Xboxlife forum

Minecraft

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Minecraft

Indlægaf Bjarke Brie » 29. maj 2012 23:31

spif2001 skrev:Dette burde være mp minecraft:



musikken lyder som noget fra Heroes of Might & Magic???
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Minecraft

Indlægaf Spankey103 » 30. maj 2012 09:09

Bjarke Brie skrev:
spif2001 skrev:Dette burde være mp minecraft:



musikken lyder som noget fra Heroes of Might & Magic???


Det er os fra Heroes 3 :-D
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Minecraft

Indlægaf maagaard90 » 8. jun 2012 15:42

Jeg har lavet en togbane. Jeg har to stationer A og B. De er liniært forbundet. Den ene, A, fungerer godt med power rails (når jeg trykker på en kontakt, så starter den), men den anden, B, gider ikke. Når jeg starter den der, så kører den ingen vegne. Jeg har tjekket om kontakten er tæt nok på, og det er den.

Help?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jun 2012 15:53

maagaard90 skrev:Jeg har lavet en togbane. Jeg har to stationer A og B. De er liniært forbundet. Den ene, A, fungerer godt med power rails (når jeg trykker på en kontakt, så starter den), men den anden, B, gider ikke. Når jeg starter den der, så kører den ingen vegne. Jeg har tjekket om kontakten er tæt nok på, og det er den.

Help?


Øhh, bøhh... Jeg kan komme ind og tage et kig på det, i det mindste?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf maagaard90 » 9. jun 2012 12:40

Det er du velkommen til at gøre :)

Edit: Hmm, mystisk. Nu virker det :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Minecraft

Indlægaf maagaard90 » 10. jun 2012 17:24

Info:
Hvis I rider på en gris og slår den nok gange, så dør den og sadlen forsvinder

Jeg fandt sadlen i en cave i en kiste. Overstående hændelse er lige sket nu og jeg fandt den for en halvtime siden. Hvis jeg genstarter spillet uden save, vil jeg så finde den igen på samme sted?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Minecraft

Indlægaf CaptainKicker » 10. jun 2012 17:29

maagaard90 skrev:Info:
Hvis I rider på en gris og slår den nok gange, så dør den og sadlen forsvinder

Jeg fandt sadlen i en cave i en kiste. Overstående hændelse er lige sket nu og jeg fandt den for en halvtime siden. Hvis jeg genstarter spillet uden save, vil jeg så finde den igen på samme sted?


Det er jeg næsten 100% sikker på at du kan.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 10. jun 2012 17:31

Og jeg er 100% ;). Alt indhold (fx kister) bliver genereret da mappet bliver lavet, og dermed vil alle kister være samme sted, alle diamanter vil være samme sted og så videre, så længe du har samme seed. Så ja, hele verdenen blev lavet, da du startede dit savegame for første gang - hvis du undlader at gemme vil du dermed finde kisten præcist samme sted, med præcist samme indhold.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf maagaard90 » 10. jun 2012 18:17

TerrificFalcon skrev:Og jeg er 100% ;). Alt indhold (fx kister) bliver genereret da mappet bliver lavet, og dermed vil alle kister være samme sted, alle diamanter vil være samme sted og så videre, så længe du har samme seed. Så ja, hele verdenen blev lavet, da du startede dit savegame for første gang - hvis du undlader at gemme vil du dermed finde kisten præcist samme sted, med præcist samme indhold.

Mange tak. Så var det godt at jeg slukkede konsollen :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Minecraft

Indlægaf Lowlandet » 17. jun 2012 11:25

Er der nogen som har lyst til at spille minecraft regelmæssigt sammen, dvs. et par gange om ugen?

Synes det kunne være hyggeligt at samle 3-4 personer at spille sammen med! :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Minecraft

Indlægaf Kehaan » 17. jun 2012 18:00

De regner med at 1.7.3 kommer i starten af juli måned, sammen med nye dlc skins.

Hvis folk mangler en saddel så kan seedet "worstseedever" anbefales, da man spawner på en dungeon med en kiste med en saddel i.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Minecraft

Indlægaf Whineproduct » 17. jun 2012 21:21

Lowlandet skrev:Er der nogen som har lyst til at spille minecraft regelmæssigt sammen, dvs. et par gange om ugen?

Synes det kunne være hyggeligt at samle 3-4 personer at spille sammen med! :-)

MEGET gerne :-).
Whineproduct
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 2900 Hellerup.


Re: Minecraft

Indlægaf nielsen94 » 18. jun 2012 10:45

Lowlandet skrev:Er der nogen som har lyst til at spille minecraft regelmæssigt sammen, dvs. et par gange om ugen?

Synes det kunne være hyggeligt at samle 3-4 personer at spille sammen med! :-)



Jeg kunne godt tænke mig at være med :)
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Minecraft

Indlægaf Derp » 18. jun 2012 14:35

Jeg kunne også godt tænke mig at være med. Jeg har et Minecraft spil kørende med nogle på PC og der har vi p.t. lejet en server for stort set ingen penge. Så joiner man bare når man har lyst og man kan også spille selvom der ikke er andre online.

Hvordan fungerer det på xboxen? Umiddelbart virker det som om at der er en som opretter et spil og så skal de andre joine ham. Men så kan man vel kun spille når han er online? Eller hvordan fungerer det lige?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Minecraft

Indlægaf Kehaan » 3. jul 2012 11:39

1.7.3 til Minecraft vil blive givet videre til Microsoft idag. Hvorefter der vil gå omkring 10 dage, inden det bliver udgivet på konsollen.

Desuden bliver der udgivet nye informationer imorgen omkring eventuelt skins til Xbox udgaven af Minecraft.

Mere kan læses her:
http://www.minecraftforum.net/topic/132 ... pdate-too/
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron