Xboxlife forum

Happy Wars! :D

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Vestergaard » 11. jul 2013 14:48

Ahh :) det må jeg også hellere prøve på.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 11. jul 2013 15:56

Da Senzai skrev:Jo, men nu er jeg nået til en ny mission (spillets egen form for in-game Achievements, der giver Happy Stars of Items, når man klarer dem), der hedder "Win Co-op Matches!"

Kravet er at man skal "Win at least 10 final rounds in Co-op Mode", og jeg mangler at gøre det 6 gange.


Nogle af dem er ret ekstreme. Det er længe siden jeg sidst har klaret en. Men deres Mission Mode og scorede 20.000 points uden at røre en finger, da jeg havde klaret en hel del af opgaverne i forvejen. Dejlig måde at introducerer nye spillere til Happy Wars.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 12. jul 2013 23:20

WTF`?!

Var det en Mech, jeg så?

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 13. jul 2013 19:53

Okay med hensyn til om, man kan spille spillet uden at bruge penge.

Der er den daglige treasure hunt in-game, hvor at man kan ´bevæge sig et helt på kortet om dagen, og hver syvende felt giver et Item.

Jeg nåede til min første skattekiste idag (det syvende felt), og jeg fik en Premium Hammer (vægt 7) til min Cleric. Det er ret godt. Jeg er overrasket over, at skattekortet giver premium items. Nu skal jeg da ihvertfald huske at logge ind hver dag! :D.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Jibla » 14. jul 2013 02:37

Da Senzai skrev:Okay med hensyn til om, man kan spille spillet uden at bruge penge.

Der er den daglige treasure hunt in-game, hvor at man kan ´bevæge sig et helt på kortet om dagen, og hver syvende felt giver et Item.


I håb om at min bror engang vil spille Happy Wars med mig, så logger jeg ind dagligt på hans profil og min profil for at åbne kister. Så, du får lige et pro tip; Når du åbner for den sidste og store kiste, så skal du blive ved med at logge ind hver dag og åbne skattekortet, da du vil modtage 2400 happy stars for hver dag du står på det sidste felt. :)

Man kan ofte få 7-9 dage på det sidste felt, hvis man åbner for skattekortet hver dag. ^_^
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 14. jul 2013 09:35

Da Senzai skrev:Jeg nåede til min første skattekiste idag (det syvende felt), og jeg fik en Premium Hammer (vægt 7) til min Cleric. Det er ret godt. Jeg er overrasket over, at skattekortet giver premium items. Nu skal jeg da ihvertfald huske at logge ind hver dag! :D.


Uff, lækkert. Håber også jeg får den når jeg logger ind senere i dag :)

Min Beserker (min nye ynglings class) mangler mere HP. To slag og han er død. Hvilke buffs skal jeg smide på ham?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 15. jul 2013 20:28

HÅHÅÅÅRRRRRH!!

Hvor er det langt ude!

Jeg er noget til en Mission, der hedder "The Road til Mage Master".

Den går ud på, at jeg skal reach a score of 50.000 med Mage-Klassen... jeg har p.t. 9.430! :mrgreen: Det er sjældent jeg spiller mage, jeg plejer mest at skifte mellem Cleric og Warrrior.

Er der iøvrigt nogen herinde, der har klaret story-mode? Jeg synes, at det er sygt svært, og er nået til den bane med Afrikanerne ,der bliver kidnappet af aliens.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2013 20:22

Jeg fik 80 gratis happy tickets, da jeg loggede på forleden. Det kan være, at det er nu I skal starte på spillet, hvis I er interesseret i det.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 27. jul 2013 08:26

Så fik jeg åbnet den sidste kiste på skatte-kortet, og den giver Super-Premium Items! Nu fortryder jeg lidt, at jeg har brugt - så mange penge på Happy Cards, da spillet nu er fuldt ud spilbart på "high level" uden køb af kort.

_ man kan selvfølgelig springe en god del grind over med Happy Cards, men alligevel.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 13. aug 2013 12:41

Stor update i dag. Eftersigende skulle det være den nye Engineer class. Glæder mig til at prøve den af :D
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 13. aug 2013 15:47

Fedt! Glæder mig til lige at tage et par stille og rolige runder coop med ham, og lige tjekke ham ud.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Lord Khazmir » 13. aug 2013 17:32

Idag? - jeg sad og havde store problemer med den Update i går aftes - man kunne kun starte spillet hvis man hentede updaten men til gengæld kunne den ikke hentes - den blev bare stående på 0 procent!
Efter mange forgæves forsøg gav jeg op, men vendte tilbage senere - her ville den gerne hente, men kun til 76 procent, hvorefter den så valgte at starte spillet.... - jeg tjekkede aktive downloads - ingenting
Jeg kunne spille men ikke nogle nye classes, så jeg tænker min Update ikke virkede efter hensigten.....
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 13. aug 2013 17:36

Jeg slettede spillet og hentede det igen. Jeg har heller ikke den nye klasse, så jeg tror ikke, at de er helt klar med den endnu ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 13. aug 2013 17:36

Hmm... Jeg troede, at der kom en ny class, men tog fejl. Jeg beklager min fejlinformation :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 24. aug 2013 12:06

Så vidt, jeg har forstået så er den nye Zephyr klasse uden i dag. Den skulle vidst være god nok denne gang :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster