvom jeg kun bruger den defensivt, når det er absolut nødvendigt) til at sænke dem en tur.

Mit største problem mod sort er Vampire Nighthawks. De ignorer "cannot block" delen af Tectonic Rift, og med hjælp af deres Death Touch så spiser de Earth Servants og Drager til morgenmad. Mod sort gemmer jeg min Brittle og Turn to Slags til Nighthawken, og bruger mit land-destruktion til at holde dem under 6 seks mana, så de ikke begynder at spille dæmoner og andre afskyeligheder.

Mine dyr er blevet murdered et par gange, men jeg synes ikke, at det har været noget problem. Sorte decks er ikke så hurtige, så jeg har kunnet bruge mine unsummons til at beskytte mine dyr, og så har jeg ellers bare fundet flere med Glimpse of the Future.

Det lyder meget nemt, når jeg sidder og skriver her. Ting går selføvlgelig ikke altid efter bogen i kampens hede, og selvom man føler, at man har luret den, så går det selvfølgelig galt en gang imellem. Dit deck lyder også ret sejt, Nico. Jeg kan også godt selv lide beat-down med store dyr! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster