Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 23. dec 2012 21:29

Jeg tænkte egentlig, at Mozgog heller ikke ville være en dårlig idé. Osgilliath Shield giver 15% shield, og så vidt jeg ved, så har Mozgog en god sjat liv (mere end Ori, tror jeg da!). Liv er vigtigt, når vi snakker om Osgilliath Shield. Det ville aldrig virke på Legolas.

Mit theory-loadout er: Osgilliath Shield (+4% movement speed, 3x +4% health) og så Goblin's Fury (+5% lifesteal, 2x +4% movement speed)

Goblin's Fury er rød/gul/gul og giver +7% Attack Speed hver gang man angriber (stacker op til 5 gange, 35%) og stopper når man ikke har angrebet i 5 sekunder.

Man kan maksimalt have +100% Attack Speed, hvilket man får ved at trykke A med Mozgog i level 14. Så angriber han 7 gange på 3,5 sekunder, og får så et stort skjold. Derudover har han +12% Movement Speed, og så kan fjenderne ikke engang løbe, når de opdager at Mozgog er den udødelige hævner, og det bliver kun sjovere når man tæver løs med 5% Life Steal (hvilket ikke er meget, men altså) - alternativt kan den røde gem også udskiftes.

Jeg synes, det virker som en god teori. Det bliver sikkert sjovt at prøve i praksis!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 23. dec 2012 21:56

Det lyder helt sikkert også som en god ide! :D

Der er så mange muligheder i det her spil! :D Jeg elsker det! :D

Jeg har lige prøvet mit Ori "shield" build af, og har fundet ud af, at selvom der ikke står at Osgilliath shield ikke stacker. Så stacker den IKKE. Dvs, det er ikke muligt at have flere Osgilliath Shield aktiveret på en samme tid.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 24. dec 2012 01:14

Jeg har leget lidt mere med Ori idag, og konklusionen er, at Ori ikke er en figur for mig. Jeg synes, at han er rigtigt sej, men det ligger ikke til mig, at man skal danse rundt, og hele tiden sørge for at holde en præcis afstand, hvor modstanderfigurerne lige akkurat tangerer min cirkel of range for ellers så dør jeg.

Når jeg spiller GoME, så holder jeg pil-frem og højre trigger inde og håber på det bedste. Og der er Mozgog, Eowyn og Beregond altså lidt bedre :D

Det har været rigtigt sjovt at spille Mozgog her til aften. Det er guld værd at se modstanderen vende om og løbe i stik modsat retning af mig i samme øjeblik de ser mig aktiverer Berserker Rage xD.

Mine 4 definive figurer bliver:

Eowyn - Dat Health-Regen!
Beregond - Dat Silence!
Mozgog - Dem ´Roids!
Arathorn - Dem Stuns!


JEG ELSKER DET HER SPIL!

Det er mange andre sjove figurer, men lige de fire ligger godt i hånden, og jeg kan lide at spille dem ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Fnapz » 24. dec 2012 01:44

Er der mange der spiller det?
Efter at have set hobitten er jeg mega hooked på ringenes herre!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Mini DK » 24. dec 2012 11:35

Hej

har fulgt med i denne tråd lidt da jeg også spille GoTM, så i er velkommen til og add mig spiller mest med disse figure

Enchanters: Alle, dog mest med Gandalf & Lugbol, har altid sværet til de karektere til kan magic
Legolas: ham jeg spiller mindst af de 4
Bilbo: Hvis jeg skal dele noget damage ud bruger jeg han synes selv jeg har fundet et godt build til ham, jeg kan spille med
Eowyn: Prøvede hende efter at have læst hvad i skrev om hende og hun er kanon leget dog stadig lidt med af finde et build jeg kan li

spiller mest for at have det skæg men det er jo altid sjovt af vinde og have andre og tale med om forskellige build.
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 25. dec 2012 16:55

Fnapz skrev:Er der mange der spiller det?
Efter at have set hobitten er jeg mega hooked på ringenes herre!


Haha, jeg havde det ligesom dig. Efter jeg var inde og se Hobitten - The Movie, måtte jeg også hjem og sidde og spille som Gandalf hele aftenen. :D

Der er massere, der spiller det. Bare se antal indlæg i denne tråd. Det er vist ret godt for et spil jeg spiller.

Hvor lang tid det tager at finde en kamp varierer dog. Når jeg spiller alene tager det mellem 1-3 minutter at finde en kamp, men når vi sidder i Party sammen kan det godt tage op til 10, dog oftest kortere tid. Jeg tror ikke, at det har noget med antallet af onlinespillere at gøre, men derimod, deres matchmaking-system, der stadig kan være lidt sketchy.

Du vil få ikke en Ringenes Herre oplevelse. Dette er ikke en LoTR spil, men derimod et Multiplayer Online Battle Arena spil med et Ringenes Herre skin. Heldigvis for det, da.

Gameplay > Grafik.

Guardians of Middle-Earth-navnet er blot for at overbevise Warner Brothers om at smide pengene i projektet således, at Monolith kunne lave det bundsolide MOBA spil, som de har gjort. Det er selvfølgelig også for at sælge et par ekstra spil, men det er helt iorden, når nu spillet er et SPIL først og et Movie-Cash-in second, og ikke omvendt som det så oftest ses med spil baseret på film baseret på bøger.

Køb GoME, hvis du vil have et godt spil, og ikke, hvis det er fordi, at du vil have en Tolkien stemning.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 25. dec 2012 19:15

Mini DK skrev:Spiller mest for at have det skæg men det er jo altid sjovt af vinde


Det lyder da som noget for Team 100% Win-Ratio! Du kan prøve at tage fat i nogle af dem ^_^.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Cyberisback » 25. dec 2012 20:48

Er på udkig efter nogen casual gamers der vil være friske på at nørde lidt med mig, feel free to add the Jerk :P
Cyberisback
Niveau 2
 
Indlæg: 141
By: København S


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 29. dec 2012 21:00

Så sidder Team 100% Win-Ratio lige og spiller, da vi støder ind i et modstanderhold anført af ham her:

Billede

Prøv lige at spørge, om jeg var ved at pisse i bukserne ^^;
Senest rettet af Da Senzai 29. dec 2012 22:23, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Cena » 29. dec 2012 21:01

Da Senzai skrev:Så sidder Team 100% Win-Ratio lige og spiller, da vi støder ind i et modstanderhold anført af ham her:

Billede

Prøv lige at spørge, om jeg var ved at pisse i buskerne ^^;


Hahaha det er sku god griner :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Kayniel » 29. dec 2012 23:39

Just Blaaaaaaaayze!
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 29. dec 2012 23:43

Cena skrev:
Hahaha det er sku god griner :D


Ja, det var så godt! Vi var helt færdige, da vi så ham! :D

Seriøst, hvad er odds´ne for at møde en random, der hedder det?

Kayniel skrev:Just Blaaaaaaaayze!


Ska´vi spil´ om Peeeenge`?

Edit: Svaret kommer her:

Shin Must Die skrev:haha i was trying to go for how awesoem 'Romeo Must Die' sounded. a lot of pl with Shin in their name either comment me hate mail or take it personal and try to give me negative feedback.


Elsker, hans Gamertag. Aggressivt, men Awesome! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 30. dec 2012 01:32

Hahahaa! Fuck, det er sjovt, at spille Mozgog!

Især, når jeg doublelaner med Kayniels Gothmog! :D

Det er priceless, når Kayniel fanger dem med sin flyveskalle i bedste E- Honda stil, så de bliver stunnet, hvorefter min Mozgog kommer trampende med str. 53, og hugger dem ned! Forsøger de, at stikke af bliver der sendt en modbydelig fornærmelse afsted, der sender dem i gulvet!

Jeg elsker det her spil! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Kayniel » 30. dec 2012 01:47

Jeg tror det bliver endnu bedre næste gang. Jeg har lavet et nyt build med heksekongen fra amager, så hvis vi spiller Mozgog/amagerkongen, kan vi taunte de bitches ud over det hele.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 30. dec 2012 02:46

Taunt er seriøst min yndlingsability! Især, hvis det er efterfuldt af Mozgog´s overhead, der laver hul i jorden og får dem til at løbe forvirret rundt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron