Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 25. maj 2013 16:40

Haha, så ville jeg jo alligevel bare skulle genskabe mit Legolas-loadout og spille med ham, indtil jeg havde guld nok, til at lave Lugbol, og så tage den derfra - det gør altså ikke den store forskel :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 25. maj 2013 17:12

Jeg har fået guld tilbage fra WB :D Vildt jubel til jeg fandt ud af, at det kun blev til 50.000 :(
Så fik man også prøvet det. Alternativet var at de bare havde sagt "Ærgeligt"

Desuden er det ikke pænt, at ignorere Party invites og des lige ;)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 25. maj 2013 17:38

BrutalTarbensen skrev:Jeg har fået guld tilbage fra WB :D Vildt jubel til jeg fandt ud af, at det kun blev til 50.000 :(
Så fik man også prøvet det. Alternativet var at de bare havde sagt "Ærgeligt"

Desuden er det ikke pænt, at ignorere Party invites og des lige ;)


Jeg beklager, men når jeg sidder og spiller et spil, samtidig med at jeg snakker med andre i rummet, så er det altså ikke altid jeg lige gider at sætte de rigtige stick i, tænde mit headsæt og sige "hey, jeg har ikke tid til at snakke lige nu" :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 25. maj 2013 18:38

TerrificFalcon skrev:
BrutalTarbensen skrev:Jeg har fået guld tilbage fra WB :D Vildt jubel til jeg fandt ud af, at det kun blev til 50.000 :(
Så fik man også prøvet det. Alternativet var at de bare havde sagt "Ærgeligt"

Desuden er det ikke pænt, at ignorere Party invites og des lige ;)


Jeg beklager, men når jeg sidder og spiller et spil, samtidig med at jeg snakker med andre i rummet, så er det altså ikke altid jeg lige gider at sætte de rigtige stick i, tænde mit headsæt og sige "hey, jeg har ikke tid til at snakke lige nu" :).


Øv hvor kedeligt. Jeg er sikker på de andre i rummet godt kan tie stille I 5 sekunder ;)

Men Shin og jeg endte alligevel hele tiden på det forkerte hold, og tabte. Så prøvede vi defiance...med samme resultat ;)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 25. maj 2013 20:10

Trolol, jeg slettede lige Compatibilibibily pack 2, og clearede cachen, og så startede jeg op, og der var ikke Gold-mode. Måske skulle jeg have gjort det først istedet for at slettte mit spil ? XD

Nu må vi se, hvor mange dage, det holder :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 25. maj 2013 20:14

Okay, jeg havde så ikke lige overvejet, at når du sletter com. pack 2, så mister du også et par figurer.

Så jeg går ud fra, at man skal ahjve comp pack 2, for at kunne spilled med andre spiller online. Jeg redownloader den lige igen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 25. maj 2013 20:20

Og dog?

Have you tried just deleting compat pack #2? I've been playing all day. Went to dashboard a few times to confirm it would continue to work, and not once have I got gold mode again. I'm just playing without that pack which as far as I can tell just takes away icons on the character select screen i.e. I have a question mark on Radagast but I can still play as him no problem.

Someone, med Gold mode, prøv lige denne her metode!!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 25. maj 2013 20:30

Okay, jeg prøvede lige selv, for at se, om det virkede online. Hvis du vælger en af figurene med spørgsmålstegn, så er han usynlig for dig selv, da animationerne nok ligger i pakken. Jeg går ud fra, af dine fjenders figurer også vil være usynlige.

Jeg kunne godt forestille mig, at jeg ville kaste op, hvis jeg mødte en usynlig Snaga. Han er nok den figur jeg hader mest at spille imod.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Sorenerbedst » 25. maj 2013 21:42

Det bedste trick jeg har brugt indtil videre er som følger:

Lad være vælge noget sted at gemme. Afvis i stedet. Så kommer du ind i spillet, gå ind i settings og vælg hdd som sted t gemme fremover. Det virker 95% af alle gange.
Sorenerbedst
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 25. maj 2013 22:59

Det er også det fik, vi kører med ^_^;

Det er ikke altid, det virker, men så bliver vi bare ved til det gør, for spilles, det skal der!! :D

Du får lige en venneanmodning, og hvis du er cool, så.... Ja, velkommen til Team 100% Win-Ratio! :D

Beregond er iøvrigt officielt, min yndlingsGuardian!

Sammen med Mozgog! Gloin er ikke så fed mere synes jeg.

Så Mozgog ,Beregond og Gandalf er mine mains! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 26. maj 2013 14:00

Fed runde tidligere, drenge. Det er dejligt at komme tilbage til et af de allerfedeste spil med Legolas og maskingeværs-loadoutet, og så skaffe 3 smukke rage-quits på en enkelt kamp. Fuck, det var skønt - ses forhåbentlig snart til flere!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 26. maj 2013 15:57

Ja, det var nice :)

Det er simpelthen bare det fedeste spil i verden. Vi havde nogle gode runder i eftermiddags :) ROOT!! Op i luften!!! ZAP!!! Død...
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 26. maj 2013 16:16

Haha, ja, det er så hyggeligt at spille med jer, fordi at godt holdarbejde og god hygge går hånd i hånd. Det er sgu svært ikke at sidde og grine, når man hører "taunt ham!", "jeg har root!", "vi har tårnet i midten!" og "ZAP!".

Jeg synes altid, at jeg bliver overrasket over, præcist hvor godt det her spil er. Det er fuldstændigt dumt, egentlig. Der er ikke 100 forskellige baner, og alle banerne (alle 3...) er alligevel funktionelt identiske. Det er ikke en bombe af variation, men det er lang, lang tid siden, at et multiplayer-spil har været så godt som det her.

Ses på Top Lane, 100% Win Ratio.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 28. maj 2013 09:23

Jeg tænker lidt.

Er det for flabet at smide Argonaut Relic på Saruman?

Har han en god rækkevidde på sit basic attack, og hver gang han rammer modstanderen bliver deres Ability Resistance reduceret, så i Magical Christmas skyder man alligevel et par bolde i bæret på modstanderen inden, man rammer med ens ability´er.

Og ellers kan man nemt charge sin Argonaut ved at skyde creeps eller tårnet, ligesom jeg går det med Beregonds passive.

Man behøver ikke ramme med fire bolde, når modstanderen kommer flyvende. Ved level 14 er det 56 Ability power per bold, med et maks, der så må hedde 224. Warg Claw giver kun 200, og den kræver meget mere arbejde.

Jeg mener boostet vare et par sekunder (men tjek det lige alligevel om det :), så man kan stadig chaine sine evner.

Eneste ulempe er, at du får en gul gem. Må jeg foreslå, at man bruger + i move speed, da +4% Attack speed ikke gør forskel.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 28. maj 2013 10:03

Det lyder spændende.

Med Argonath når man op på 98 Ap i lvl 6 + evt gems.

Mit nye build med Saruman er Seat of Seeing med 2 Apen gems, Orthanc med 2 Ap gems og Black Gate med 2 Ap gems og en +Hp gem

I lvl 8 har jeg så 132 Ap og 42 Apen (+ 20 fra hans passive) Det er 2 point over max.
Når Black Gate bliver aktiveret i lvl 14 får jeg 180 Ap og et ekstra skjold + 140 Ap når jeg aktiverer skjoldet.

Jeg kigger lige på et build med Argonath

Edit:
Jeg har kigget på det, og hvis jeg skifter Black Gate ud med Argonath, kan jeg istedet for 320 Ap, med Black Gate, nå op på 404 Ap ( hvis jeg når at ramme fire basic attacks). Det eneste der bekymrer mig lidt er, at boosten kun varer 6 sekunder. Kan jeg nå at spamme alle abilities med Saruman på 6 sekunder?
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron