Xboxlife forum

Trials Evo. Spørgsmål.

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Trials Evo. Spørgsmål.

Indlægaf dummiz » 15. apr 2012 17:31

Hejsa alle sammen.

Jeg er ved ikke om der er nogle der kan svare mig på mit spørgsmål men jeg har lidt bange anelser hvad angår online delen i dette spil. De online / Splitscreen klip jeg har set på youtube der når man køre og man falder for langt bagud i forhold til feks. 1 pladsen så spawner den bagerste længere fremme på banen for ikke at falde for langt bagud og det gør jo at selvom man burde ligge på 4 pladsen så har du mulighed for at vinde alligevel da man kan spawn længere fremme på banen fordi man er røget for langt bagud. På denne måde syntes jeg det er lidt snyd da ham der føre hele banen burde vinde da han automatisk er den som bare køre bedst i den pågældne bane.

Er dette kun i splitscreen at det sker? eller er det også sådan i multiplayer? hvis det er sådan så syntes jeg det er lidt syndt.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Trials Evo. Spørgsmål.

Indlægaf BOOM » 15. apr 2012 17:46

Er meget sikker paa at hvis man spawner foran, saa koster det et"trail". Og at vindere er den med færrest trails (evt bedst tid, ved samme antal trails) men du maa ikke hænge mig op paa det :)
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: Trials Evo. Spørgsmål.

Indlægaf Rotator » 15. apr 2012 19:12

Boom har fuldstændig ret. Det er ikke kun et spørgsmål om at komme først.
Man får point efter hvilken placering man får i løbet, men der trækkes et point fra din endelige score, for hver "respawn" du har brugt.

Så selvom du kommer først i mål kan du sagtens tabe :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron