Xboxlife forum

Happy Wars! :D

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 6. jul 2013 21:54

Hvem har prøvet den nye Berserker-klasse? Synes, at han er ret sej! Glæder mig meget til at finde ud af, hvordan de laver en ny Cleric-variant :D

Fedt, at de bliver ved med at updatere spillet. Jeg synes sgu, at Happy Wars er udmærket.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 6. jul 2013 22:06

Jeg spillede det her til aften, men fandt ikke Beserker-klassen. Hvor finder du den? :)

EDIT: Nå, man skal slette og geninstallerer spillet for at man får det med :/

EDIT EDIT: Håber at de får lavet Happy Wars til Xbox One. Det spil er godt nok fængende. Der er to millioner spillere, så mon ikke de gør det.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 6. jul 2013 23:42

Ja!

Da de skulle udsende den seneste updatering, så kom de til til at trykke på den forkerte knap, så updateringen blev lagt ud som et nyt spil istedet for en update!

Jeg kan rigtigt godt lide Happy Wars. Det er sådan et hyggespil - og jeg elsker, at figurerne siger så meget lort i løbet af en kamp! Og at udviklerne, at det gjort det supernemt at Thrashtalke og Whine og Juble!

F. eks, hvis du slår en modstander ihjel, så hvis du er hurtig, så kan du trykke RB for lige at svine ham til. Eller bedre endnu, hvis en af dine hold-kammerater heler dig eller gør dig stærkere, så kan man trykke RB for at sige tak.

Det er virkeligt små-ting, men det er sådan, jeg elsker, når jeg spiller "Hygge"- online spil - og jeg føler at det opfordrer til sam-arbejde, da det er sjovere at rende rundt med en som man kan se følger med (ved at trykke tak, når han kan se, du giver ham et skjold). Så ved man, at han er med på, at man lige teamer up, og giver den gas, så man kan jorde fjenden!

Det eneste negative er er nok, at jeg har brugt flere Microsoft point på spillet end jeg vil indrømme! De fleste vil nok ryste på hovedet, men jeg synes, at det er okay at smide point efter ligegyldige ting i spil, som jeg synes er fede.

Det er ikke nødvendigt at bruge MS-point i Happy-Wars, og slet ikke, når man som jeg mest spiller det Co-op, men det hjælper nu at få en håndfuld gode Items til lige at komme igang med.

Vil man igang med Happy Wars, men ikke har lyst til at kaste en håndfuld MS-point i spillet, så vil jeg anbefale, at man lige løber igennem Single-Player først, og får nogle okay items der! ^_^

Noget helt andet, så har jeg brug for hjælp!

Jeg mangler klare "Take them Down" - missionen, hvor man skal klare "Win a battle Against a super-powerful team i Co-op Mode".

Dvs. vi skal vinde 3+ kampe i streg mod en AI, der hele tiden bliver sværere! Synes tit, at jeg kun vinder 1 til 2 spil, og så får jeg hug!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 7. jul 2013 00:00

Haha, plat!

Jeg og en anden spiller står og slår på en AI-spiller, der ikke laver andet end at gå baglæns og blokere. Mens vi står og tæsker løs på ham uden, at han rigtigt tager skaden, så taunter han lige pludseligt.. Flabet!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 7. jul 2013 11:32

Så er jeg i gang med at downloade igen. Jeg skulle lige være sikker på, at det min save games ikke røg, men det hele er gemt på deres servers. Her er en lille guide til at slette spillet og re-download:

• Turn on Console
• Sign into Profile
• Scroll to 'Settings' in the Xbox 360 Dashboard area
• Select 'System'
• Select 'Storage'
• Select the device your game was downloaded on to
• Go to "Games and Apps"
• Delete Happy Wars

After these steps, go to the Marketplace and re-download Happy Wars. Once downloaded, the newest version of the title will be ready for you to play.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Vestergaard » 7. jul 2013 16:09

Skørt. Det kan være at jeg skal i gang igen. Synes egentlig jeg oplevede nogle ret morsomme kampe, men andre, hvor man virkelig kan mærke at holdene ikke er blevet balanceret ordentligt, og så ryger det sjove.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf maagaard90 » 7. jul 2013 17:07

Vestergaard skrev:Skørt. Det kan være at jeg skal i gang igen. Synes egentlig jeg oplevede nogle ret morsomme kampe, men andre, hvor man virkelig kan mærke at holdene ikke er blevet balanceret ordentligt, og så ryger det sjove.


Alting er kun blevet forbedret og balanceret siden udgivelsen i efteråret. Nøj, det spil kan sluge massevis af timer.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 7. jul 2013 19:45

Ellers kan jeg anbefale dig at spille Co-op, Vestergaard. Det gør jeg.

Det virker ikke ligeså unfair, som hvis du spiller mod dygtige spillere, der har fuldt upgraderet deres våben og armor.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Vestergaard » 8. jul 2013 11:48

@maagaard Jeg startede først på spillet i maj, så efterårsopdateringen tror jeg ikke gør den store forskel for mig :)

@Senzai. Det har jeg ikke prøvet endnu, det må jeg hellere. Skal man have en partner inden man starter op i coop eller smider den bare en sammen med en random?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf tryllehans » 9. jul 2013 15:11

bliver simpelt hen nødt til at prøve det !
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Vestergaard » 9. jul 2013 15:24

Fik lige spillet lidt coop i dag og er stadig online. Interesserede må gerne smide en besked.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf tryllehans » 10. jul 2013 11:32

Fik prøvet tutorialen igår var ganske underholdende. Dog da jeg prøvede multiplayer røg jeg af konstant hvilket gjorde den del ikke var specielt sjov :) må bare prøve igen i aften
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 10. jul 2013 12:01

Jeg røg også af igår. Vi havde ellers kæmpet os til den sidste Co-op bane, og kunne godt havde vundet. Øv!

Jeg plejer dog aldrig at ryge af Happy Wars. Der var nok generelt problemer med Live igår. Jeg røg nemlig også af Netflix.

Meget sjov detalje, der er kommet nu er, at hvis man healer eller buffer en "newcomer", så giver det ekstra point :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Vestergaard » 10. jul 2013 12:04

@Senzai. er du ikke kommet gennem de tre coop baner endnu eller ?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 10. jul 2013 13:18

Jo, men nu er jeg nået til en ny mission (spillets egen form for in-game Achievements, der giver Happy Stars of Items, når man klarer dem), der hedder "Win Co-op Matches!"

Kravet er at man skal "Win at least 10 final rounds in Co-op Mode", og jeg mangler at gøre det 6 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron