Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf DJan.dk » 20. jun 2012 12:49

heinstach skrev:
DJan.dk skrev:Fedt!

Jeg ser egnetlig mest frem til at spille det på min iPad her i aften efter arbejde (Regner da med at det allerede er i App store). Er spændt på at se hvordan det fungerer, da jeg umiddelbart hellere vil spille spil som Magic på en tablet end en konsol. Så må vi se om det senere hen også bliver købt på Xboxen. :)


Det er ikke i Appstore endnu. Regner bestemt også med at købe til iPad.


Jeg fandt det lige her:
http://itunes.apple.com/app/magic-2013/id502588466?mt=8

Kan først hente det når jeg kommer hjem, så jeg har ikke prøvet det. Men det er selvfølgelig ikke "free", hvis man vil have hele oplevelsen med.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 20. jun 2012 13:39

Kører også super på iPad. Men boxen bliver nok der, jeg primært vil spille det.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf DJan.dk » 20. jun 2012 14:16

heinstach skrev:Kører også super på iPad. Men boxen bliver nok der, jeg primært vil spille det.


... det skulle vel ikke være pga. achievements? ;)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 20. jun 2012 16:53

DJan.dk skrev:
heinstach skrev:Kører også super på iPad. Men boxen bliver nok der, jeg primært vil spille det.


... det skulle vel ikke være pga. achievements? ;)


Lige præcist. Og når de er klaret, er det udelukkende iPad.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 23. jun 2012 14:42

Jeg har brug for hjælp!

Er det muligt at slå "AI Takeover" fra i Ranked kampe?

Jeg er pænt træt af at sidde og spille mod AI´en hele tiden. Jeg låser folk ned med Ancients Wilds decket, og det betyder, at modstanderen conceder (hvilket er fuldt ud forståeligt. Det er ikke mine modstandere, der irriterer mig), 5-6 ture, før det er, at jeg kan vinde. 6 ture i et spil, der er slut mod en hjernedød AI.

Bortset fra denne ene nye dumme beslutning, så er spillet monsterfedt. Deck-kvaliteten er langt højere end, jeg havde regnet med, og Ancient Wilds er så sejt! :D. Har pt. kun 2 losses med decket (i ranked). Og 27 wins (det er så mange kort, jeg har unlocket ihvertfald :P)

Men seriøst! Få lige droppet AI´take over. Jeg spiller netop online, fordi, at jeg ikke gider spille mod AI´en.

Når modstanderen giver op. Så har man vundet - eller sådan burde det være. Resten er spild af tid.


Edit: Har læst lidt på det officielle forum, og så vidt jeg kan se, så er det ikke muligt. Forhåbentligt bliver det rettet i næste patch.

De fem decks i Expansion I er også blevet leaked, og de ser for vilde ud allesammen. på Deck fronten har de satme uppet sig siden 2012, der ærligt talt havde ret kedelige decks.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 23. jun 2012 16:13

Ja, 2012 havde for mange skoddecks. Kvaliteten heri er fandeme sublim. Lidt ærgerligt med AI Takeover, synes jeg også.

Har du ikke også brugt Ancient Wilds mens vi har nakket folk i 2HG, forresten (hvor vi så vidt jeg husker stadigvæk er ubesejrede!)?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 23. jun 2012 16:27

Jo, jeg har da! :D

Tur 4 Terastadon + Clone efterfulgt af Bodydouble et par ture senere er ren Win! :D


Hvornår er det nu, at der er den officielle xboxlife.dk 2-Headed Giant Turnering?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 23. jun 2012 16:53

Hvis der skulle være to personer, som mener at de kan bryde vores undefeated streak, så siger I i hvert fald bare til ;).

Land-destruction og møl... Nøj, det er fedt, mand. Jeg elsker det her spil.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf jsejrup » 23. jun 2012 16:56

dumt spørgsmål måske men er det svært for folk der aldrig har prøvet det!?
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 23. jun 2012 17:09

Der er en fin tutorial, der lærer dig alle grundreglerne - resten står på kortene. Er man i tvilv om, hvad noget gør eller betyder, så kan man markerer kortet, og trykke på en af skulderknapperne for at læse mere.

Med hensyn til selve spillet, så er 2013 udgaven mere avanceret end 2012 og 2009. Hvis du er ny til Magic, så vil du selvfølgelig få tæsk i starten - ligesom, hvis du er ny til alle andre spil.

Men altså. Fyr op for tutorialen og løb bagefter igennem singleplayer-delen, og så skulle du nok være klar til at spille det med andre :).

Selve grundreglerne er nemme, men det kan måske godt virke lidt overvældende i starten med alle de forskellige kort og evner.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf jsejrup » 23. jun 2012 17:22

Da Senzai skrev:Der er en fin tutorial, der lærer dig alle grundreglerne - resten står på kortene. Er man i tvilv om, hvad noget gør eller betyder, så kan man markerer kortet, og trykke på en af skulderknapperne for at læse mere.

Med hensyn til selve spillet, så er 2013 udgaven mere avanceret end 2012 og 2009. Hvis du er ny til Magic, så vil du selvfølgelig få tæsk i starten - ligesom, hvis du er ny til alle andre spil.

Men altså. Fyr op for tutorialen og løb bagefter igennem singleplayer-delen, og så skulle du nok være klar til at spille det med andre :).

Selve grundreglerne er nemme, men det kan måske godt virke lidt overvældende i starten med alle de forskellige kort og evner.



takker.
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 23. jun 2012 18:48

Da Senzai skrev:Men altså. Fyr op for tutorialen og løb bagefter igennem singleplayer-delen, og så skulle du nok være klar til at spille det med andre :).

Det gjorde jeg med 2009 udgaven, og jeg har klaret mig ganske udemærket. indrømmet; jeg har absolut ikke styr på alle facetter i spillet, mine komboer er ikke særligt specielt avancerede, men jeg har det altid sjovt når jeg spiller.

Så du kan roligt give dig i kast med DotP Sejrup
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 23. jun 2012 19:07

Jeg har ikke lige en xbox i nærheden. Er her nogen, der ved hvad denne dlc-pakke gør?

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... 85e6946663

edit:

Hi all - you might notice a free Multiplayer DLC package. This was put up to help with some configuration issues and is not required to be downloaded to play MP. If you do download it, no harm done though - it is already doing its job either way. Strange, I know :).

Thanks,
JORAX, XBLA Release Manger
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 23. jun 2012 19:30

---
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 23. jun 2012 23:28

Jeg vil gerne slå et slag for Weapons of Mass Gaming.

Det er en Channel, hvor de spiller Ranked Duels of the PlanesWalkers spil med Live Commentary. Det er ret godt :)



De uploader tit nye videoer. Seriøst. Se det. Det er god underholdning :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster