Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 28. maj 2013 14:06

Nu er jeg ikke ved en Xbox, så kan ikke lige tjekke op om de tal jeg skriver er 100 procent rigtigt.

Hvis Black Gate Relic (som jeg selv er fan af), kun giver 140 ekstra Ability Power i lvl 14 når skjoldet aktiveres, og Argonaut giver 224 (4ap x 14lvl x 4charge) ability power, synes jeg, at du skal bruge Argonaut

Jeg tænker. Du kommer gående hen mod fjenden. Popper dit skjold og laver fugle:

1. Enten stikker modstanderen af, og din boost forsvinder. Du kan så løbe efter ham og skyde ham mens, han er slowed for at charge Argonaut igen.
2. Modstanderen løber hen til dig, og du kan så fange ham med A inden boostet er væk :D

Det vigtige er bare, at fuglene er charged, da det er dem, der giver skade. Om du når at få A-evnen med er ikke helt så vigtigt, da den giver så lidt i skade. Selvom det selvfølgelig er bonus, hvis du gør :D.

Jeg tror, at Argonaut er bawler. Man skal bare passe på, at man i pressede situationer ikke bliver for grådig og absolut vil have 4 charges, og derfor popper sit skjold eller A for sent. Man kan sagtens bruge den selv om, man måske kun har 2 eller 3 charges.

De kedelige ved Black Gate (som jeg selv bruger på Gandalf) er, at så snart skjoldet er væk, forsvinder dit boost, og den har 20 sekunders cooldown. Det skal bare rammes af en ability eller 2 basic attacks, og det er væk. Skjoldet har ikke resistance ligesom ens figur.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 28. maj 2013 14:44

Du har helt ret. Jeg tror lige jeg får lavet et fix, og så får afprøvet det hele. Man skal jo lige huske på, at der jo er 60% Penetration oven i den røvfuld Ap man får skrabet sammen.
Hvis jeg tilmed laner med en Mozgog eller Beregond, der tager agro, så kan jeg hurtigt få 4 skud ind.

Jeg har primært brugt Black Gate på grund af de ekstra Ap det giver
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 28. maj 2013 18:56

Hvis du kan spille iaften, så er jeg på klokken 22.00 efter, jeg har set The Walking Dead.

Jeg har lavet et lille write-up med hensyn til, hvad vi kan gøre ved Gankers og xp-potions:

http://blogs.xboxlife.dk/da_senzai/9142 ... del-1.html

Rent Theory-fighting mæssigt bør det ikke være så svært at vinde over dem, men som du ved, når jeg spiller, så er det altid nemmere sagt end gjort! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 28. maj 2013 20:02

Jeg er på efter 22, så du giver bare besked.

Jeg har læst og kommenteret dit lille write-up :)

Jeg elsker vores teorier. Hvis vi ikke havde dem, så var der nok ikke meget gejst tilbage i os. Specielt efter sådan en aften som i aftes :(
Vi taler hele tiden om hvad vi gør forkert, når det går galt, og så skifter vi taktik, og ender som regel ud med succes.
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 29. maj 2013 01:01

Tak for spillet alle fire!

Det var monsterfedt i dag - ihvertfald vores første par kampe!

Jeg tror, at jeg endeligt har set lyset idag med hensyn til at spille en god Warrior. Det har hjulpet, at spille alt den Beregond. Jeg har altid brugt krigernes evner, som en form for ekstra skade. F. eks med Thrain har jeg bare fyret hammeren i smasken på modstanderen lige med det samme. Det er der også et tid og sted for.

Men det fungerer meget bedre, når man bruger deres evner for deres effekt istedet for deres skade. F. eks Thrains hammer har en rigtig god slow-effekt, så man fanger folk, der stikker af. Den var også god flere gange, hvor jeg kunne se, at det var en kamp, jeg ikke kunne vinde. Så tyrede jeg hammeren i fjæset på modstanderen inden han kunne nå mig , og så løb jeg!

Beregonds Turning the Tide skal heller ikke bruges som damage. Tilgengæld skal den bruges lige inden jeg løber hen til fjenden, så jeg er immun overfor Crowd kontrol et par og derved ikke starter kampen med at være Stunned eller f. eks blinded af Gandalf.

Det virker ihvertfald for mig. Relics skal gøre, at jeg slår hurtigere, hårdere og får mere liv. Abilities skal bruge som utility,og så skal skaden komme fra Basic attacks.

Alt er med måde selvfølgelig. Har modstanderen meget lidt liv tilbage, og er uden for rækkevidde, Jamen, så kan Beregond da godt lige snurre rundt med sværdet for dat ekstra range.

Vi startede godt ud i dag mod nogle gode spillere. Vi havde nogle gode kampe, og var ret presset, men via vores taktiske overlegenhed og dat "intelligent spil" fik vi vendt kampene og vandt alligevel.

De losing streaks var et med at ryge på, tror jeg altså, skyldes, at når vi har siddet og spillet et par timer, og det er sendt begynder vi at blive for sløsede, og smider kampen væk. Så begynder vi at tabe, og vores moral falder, og så fucker vi endnu mere op.

Iøvrigt Shout-out til Kayniel, der spiller verdens bedste Edderkop :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 29. maj 2013 07:24

Jeg vil også sige tak for iaftes. Det er altid hygge at gå i krig med jer.

Jeg fandt så ud af at Saruman brings the pain, og jeg er godt tilfreds med det build vi fik lavet. Max penetration og en hel del Ap er ikke helt af vejen.
BWL derimod skal lige have et ekstra tweak. Nu kiggede jeg lidt på modstandernes builds, og der var ikke nogen rød tråd. Lifesteal på basic attacks, Lifesteal på abilities eller bare ren Ap. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med ham, men det finder jeg lige ud af.

Props til Spiderwoman Kayniel herfra også. De kyllinger bliver større og større for hver dag :)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 29. maj 2013 10:32

Haha!

Ja, der er ikke andet end kyllinger og bitch-ass-niggas everywhere?

Brutal, kan du huske, hvordan jeg fortalte, at jeg ikke synes, at Snaga og Bilbo og Frodo slår hårdt nok, når de bruger basic-attacks?

Der er kommet en balance-update idag

By default, Snaga, Unglob, Bilbo, Frodo and Gollum have a base 15% Basic Attack Penetration and 15% Ability Penetration.


Jeg er nødt til at have et Basic Damage reflection build, at the Ready, så hver gang jeg spiller Mozgog, og ser at de har 2 eller flere melee strikers, så skifter jeg over til det :P¨

Seriøst!

Jeg er begyndt at få mareridt og kan ikke sove. Hver gang jeg endeligt falder i søvn drømmer jeg hele tiden om, at jeg bliver jagtet af en Real-life størrelse Snaga :cry:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 29. maj 2013 10:40

Nu skal jeg lige passe på inden jeg maler fanden på væggen. Ved første øjekast virker det bare crazy.


It is a lategame buff.

It is a 0.9-1.5% damage buff early game.

-------------------------------------------------

This buff was targeted to give Melee strikers something special and help them with their lategame in teamfights. The buff gives very little vs already low resist targets.

---------------------------------------------------------


De begrunder det også med at Strikers er dårlige teamfights lategame. Tjah, jeg synes, at de er vilde nok!

Jeg synes stadig det er unødvendigt :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 29. maj 2013 14:01

Hvorfor udstyrer de ikke bare meleestrikers med shotguns? Det er jo næsten samme effekt.

Vores sidste kamp i eftermiddags mod Frodo og Bilbo var jo helt til grin.
Kampen før, mod Legoklods og Haldir, var heller ikke heldig
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 29. maj 2013 14:15

Uhhhh! Jeg så den cross-game-reference, du kom med, dér. NiCE! :mrgreen:.

Ja, vi to vi laner godt nok ad helvedes til mod double strikers.

Jeg ved ikke, hvad vi skal gøre.

Din Saruman er måske meget god, da du kan holde dem på A, mens jeg slår. Ellers så dunno´er jeg.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at slå først. Eventuelt ramme dem med noget Crowd-Control.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 29. maj 2013 14:34

Ja, Saruman rykker alt rundt, men vi skal jo også prøve noget nyt. Jeg tror måske vi kunne få noget godt ud af det sidste build jeg prøvede med Gloin
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Kayniel » 29. maj 2013 15:46

Da Senzai skrev:Iøvrigt Shout-out til Kayniel, der spiller verdens bedste Edderkop :D


BrutalTarbensen skrev:Props til Spiderwoman Kayniel herfra også. De kyllinger bliver større og større for hver dag :)


Da Senzai skrev:Haha!
Ja, der er ikke andet end kyllinger og bitch-ass-niggas everywhere?


Hehe, jeg er en dårlig taber og en endnu dårligere vinder. Edderkoppedamen er dog lige mig. Hun har lange tynde ben og mørke øjne. Jeg kan især godt lide at hun sprøjter når man trykker A.
Senest rettet af Kayniel 29. maj 2013 16:27, rettet i alt 1 gang.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 29. maj 2013 16:04

Good stuff!

Jeg er hjemme igen mellem 20 og 21, og der sidder jeg og spiller GoME indtil tændstikkerne, der holder mine øjenlåg oppe, ikke kan mere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 29. maj 2013 16:26

Ok, så det er samme regler som vi plejer. Vær der eller bliv kvadratisk...
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 29. maj 2013 23:46

RAGEQUITTERS!!!! GRRR!!!

Jo det er da altid fedt hvis man kan få en gut til at ragequitte, men i aften var det da bare vores hold hver kamp.
Er det et event jeg ikke har hørt om?
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron