Xboxlife forum

Minecraft

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Minecraft

Indlægaf Bjarke Brie » 10. maj 2012 08:38

TerrificFalcon skrev:Myeah - jeg fik samlet iron ingots nok i går, men stødte på en væg i den ene ende af banen, så nåede ikke at få bygget hele min bane. Godt nok træls at verden er så lille, men tja, sådan kan det jo gå. Føler ikke rigtigt jeg kan klage, når jeg fik spillet gratis.

Mangler faktisk kun lige at bygge min railbane færdig, og så lalle rundt med 4 ulve til, så har jeg 400/400 - dét var godt nok ikke svært.


ja så er det godt nok surt at banke ind i en væg :/ jeg og mit crew gik i gang med banen et random sted, lavede en lang tunnel ind gennem et kæmpe bjerg og så en laaang bro med pyloner og det hele - tog sin tid men var ret sjovt alligevel
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 10. maj 2012 13:23

Man unlocker forresten et flot Premium Theme ved at smide et billede op på Facebook. Man skal bare pause spillet og så trykke Y for at dele det. Gutterne fra ThemeXbox har allerede smidt en video op af det:
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf Bjarke Brie » 10. maj 2012 15:01

TerrificFalcon skrev:Man unlocker forresten et flot Premium Theme ved at smide et billede op på Facebook. Man skal bare pause spillet og så trykke Y for at dele det. Gutterne fra ThemeXbox har allerede smidt en video op af det:


it has to be done!
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Minecraft

Indlægaf dummiz » 10. maj 2012 15:16

For en der ALDRIG og det er virkelig ALDRIG prøvet Minecraft er xbox versionen så værd at kigge på hvis man vil snuse til det? og er verden virkelig så lille som der bliver sagt? eller er den stor nok til en Minecraft noob? :D
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Minecraft

Indlægaf Spankey103 » 10. maj 2012 15:18

dummiz skrev:For en der ALDRIG og det er virkelig ALDRIG prøvet Minecraft er xbox versionen så værd at kigge på hvis man vil snuse til det? og er verden virkelig så lille som der bliver sagt? eller er den stor nok til en Minecraft noob? :D


Altså jeg har aldrig prøvet det før, og jeg hygger mig gevaldigt :-D ! Og aner ikke hvor stor verdenen er. Er aldrig nået til verdens ende, i hvert fald :-P
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 10. maj 2012 15:19

At nå til verdens ende er først nået man gør, når man har nået et vist niveau. Du kan roligt kaste dig ud i det som nybegynder. Den eneste grund til at jeg har udforsket hele mit map er, at jeg lige skulle finde et par ulve for en achievement :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf Descenter 1976 » 10. maj 2012 16:12

Jeg synes at Minecraft til Xbox er lige i overkandten med de 1600msp (1200 havde være RIGELIGT) Det jo ikke dyrt på PC.
(Hmm ved faktisk ikke hvad det koster nu, tror jeg gav 60 måske 80kr da det var i Alpha)
Men ja, fantastisk spil, kun kortets lille størelse bugger mig gevaldigt. Men nu er udforskelses også det jeg synes der er det sjoveste.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Minecraft

Indlægaf Slimjay DK » 11. maj 2012 06:58

It’s official: Minecraft: Xbox 360 Edition has has broken all previous Xbox LIVE Arcade digital sales records, selling more than any other title in the first 24 hours on Xbox LIVE Arcade. I just looked at the leaderboards and there are over 400,000 people playing…so that will give you an idea at how well it is doing.

Source : Majornelson
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Minecraft

Indlægaf Meistar » 11. maj 2012 07:56

Min bror købte det i går, og jeg fik også lige prøvet det.

Kan nogle fortælle mig hvad målet er ? Er der noget gameplay, opgaver eller andet?
lige umiddelbart er det en udvidet Lego oplevelse.

Er der noget bestemt man skal, eller er det bare at bygge og så gå i seng ?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Minecraft

Indlægaf Your Nemesis DK » 11. maj 2012 08:14

Skræmmende...

Slimjay DK skrev:It’s official: Minecraft: Xbox 360 Edition has has broken all previous Xbox LIVE Arcade digital sales records, selling more than any other title in the first 24 hours on Xbox LIVE Arcade. I just looked at the leaderboards and there are over 400,000 people playing…so that will give you an idea at how well it is doing.

Source : Majornelson
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Minecraft

Indlægaf Rahbek » 11. maj 2012 11:34

Meistar skrev:Min bror købte det i går, og jeg fik også lige prøvet det.

Kan nogle fortælle mig hvad målet er ? Er der noget gameplay, opgaver eller andet?
lige umiddelbart er det en udvidet Lego oplevelse.

Er der noget bestemt man skal, eller er det bare at bygge og så gå i seng ?


Der er intet mål. Det gælder bare om at fjolle rundt og bygge et eller andet stort eller den største mine eller hvad ved jeg :p
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Minecraft

Indlægaf Rasbred » 11. maj 2012 11:47

Man nu godt gennemfører. Ved at finde "the end"
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Minecraft

Indlægaf Rahbek » 11. maj 2012 12:36

Rasbred skrev:Man nu godt gennemfører. Ved at finde "the end"


Well, jeg ser det ikke som meget mål. Men jo, det er det jo teknisk set :P
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 11. maj 2012 13:03

The End er ikke med i Xbox-udgaven (endnu), så nej, der er ikke noget endeligt mål her.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf dummiz » 11. maj 2012 16:06

Jeg er stadigvæk lidt skeptisk med dette spil. Jeg prøvede demoén og spillede lidt for sjov. Jeg gravede et hul og pludselig faldt jeg ned i en underjordisk grotte. jeg satte et lys op og så hvor stort det egentlig var. af en eller anden grund havde jeg lyst til at grave mere selvom spillet ikke sagde mig noget. Jeg slukkede maskinen for jeg må indrømme jeg var bange for at blive hooked :( :P
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron