Xboxlife forum

Magic 2013 - Jeres Decks!

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013 - Jeres Decks!

Indlægaf Da Senzai » 6. aug 2012 14:10

Haha, fedt!

Bare kald mig Deckmeister Shin :D

Weapon of Mass Gaming er nået til Goblin Decket, og deres Sexy 60 kommer her:

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013 - Jeres Decks!

Indlægaf Da Senzai » 26. aug 2012 14:36

Exalted Darkness er det deck, jeg har haft sværest ved at bygge. Efter mange fejlslagende forsøg, er jeg endeligt kommet frem til en liste, jeg både synes er sjov at spille, og som jeg også kan vinde med. Decket er blevet foilet, og er nu på min "officielle" liste over decks, jeg spiller. De andre er Ancient Wilds, Dream Puppets, Celestial Lifeforce og Crosswinds.

Den primære gameplan er angribe med et kæmpe-moster, der er svært at blokere, og derved tage modstanderen ud i få angreb. Decket bygget op sådan, at Exalted-mekanikken hjælper decket med at vinde, men ikke er en nødvendighed. Jeg synes nemlig, at der er alt for mange ting, der kan gå galt, når man er all-in på Exalted Mekanikken.

Der er også et life-link subtema, så vi ikke behøver at bekymre os for meget, om vores forsvar, og derved undgår vi at ofre for mange dyr med Exalted. Jeg kan også godt lide at decket har de mest effektive removal spells i hele spillet, og derved har svar til det meste.

Lister kommer her:

Exalted Darkness

12 x Swamp
8 x Plains
2 x Cathedral of War - Gratis Exalted Triggers
3 x Evolving Wilds - Colour-fixing

2 x Child of Night - Life-linker
2 x Darklist Gargoyle - Han er the Nuts. Hver eneste Exalted trigger gør, at han kan pumpes for 2 mere i skade. Han vinder spillet i et eller to angreb. Har vi bare f. eks 1 Cathedral og 1 Exalted fyr nede, kan han pumpes 3 gange, og derved slår han for 9 flyvende skade.
1 x Demonic Tutor - Finder svar til alt.
3 x Knight of Glory - vores all-purpose fodsoldat. Han slår for 3-4 skade i tur 3, og ellers giver han Exalted. Efter Goblin Gangland er Obedient Dead og Peacekeepers blandt de mest populære decks, så hans Protection er ofte relevant.
2 x Knight of Infamy - vores all-purpose fodsoldat. Han slår for 3-4 skade i tur 3, og ellers giver han Exalted. Efter Goblin Gangland er Obedient Dead og Peacekeepers blandt de mest populære decks, så hans Protection er ofte relevant.

4 x Guardians of Akrasa - et lidt kedeligt kort, men han køber os tid mod de mere aggressive bunker som Peacekeepers og Goblins, og så power hans vores tur 2 drop op.
1 x Mortiffy - Solidt Removal
1 x Pillory of Sleep - Removal der stopper de fleste dyr.
1 x Royal Assassin - Aka, Mr. Defence, der kan tappe for at slå hvilket som helst angribende dyr ud af spillet. Særdeles klam med Whispersilk Cloak
3 x Unmake - Instant Speed Removal, der REMOVER hvilket som helst DYR FRA SPILLET uanset farve, indestructibility eller evnen til at regenerere.
2 x Vindicate - Problemløseren. Du peger på hvilket som helst kort - både dyr, artifacts, enchantments og lande - , og så er det væk.
2 x Whispersilk Cloak - Gør, hvad der står på kortet. Vores dyr kan ikke blokeres, og vi behøver ikke bekymres os, om dyret dør til en removal spell, når det angriber alene.

1 x No Mercy - Den er klam :)
2 x Silent Arbiter - Hjælper os meget mod deck, der spiller med mange dyr. Især, da vi ofte alligevel angriber med et dyr ad gangen, som er svært at blokere.
1 x Sublime Archangel - Hun er BONKERS! Derudover svinger hun for flyvende 5 skade alene og er - ironisk nok givet hendes evne - ikke afhængig af andre dyrs Exalted Trigger for at vinde.
1 x Worship - Så vi ikke taber. Worship er ekstra god, når du smider Whispersilk Cloak på et af dine monstre, så det ikke kan bliver fjernet fra bordet.

1 x Battlegrace Angel - LIFELINKER! Endnu en flyver, der svinger for 5 skade uden hjælp.
2 x Deathbringer Liege - Mit favorit kort i decket. Han laver alle dine to-farvede kort om til 2 for 1 spells.
2 x Divinity of Pride - LIFEtotheLINK! - endnu en solid flyver. Den kan beate uden Exalted, og er Crazy med Exalted Triggers.

1 x Debtor´s Knell - GG
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013 - Jeres Decks!

Indlægaf Da Senzai » 27. aug 2012 14:12

Så er Metal Chris og JT nået til Ancient Wilds! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013 - Jeres Decks!

Indlægaf Da Senzai » 2. sep 2012 17:50

Næste uge er Crosswinds´uge, og JT og MC har Sexet deres bunke op! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013 - Jeres Decks!

Indlægaf Da Senzai » 9. sep 2012 18:07

Så er Celestial Lights oppe! Det er et deck, jeg selv spiller meget, og jeg må sige, at jeg er lidt skeptisk med hensyn til WMG´s build.

Jeg forstår ikke, hvordan de kun kan spille 2 Ajani´s Pridemate og ikke kører alle 4 Soul Warden.

Vi får af se i løbet af ugen, hvordan det går.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013 - Jeres Decks!

Indlægaf Da Senzai » 18. okt 2012 19:00

WMG er tilbage med en ny Sexy 60

Lidt useriøst build, men sådan er WMG jo :P.

Hvis der er nogen, der her brug for hjælp til Golgari decket, kan jeg godt poste mit build, da det er NUTS! :P

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013 - Jeres Decks!

Indlægaf Da Senzai » 27. okt 2012 12:26

Så er det tid til Metal-Decket!

Jeg var ved at dø, da de fjernede et fetch-land, da jeg altid mangler mana i mit build :P.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron