Xboxlife forum

Happy Wars! :D

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 24. aug 2013 12:59

Spillet har lige hevet en update ned på 41 MB... SICK!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 24. aug 2013 13:08

Okay,

Du kan unlocke Zephyren på 2 måder. Enten betale 20 Happy Tickets... BUUUHHH!!

Eller ved at klare følgende:

- Kill 500 Mage Types - Den har jeg i forvejen
- 30 Total Kills as any Mage Type - Den er rimeligt nem.
- Appear on Hero Pop-up 50 times total - Jeg er ikke sikker på, hvordan man optræder på Hero Pop-op.

Jeg er lidt irriteret over, at jeg ikke bare har ham, men de skal jo tjene penge. Og spillet er fedt nok.

Hvis nogen kunne fortælle, hvordan jeg Hero-popper vil det være super! :D

Edit: Okay, det er omvendt . Jeg mangler at bøffe 500 Mages. Det burde være til at finde ud af. Selvom jeg ikke lige kan se nogen steder, hvor mange jeg mangler. Jeg har allerede den for at skyde 500 Warriors, så forhåbentligt er jeg ikke så langt fra.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Jibla » 26. aug 2013 12:32

nvm.
Senest rettet af Jibla 26. aug 2013 15:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Lord Khazmir » 26. aug 2013 14:40

Da Senzai skrev:Okay,

Du kan unlocke Zephyren på 2 måder. Enten betale 20 Happy Tickets... BUUUHHH!!

Eller ved at klare følgende:

- Kill 500 Mage Types - Den har jeg i forvejen
- 30 Total Kills as any Mage Type - Den er rimeligt nem.
- Appear on Hero Pop-up 50 times total - Jeg er ikke sikker på, hvordan man optræder på Hero Pop-op.

Jeg er lidt irriteret over, at jeg ikke bare har ham, men de skal jo tjene penge. Og spillet er fedt nok.

Hvis nogen kunne fortælle, hvordan jeg Hero-popper vil det være super! :D

Edit: Okay, det er omvendt . Jeg mangler at bøffe 500 Mages. Det burde være til at finde ud af. Selvom jeg ikke lige kan se nogen steder, hvor mange jeg mangler. Jeg har allerede den for at skyde 500 Warriors, så forhåbentligt er jeg ikke så langt fra.


Hero pop up er når du har udført en bestemt handling. Den bliver annonceret i venstre side af skærmen mens du spiller, med oplysning om hvem der har udført handlingen:

Eksempelvis giver første kill på en bane en pop-up.
Den første det når lvl 5 på en bane giver også en pop-up.

Så er der endvidere class-specifikke handleringer - Ex. for Cleric, så giver henholdsvis 10 og 30 heals en pop-up hver.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 27. aug 2013 12:43

Jeg mangler også de 500 kills som mage. En class som jeg gør alt for ikke at spille. Men det er fedt med flere nye roller i spillet. Glæder mig til at se, hvad den nye class kan.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 11. sep 2013 20:35

Jeg sidder lige og spiller Happy Wars, for det er stadig et sjovt hygge-spil, der kun er blevet bedre med tiden.

Jeg har lige prøvet denne omgangs "special-match", som hedder Castle-Defense, og det er ret sjovt! Desværre kan jeg se, at sidste dag, den kan spilles er idag, og jeg skal snart i seng.

Jeg synes det er ret mærkeligt, at de her sjove anderledes spil-typer kun er tilgengængelige i en kort periode.

Det ville skabe meget mere variation og bringe mere levetid til spillet, hvis nogle af "special-match"´ene kunne vælges som multi-player modes.

Castle Defense vil f. eks være en perfekt coop variant. Eller den spilmode - som jeg ikke kan huske, hvad hedder - hvor man kun kunne vinde, hvis hold-kaptajnen var noget frem til modstanderens bane, var også en sjov variant. Jeg kunne godt forestille mig, at ville blive populær. Især for dem, der ikke er så glade ved "Cleric Rush" strategier.

Jeg synes, at de burde lave nogle af special - matchene om til faste game-modes.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 17. okt 2013 22:27

Har lige prøvet den nye Engineer klasse. Han er meget sjov. Han har ingen special abilities, der giver skade. Til gengæld kan han opgraderer de katapulter, man kan bygge rundt om omkring på banen. Han kan også reparerer strukterer som katapulter og stiger og vigtigere endnu... CASTLE GATES!

Hvis man logger på nu, så får man også en gratis Halloween Hat til hver klasse. Den er ret god, så har man endnu ikke så mange gode Items, er det nu, der skal logges på!

Jeg synes, at det er fedt, at de bliver ved med at updatere dette spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 17. okt 2013 22:41

Tog lige et spil mere med Ingenørern. Han har også Sacred Armor. Det hjælper gevaldigt på ham synes jeg! :D

Cleric´en og Warrior er dog stadig min favoritter. Elsker Healing Cirkelen med Cleric´en :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 18. okt 2013 10:50

Jeg læste på TrueAchievements, at det kun er i Halloween periodeden, at de nye hatte giver så høj bonus.

Jeg synes, at det er en meget sjov gimmick til at få folk til at være tematiske :P. Det er så hyggeligt, det her spil! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 22. okt 2013 11:14

:) Jeg synes, det er lidt optrækkeri med prisen på den nye class. Ellers skal jeg have klaret 500 kills med balistaen, hvilket kommer til at tage tid.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 28. okt 2013 00:10

Ja, det er lidt plat. Heldigvis, kan man få Happy Tickets ved at klare missioner, men alligevel!

Jeg købte Engineer klassen for Happy Tickets, da 500 Balista-Kills aldrig kommer kommer til at ske :P

Zephyren, har jeg ikke købt, da jeg mener, at jeg umuligt kan være langt fra at banke 500 Mages. Jeg har dog ikke fået den endnu :/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 29. okt 2013 19:06

Så fik jeg dræbt 500 Mages og unlocket Zephyr-klassen. GLÆDER MIG TIL AT PRØVE DEN! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Lord Khazmir » 30. okt 2013 17:25

Da Senzai skrev:Ja, det er lidt plat. Heldigvis, kan man få Happy Tickets ved at klare missioner, men alligevel!

Jeg købte Engineer klassen for Happy Tickets, da 500 Balista-Kills aldrig kommer kommer til at ske :P

Zephyren, har jeg ikke købt, da jeg mener, at jeg umuligt kan være langt fra at banke 500 Mages. Jeg har dog ikke fået den endnu :/


Tja, hvis der er en smule achievementhunter i dig og du går efter 60 quests, så er 500 ballista kills et must - alternativerne er langt værre :lol:

Jeg fik den rimelig nemt, ved som cleric at campe i egen borg.
Men Faktisk skulle det være muligt at arbejde på den quest og samtidig arbejde på 1000 kills som mage og den hvor man laver kills mens man er enchanted - dette skulle gøre ved at spille som mage (aha!), have en item med + til mage skill og så sidde på ballistaen og lave kills.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 31. okt 2013 22:37

Kan man få Balista-kills med Gatlingen-Gunnen `? Eller skal det være med Balistaen`?

Har leget lidt med Ingenøren, og er helt vild med Gatlingen! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Lord Khazmir » 1. nov 2013 12:35

Fisk - jeg her ikke leget med ingeniøren (eller gatlingen) endnu - men hvornår er en gatling ikke sjovt - aldrig vel? :D

Jeg vil tro den tæller, men omvendt ville jeg nok ikke tage chancen.

Balistaen er egentlig ok - man kan sagtens nappe 20-30 kills ved at nappe en ballista på tårnene ved siden af porten og så bare jamme spyd ind i dem som tæver løs på porten - det er kun hvis modstanderen er taktiske og medbringer mages at det kan være en pain.

Hvis man booster denne slags, så kan man endvidere gøre det endnu mere effektivt:

Arrangér at spille sammen med 7 andre i co-op mode (hvis man sørger for at være 8 i ét spil, så bliver der ikke suppleret op og så kan man fortsætte gennem niveau 1-3 uendeligt)
Herefter sørger man får at få alle spawn tårnene og så camper alle 8 i modstanderens tårn.
Warriors får en masse kills i borggården
Clerics får en masse heals, ved at stå på muren og heale løs.
Mages kan (med + til enchants på deres item) sidde på de to ballistaer i siderne og skyde ned i borggården (og arbejde på 1000 kills, 1000 enchanted kills og 500 ballista kills på samme tid).
20 sekunder før tiden løber ud, så rusher alle hen og nedlægger tårnet - alle får +1 på deres stats i forhold til antal gange hvor man på det pågældende kort var i borgen, mens tårnet blev ødelagt og måske endvidere +1 til at nedlægge et tårn.

Samme setup kan også bruges til at boost xp og lvls. I stedet for at campe i modstanderes borg, så camper man i egen borg. Det kræver en eller flere mages med + til en team skill, så den er klar fra starten.
Herefter køres bare teamskill igen og igen og igen - lige ind til at modstanderen kommer og smadre jeres tårn.
Dette gøres bedst på niveau 1 - der er modstanderen svagest og det tager længere tid før de evner at komme ind i jeres borg og ødelægge jeres tårn = længere tid til at boost xp.
Da man fejler niveau 1, så starter man forfra på niveau 1 og sådan kører det uendeligt.... :D
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron