Xboxlife forum

Minecraft

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Minecraft

Indlægaf jimmy-slagelse » 19. apr 2012 16:20

Hejsa
Var der ikke noget med at Minecraft skulle komme på arcade en af dagene? :D
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 19. apr 2012 16:23

Jo, men Arcade-titler udkommer jo om onsdagen (og nu også, nogle gange, om fredagen), så der er jo lige et stykke tid til. Minecraft udkommer d. 9. maj, og kommer til at koste 1600 Microsoft Points.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf jimmy-slagelse » 19. apr 2012 19:01

TerrificFalcon skrev:Jo, men Arcade-titler udkommer jo om onsdagen (og nu også, nogle gange, om fredagen), så der er jo lige et stykke tid til. Minecraft udkommer d. 9. maj, og kommer til at koste 1600 Microsoft Points.


Tusind tak for svaret. uha 1600 points, det var sgu en del :shock:
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Minecraft

Indlægaf Bulls85 » 9. maj 2012 09:30

Det bliver godt med lidt Minecraft på boxen:)
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 9. maj 2012 09:37

Mja, det fungerer faktisk også godt - jeg kan dog foreslå at man slår Sensitivity op på 150%-200% til at starte med. 100% er bare ikke helt optimalt. Måske er det fint når man miner, men det er ikke helt nok (for mig) i kamp.

Det er rent faktisk bare PC-udgaven med et nemmere crafting-interface og lignende, samt en online-del der virker mere "streamlined" og nemmere at finde rundt i. Det er, mere eller mindre, Minecraft som man kender det - og det er godt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf Justin Anhtony » 9. maj 2012 10:00

TerrificFalcon skrev:Mja, det fungerer faktisk også godt - jeg kan dog foreslå at man slår Sensitivity op på 150%-200% til at starte med. 100% er bare ikke helt optimalt. Måske er det fint når man miner, men det er ikke helt nok (for mig) i kamp.

Det er rent faktisk bare PC-udgaven med et nemmere crafting-interface og lignende, samt en online-del der virker mere "streamlined" og nemmere at finde rundt i. Det er, mere eller mindre, Minecraft som man kender det - og det er godt.


Man skal lige huske på en vigtig faktor (ihvertfald for mig).
Nemlig muligheden for at spille op til 4 spillere via splitscreen.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Minecraft

Indlægaf Whineproduct » 9. maj 2012 10:10

Jeg kan ikke vente, det skal bare ejes!
Whineproduct
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 2900 Hellerup.


Re: Minecraft

Indlægaf Bulls85 » 9. maj 2012 10:17

jeg sidder bare og venter på det kan hentes:)
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Minecraft

Indlægaf TerrificFalcon » 9. maj 2012 10:28

Justin Anhtony skrev:
TerrificFalcon skrev:Mja, det fungerer faktisk også godt - jeg kan dog foreslå at man slår Sensitivity op på 150%-200% til at starte med. 100% er bare ikke helt optimalt. Måske er det fint når man miner, men det er ikke helt nok (for mig) i kamp.

Det er rent faktisk bare PC-udgaven med et nemmere crafting-interface og lignende, samt en online-del der virker mere "streamlined" og nemmere at finde rundt i. Det er, mere eller mindre, Minecraft som man kender det - og det er godt.


Man skal lige huske på en vigtig faktor (ihvertfald for mig).
Nemlig muligheden for at spille op til 4 spillere via splitscreen.


Ja okay - jeg synes ikke rigtig at split-screen Minecraft virker specielt attraktivt. Så vil jeg hellere bare smide en buddy over på en af mine andre Xbox'e, og så smide en 1-måneds guld-kode over på en anden bruger - eller evt. spille 4 personer med 2 på hvert TV, "worst case scenario".

Trial-udgaven kan forresten hentes her, hvorefter man kan købe den fulde udgave inde fra Trial-versionen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Minecraft

Indlægaf maagaard90 » 9. maj 2012 10:40

TerrificFalcon skrev:
Justin Anhtony skrev:
TerrificFalcon skrev:Mja, det fungerer faktisk også godt - jeg kan dog foreslå at man slår Sensitivity op på 150%-200% til at starte med. 100% er bare ikke helt optimalt. Måske er det fint når man miner, men det er ikke helt nok (for mig) i kamp.

Det er rent faktisk bare PC-udgaven med et nemmere crafting-interface og lignende, samt en online-del der virker mere "streamlined" og nemmere at finde rundt i. Det er, mere eller mindre, Minecraft som man kender det - og det er godt.


Man skal lige huske på en vigtig faktor (ihvertfald for mig).
Nemlig muligheden for at spille op til 4 spillere via splitscreen.


Ja okay - jeg synes ikke rigtig at split-screen Minecraft virker specielt attraktivt. Så vil jeg hellere bare smide en buddy over på en af mine andre Xbox'e, og så smide en 1-måneds guld-kode over på en anden bruger - eller evt. spille 4 personer med 2 på hvert TV, "worst case scenario".

Trial-udgaven kan forresten hentes her, hvorefter man kan købe den fulde udgave inde fra Trial-versionen.

Og så tager vi den lige på dansk
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Minecraft

Indlægaf CaptainKicker » 9. maj 2012 10:41

Så er jeg ved at hente det - har aldrig prøvet det før, så bliver spændende om jeg kan finde ud af det. ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Minecraft

Indlægaf Justin Anhtony » 9. maj 2012 10:54

TerrificFalcon skrev:
Justin Anhtony skrev:
TerrificFalcon skrev:Mja, det fungerer faktisk også godt - jeg kan dog foreslå at man slår Sensitivity op på 150%-200% til at starte med. 100% er bare ikke helt optimalt. Måske er det fint når man miner, men det er ikke helt nok (for mig) i kamp.

Det er rent faktisk bare PC-udgaven med et nemmere crafting-interface og lignende, samt en online-del der virker mere "streamlined" og nemmere at finde rundt i. Det er, mere eller mindre, Minecraft som man kender det - og det er godt.


Man skal lige huske på en vigtig faktor (ihvertfald for mig).
Nemlig muligheden for at spille op til 4 spillere via splitscreen.


Ja okay - jeg synes ikke rigtig at split-screen Minecraft virker specielt attraktivt. Så vil jeg hellere bare smide en buddy over på en af mine andre Xbox'e, og så smide en 1-måneds guld-kode over på en anden bruger - eller evt. spille 4 personer med 2 på hvert TV, "worst case scenario".

Trial-udgaven kan forresten hentes her, hvorefter man kan købe den fulde udgave inde fra Trial-versionen.


Hvad er der galt med splitscreen da? Man skal da bare have et stort nok tv.
Ved godt at grafikken bliver forringet i i fleste spil. Men i minecraft skulle der vidst ikke være chance for det.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Minecraft

Indlægaf fred7319 » 9. maj 2012 12:52

er der creative mode i full game? :)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Minecraft

Indlægaf Descenter 1976 » 9. maj 2012 13:07

Ser ikke ud til jeg skal spille noget Minecraft lige foreløbig, Microsoft fatter ikke en hat, og deres små 18 årige service medarbejder kan ikke engang forså ens problem. Øvøvøvøv... Nu har de sent min "hacket" klage igen, og så skal jeg vente endnu en uge på at få besked... ligesom første gang hvor de heller ikke gjorde en pind ved problemt :-( Øv hvor er jeg sur.

Har været uden Xbox i 1½ måned nu
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Minecraft

Indlægaf maagaard90 » 9. maj 2012 13:28

Jeg fandt lige denne beginners guide: Billede
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster