Xboxlife forum

Hybrid - årets skydespil?

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Hybrid - årets skydespil?

Indlægaf TerrificFalcon » 12. aug 2012 20:59

Nå, hvor mange af jer er hoppet på Hybrid-vognen? Det er et ret gennemført futuristisk cover-baseret third-person only-online shooter.

Kort sagt fungerer det sådan, at man spiller tre-mod-tre. Spillet lægger ret meget op til en taktisk fremgangsmåde, da man ikke bare kan løbe fra cover til cover, men kun kan bevæge sig fra cover til cover ved hjælp af sine thrusters (en jetpack, sådan set), hvilket naturligvis placerer en ude i det åbne. Det kan man selvfølgelig udnytte, med hensyn til at placere sig takstisk i forhold til covers som fjenden egentlig er placeret på, etc.

Jeg synes personligt i hvert fald at det er hylende sjovt, og helt klart et af de bedste online-skydespil jeg har spillet længe. Kan klart anbefale andre at samle det op.

Er der nogen af jer, som allerede har købt det? I så fald, hvilken side af krigen spiller i så på? Jeg spiller pt. Paladin, men kan godt overtales til at skifte til Variant, såfremt at der er andre herinde, der også spiller den side (man skal, uheldigvis, spille som samme Faction, for at kunne spille sammen).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hybrid - årets skydespil?

Indlægaf Kayniel » 12. aug 2012 21:16

hvad giver du det ud af 16?
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Hybrid - årets skydespil?

Indlægaf DKhANSI » 12. aug 2012 21:20

Er det taktisk på samme måde som Monday Night Combat?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Hybrid - årets skydespil?

Indlægaf TerrificFalcon » 12. aug 2012 21:24

DKhANSI skrev:Er det taktisk på samme måde som Monday Night Combat?


Jeg har personligt kun spillet fem minutters Monday Night Combat, men fra hvad jeg hører fra andre, så er det et ja. Der er dog ikke AI-figurer, som man skal holde styr på, men folk mener at det er et taktisk i samme stil som MNC.

Hører endda også at Hybrid er bedre end MNC, men det skal jeg ikke personligt gøre mig klog på. Kan i hvert fald anbefale at man tjekker trial'en ud - det kan næppe gå helt galt.

@Kayniel: Puha, godt spørgsmål! Vi er i hvert fald oppe over 12.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hybrid - årets skydespil?

Indlægaf DKhANSI » 12. aug 2012 21:28

Det lyder godt så.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Hybrid - årets skydespil?

Indlægaf TerrificFalcon » 14. aug 2012 17:40

Så er der også en anmeldelse herinde - det bliver kaldt "uhyre underholdende", "fungerer rigtig godt" og deslige. Tag og tjek det ud - det er trods alt gratis at prøve, og koster ikke ligefrem en bondegård hvis det fænger.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron