Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 12. dec 2012 17:45

Man kan ikke spille splitscreen.

Det er en fordel at bruge headsæt, men da størstedelen af randoms alligevel ikke bruger headsæt, gør det vist ikke nogen forskel om du gør eller ej. :P

Jeg spiller selv uden headsæt, da jeg ikke kan tale engelsk ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf mowdy » 13. dec 2012 18:01

Køber spillet her i weekenden og ville lige høre om det er til at finde andre spillere at kæmpe imod eller om det er helt dødt ?
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 13. dec 2012 18:43

Hvorfor skulle det være dødt? Spillet er monsterfedt, og der er massere af loyale spillere online.

Nye figurer, nyt mapskin og forbedring af matchmaking kommer alt sammen imorgen, også :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf mowdy » 13. dec 2012 19:02

Jamen det ved jeg jo ikke, hvis jeg gjorde ville jeg jo ikke spørge jer alle :D

Nogengange kommer der bare spil der ikke er så godt som først antaget, og går døde hurtigt, vil jo gerne spille online mod andre mennesker
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Too Nizzle » 13. dec 2012 20:27

Jeg er virkelig glad for spillet - men synes tit jeg oplever meget lag. I starten gjorde det ikke så meget, men nu synes jeg snart det går mig på. Håber det er noget der bliver forbedret ved patchen.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf DenHvidePrince » 13. dec 2012 23:12

Too Nizzle skrev:Jeg er virkelig glad for spillet - men synes tit jeg oplever meget lag. I starten gjorde det ikke så meget, men nu synes jeg snart det går mig på. Håber det er noget der bliver forbedret ved patchen.

Enig i lagget, det er også begyndt at gå mig på. Btw hvis nogen har lyst til at spille, adder i mig bare. Har allerede ansøgt et par stykker herinde fra (-; har ikke spillet så mange spil endnu (har dog spillet utrolig meget Moba spil på pc'en så jeg ved hvad det er) da jeg mest er til at spille Moba med nogen jeg kender - det gør det hele lidt sjovere (-: jeg er 20 år og har et headset hvis nogen skulle være nysgerrige.
DenHvidePrince
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 14. dec 2012 14:37

Så er første DLC ude, i form af Bert og Bilbo for 160 points stykket.

Og hvad spotter mine øjne ellers - en 202-MB pakke med The Shire + update, og ved I hvad der står foran? Compatability pack.
Så har vi sgu en GOTY-kandidat.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 14. dec 2012 16:27

TerrificFalcon skrev:Så er første DLC ude, i form af Bert og Bilbo for 160 points stykket.

Og hvad spotter mine øjne ellers - en 202-MB pakke med The Shire + update, og ved I hvad der står foran? Compatability pack.
Så har vi sgu en GOTY-kandidat.


Fucking Vigtigt!

Jeg er på GoME hele aftenen alligevel! Jeg var overbevist om, at mine Magic Kort var kommet, men nu kan jeg ikke finde dem. Fuck, det er frustrerende! Jeg gider ikke tage ind og spille med et halvt deck igen.

Jeg er bange for at jeg er kommet til at smide dem ud eller et eller andet dumt. Fuck, det er mærkeligt .De er bare væk :/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 15. dec 2012 10:35

De er iøvrigt en ny update på vej! :D

Xbox 360 [Note: Still incoming, to arrive with upcoming Xbox title update. More info here.]
Networking updates:
Fixed long matchmaking timer for players joining Battlegrounds matches.
Changed a client-side filter to a server-side filter, which will result in more matchmaking results for players looking for a game.
Update to Monolith’s ability to alter latency update rate in-game, as needed.


Balance updates (360/PS3)
Éowyn:
Know my Fury’s sustained Root-time reduced to 1.8/2.1/2.4/2.7 from 1.8/2.2/2.6/3.0.
I Am No Man’s base damage increased to 80/100/116/140 from 76/96/116/136.

Felgrom:
Kaboom! no longer displays True damage when Felgrom blows up. Now, only Ability Damage numbers are shown on enemy Guardians.

Gandalf:
Fireworks Ability Power Ratio decreased to 0.20 from 0.22.

Ori:
When casting Ancient History, Ori can now instantly move instead of being locked in place for 0.5 seconds.

3-lane map:
Fixed pathing exploit that prevented the Uruk-hai and Troll from proper target acquisition.

We're seeing that Bert is a teency bit overpowered right at the moment. We're making a hotfix for him that will go out today, and will be applied automatically when you start up the game. Those changes are as follows:

Bert:
Bonfire now does 10/20/30/40 damage with a multiplier of 0.04 Ability Power per second, down from the previously incorrect values of 5/24/36/48 at a multiplier of 0.06 Ability Power per second.
Bonfire now has a cooldown of 18 seconds, and lasts 10 seconds.
Bert’s health per level increase was reduced by roughly 8%.



Jeg synes nok, at det var lige svært nok at få Bert væk fra de tårne.

Iøvrigt, hvis I synes at gårsdagens update ikke hjælp på Matchmaking, så er det fordi, at Matchmaking updaten ikke er ude endnu :P



An update is coming on Friday, Dec. 14 that will include the first DLC Guardians, Bilbo Baggins and Bert the Troll as well as the free Shire 3-lane map skin. We’re working hard on the title update (which includes updates to the issues you've been experiencing) and expect it to deploy in the days soon after the Dec. 14 DLC launch, as it’s our obligation to make sure you get the best experience possible. Once we have a specific date we’ll let you know right away, and we truly appreciate you all taking the time to provide us with your feedback!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 15. dec 2012 10:38

Det mest spændende er dog at læse

"a multiplier of 0.06 Ability Power per second."

Det giver en ide om være meget ability power faktisk hjælper/ikke hjælper ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 17. dec 2012 20:41

Jeg troede lige, at jeg havde brudt formatet og lavet verdens bedste Eowyn-Build.

Der er en Relic, West Bastion Relic mener jeg den hedder hvor wordingen er:

" Each time you take damage, you gain +3 health regeneration. Stacks up to 5 times" Effekten er tabt, når man ikke har taget skade i 10 sekunder"

Så tænkte jeg: HEY! Det lyder sgu da rimeligt godt sammen med Great Renown, hvor Eowyn tager skade hvert sekund for at hele hendes holdkammerater.

For så kunne jeg aktivere relic´en bare ved at trykke X, men det virker desværre ikke.

Jeg kan så se nu, at wordingen ved Eowyn´s evne er "at the cost of losing health" :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 17. dec 2012 23:28

Jeg bruger det samme relic i mit Éowyn build, sammen med Beorning's Strenght relic.
Det er med stor succes, at jeg lader mine heste knuse kranier, når alle staklerne kommer stormende mod mig, fordi de tror, at bare fordi jeg er nede på 20% liv, så har jeg under 1k hp :p
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Unklemac » 18. dec 2012 10:32

Jeg er frisk på at spille, og har headset :-)

Har prøvet en del Dota, så kender godt princippet, men bestræber mig ikke på at blive verdensmester. Det skal være sjovt/hyggeligt.

Er lidt sporadisk online, men fast efter Nytår.

Gametag: Unklemac
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 18. dec 2012 13:27

BrutalTarbensen skrev:Jeg bruger det samme relic i mit Éowyn build, sammen med Beorning's Strenght relic.
Det er med stor succes, at jeg lader mine heste knuse kranier, når alle staklerne kommer stormende mod mig, fordi de tror, at bare fordi jeg er nede på 20% liv, så har jeg under 1k hp :p


Haha, Ja det er comedy-gold! :D

Kan huske, at jeg var på omkring 50% HP med Eowyn. Ligepludseligt blev jeg stunnet, og så sprang der 3 fjendtlige Guardians på Mig! Så snart jeg var ude af stunnet, aktiverede jeg mit skjold, og løb væk!

Terrificy var like: HVORDAN KUNNE DU OVERLEVE DET DER?!?!"

haha, Eowyn dør aldrig xD

Beorning´s Strenght kiggede jeg også på, men jeg tror ikke, at jeg kan lide den på min Eowyn. Jeg synes at level 8 er ret sent med min Eowyn, men mest er det fordi, at jeg så først får min Bastion of the West bonus på lvl. 14 så :P

Jeg ELSKER Regeneration på Eowyn. Er nærmest blevet nyforelsket i hende igen efter at havde fundet Bastion of the West.

Det eneste der er lidt kedeligt er, at hun kun giver 70-80 i skade på lvl 14, men sådan er det :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 18. dec 2012 18:12

Ja, nogle gange gælder det om, at komme hurtigt op i level i battleground-kampe på 20 min. men mit valg faldt på Beornings Strenght alligevel. Jeg er forholdsvis ny med Eowyn, så jeg kan stadig lære lidt
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron