Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 13. jun 2013 22:55

Nogle forslag på gode og nemme begynder champions? :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 14. jun 2013 06:59

Legolas er nok den Striker der er lettest at få styr på.
Mozgog Warrior
Eowyn Defender
Gandalf er heller ikke så slem, men jeg vil anbefale dig at få et build til ham først
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 14. jun 2013 14:05

Tog mit første "online match" idag, men jeg mødte desværre kun en modstander der ikke var "AI".. :(
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 14. jun 2013 17:08

Ja, man er nok nødt til at vente til sent eftermiddag eller aften
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 14. jun 2013 17:11

BrutalTarbensen skrev:Ja, man er nok nødt til at vente til sent eftermiddag eller aften

Rigtig nok. Har fundet nogle games nogenlunde hurtigt nu, men hold op hvor det lagger meget engang imellem, eller er det bare mig? :S
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 15. jun 2013 10:59

Der er desværre meget lag, men jeg giver de andre skylden.
Jeg spillede med en ven fra USA, og når vi endte med et spil, der ikke var fyldt, så laggede det (som regel) ikke.

I weekenden er der 15.000 guld for første kamp lørdag, og 5.000 søndag. Det er godt for nye spillere :)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 15. jun 2013 14:32

BrutalTarbensen skrev:Der er desværre meget lag, men jeg giver de andre skylden.
Jeg spillede med en ven fra USA, og når vi endte med et spil, der ikke var fyldt, så laggede det (som regel) ikke.

I weekenden er der 15.000 guld for første kamp lørdag, og 5.000 søndag. Det er godt for nye spillere :)

Får jeg 15.000 gold for en kamp? :P
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 15. jun 2013 16:42

Ja, for den første kamp lørdag
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 17. aug 2013 09:11

Hvor er det plat.

Jeg er begyndt at se bannere /ads, der reklamerer for Steam-Udgaven af spillet. Så de har åbent bart ikke givet op på spillet. Kun-konsoludgaverne. Fuck, det er plat.

Især fordi, at der var massere, der spillede det på konsol. Det eneste, der ødelagde det var, at de selv insisterede på at have gold-mode, så folk, der har det fulde spil, kan spille en gimpet udgave af spillet med folk, der kun har trial-versionen. Spassere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 17. aug 2013 14:56

Så er det åbenbart ikke eksklusiv for konsol mere. De får da svært ved at skulle konkurrere mod alle de MOBA-spil der er til pc i forvejen.
Jeg synes også det er plat.
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 17. aug 2013 15:09

Helt enig. Deres fordel på Konsol var, at det var det eneste rigtige MOBA. Og ikke nok med det, så fungerede styringen også og gameplayet var solidt.

Men ja. Held og lykke med at hamle op med de allerede etablerede DotA, LoL, HoN, SMITE og hvad jeg ellers kan namedroppe.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 17. aug 2013 17:51

Ydermere bliver det så også Pay 2 Win, som man kan læse i artiklen - det bliver muligt at købe skins, som låser op for alle figurens abilities i starten af kampen. For fanden.

Til gengæld får os konsol-ejere et gratis eksemplar af Steam-udgaven, så det er da noget. Send mig en PM, hvis I ikke vil have jeres ^_^.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 17. aug 2013 21:37

Jeg skal ikke spille det på pc, så du skal nok få min en gang.

Jeg synes godt, de lige kunne gøre os den sidste tjeneste, at fjerne Goldmode fra konsollerne, så vi i det mindste har et fungerende produkt.
Vi har jo egentlig med en defekt vare at gøre.
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Jibla » 18. aug 2013 12:07

http://store.steampowered.com/app/11190 ... 1_7_15__13

18,99 euro + eventuelt 'DLC' for et spil der helt sikkert bliver free 2 play før eller siden, især når de er oppe imod mange andre spil i samme genre. Jeg har ikke brudt mig om Monolith ligesiden de lavede The Matrix Online, men både Gotham Imposters og Guardians viser jo hvilken type udvikler de er, uanset hvad deres udgiver så eventuelt tvinger dem til. It was GG, og synd for jer der nød det på Xbox 360.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron