Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 6. dec 2012 13:53

Haha, ja - altid 100% win ratio!

Shin og jeg tog lige et par kampe her i formiddags, hvor en af dem endte med, at vi var ret presset. Shin og jeg står på midten af midterste lane, vi har mistet alt for mange tårne, men jeg har ramt level 14 før alle andre. Lige pludselig popper der to fjendtlige Guardians op, der flyver pile i alle retninger og Shin går amok med sit heal - og så kommer der lige 2 Guardians til fra deres hold. Det endte i et quadra-kill, og Shin og jeg var flade af grin mens vi smadrede deres tårn. Det var så latterligt godt - jeg er vild med Legolas.
Det bedste er næsten, at da de respawnede, så forsøgte de på at tage os igen. Det blev kun til et triple kill denne her gang - Shin tog den sidste :D. Det var så vildt - jeg er blevet ret glad for min Tier 4 Command, som simpelthen hugger fjenderne i småstykker, inden jeg kan nå at ramme dem.

Håber vi kan få nogle flere gode kampe og noget mere 100% Win Ratio i aften!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Garde92 » 6. dec 2012 17:00

Ander der ikke kan spille trailen ? ...
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Krisgebis » 6. dec 2012 17:06

Får desværre først tid igen i næste uge :(
Så i kommer langt foran med jeres bælte/blingbling.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 6. dec 2012 17:09

Så har jeg også lige hentet det, og vil lige øve mig lidt i aften
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf FoxHoundDK » 6. dec 2012 18:20

Så har jeg hentet det ^^ må se om jeg får tid i aften til at game
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Spankey103 » 6. dec 2012 19:17

Oh well ... er godt nok ikke meget stor fan af LoL, men whatever. Jeg giver det en chance :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf dummiz » 6. dec 2012 19:29

Hvor mange champions er der? og hvor mange baner? :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 6. dec 2012 19:30

Står fx også i anmeldelsen herinde: 22 Guardians og 2 baner (en med 3 lanes, og en med én lane)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf dummiz » 6. dec 2012 19:40

TerrificFalcon skrev:Står fx også i anmeldelsen herinde: 22 Guardians og 2 baner (en med 3 lanes, og en med én lane)


Læser ikke mine anmeldelser herinde :) men tak for svaret.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 6. dec 2012 20:03

Krisgebis skrev:Får desværre først tid igen i næste uge :(
Så i kommer langt foran med jeres bælte/blingbling.


Pyt med det! Antallet af bæltespænder betyder ingenting, du er alligevel på hold med os :D

Jeg har spillet med Mozgog idag, og er blevet helt vild med den kære orc. Den fyr har jo spasmer i armen! Hans sværd flyver rundt over det hele og hugger folk ned til højre og til venstre og ligefor. Dem der kommer bagfra, får også et sværd lige i bæret! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 6. dec 2012 23:56

hvordan er onlineaktiviteten - altså er det nemt at finde battles ? :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 7. dec 2012 00:39

Jeg synes det går meget fint med at finde kampe. Et par minutters ventetid plejer jeg at have.
Man kan jo også vælge, at spillet bare skal fyldes med AI-spillere, hvis der går for længe
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 8. dec 2012 00:47

En lille update til mit tidligere indlæg. I aften har jeg meget svært ved at finde kampe 5-10 minutter sommetider
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Brugor » 9. dec 2012 02:27

BrutalTarbensen skrev:En lille update til mit tidligere indlæg. I aften har jeg meget svært ved at finde kampe 5-10 minutter sommetider


Hej! Lang tids Xbox-ejer, men første gang jeg bruger dette forum. Beklager forsinkelsen ;)

Monolith skrev tidligere på Twitter, at en opdateringen vil ramme både Xbox360 og PS3 snarest der vil fixe matchmaking-systemet, så du ikke skal bruge så lang tid på at finde en kamp. Plus! For folks tålmod med dette problem, så vil man modtage et The Shire (3-lanes) map-skin helt gratis. :)
Brugor
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 9. dec 2012 03:20

Brugor skrev:
BrutalTarbensen skrev:En lille update til mit tidligere indlæg. I aften har jeg meget svært ved at finde kampe 5-10 minutter sommetider


Hej! Lang tids Xbox-ejer, men første gang jeg bruger dette forum. Beklager forsinkelsen ;)

Monolith skrev tidligere på Twitter, at en opdateringen vil ramme både Xbox360 og PS3 snarest der vil fixe matchmaking-systemet, så du ikke skal bruge så lang tid på at finde en kamp. Plus! For folks tålmod med dette problem, så vil man modtage et The Shire (3-lanes) map-skin helt gratis. :)

Velkommen til! - Det lyder da meget godt med sådan et patch :P
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron