Xboxlife forum

Fez smadrede mit savegame

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Har Fez smadret dit savegame?

En gang
1
4%
Flere gange
0
Ingen stemmer
Nej
6
25%
Har ikke spillet, bare vis mig resulatet!
17
71%
 
Afgivne stemmer : 24

Fez smadrede mit savegame

Indlægaf Blodbad » 17. jan 2013 08:42

Er der andre der har oplevet det?

Var godt klar over at der har været noget stads i forbindelse med en update. Men jeg begyndte først mit spil for nyligt. Var kommet rimeligt langt. Orker ikke at begynde forfra hvis det nu sker igen.

Grrr.

Laver lige en afstemning for jeg er nysgerrig efter hvor tit det sker.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Fez smadrede mit savegame

Indlægaf Ink129 » 17. jan 2013 14:43

Her en fin artikel om situationen:

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... h-patching

Spørgsmålet er nok, om du skal clear cache og prøve uden patch'en næste gang. Dog ved jeg ikke, hvor mange bugs der er at finde i spillet uden patch. Denne save game bug er det eneste, der har afholdt mig fra at købe spillet endnu, og skulle det blive patch'et engang (det gør det med stor sandsynlighed ikke), så køber jeg det med det samme.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fez smadrede mit savegame

Indlægaf Jibla » 17. jan 2013 14:57

Men bare rolig, det kommer snart til Steam/psn/ios/android

http://polytroncorporation.com/state-of-the-polytron
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Fez smadrede mit savegame

Indlægaf Vestergaard » 17. jan 2013 16:05

Har der været problemer med save games hele tiden eller hvordan ?
Jeg har ingen problemer oplevet, men det er også lang tid siden jeg har spillet det.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fez smadrede mit savegame

Indlægaf Blodbad » 18. jan 2013 16:03

Ink129 skrev:Her en fin artikel om situationen:

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... h-patching

Spørgsmålet er nok, om du skal clear cache og prøve uden patch'en næste gang. Dog ved jeg ikke, hvor mange bugs der er at finde i spillet uden patch. Denne save game bug er det eneste, der har afholdt mig fra at købe spillet endnu, og skulle det blive patch'et engang (det gør det med stor sandsynlighed ikke), så køber jeg det med det samme.

Fin artikel og jeg er 100% enig. Kendte desvære ikke til problemet før jeg oplevede det.
Troede bare at det var korruption i forbindelse med at man opdaterede. Jeg har kun spillet med patchen.
Det skete da jeg fortrød at være gået igennem en dør og hurtigt gik tilbage, muligvis mens den savede. Load skærmen blev bare hængende i laaaang tid indtil jeg mistede tålmodigheden og slukkede. Derefter kunne jeg ikke indlæse spillet. Load skærmen bliver bare hængende.

Jibla: Forstår ikke helt hvordan det skulle gøre mig rolig? Jeg køber det i hvert fald ikke igen hvis det er det du foreslår.

Vestergaard: Aner det ikke.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron