Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 15. jul 2012 13:29

Promotional-unlock kortene kan du kun få ved at bruge koderne. Du kan hverken købe dem eller vinde dem inde i spillet.

Koderne kan du se her:

Du skal gå til Player Status -> View Promotional Unlocks -> og så trykke X for "Enter Codes"

Unlock Koder:
1 - FNMDGP
2 - KWPMZW
3 - MWTMJP
4 - WMKFGC
5 - NCTFJN
6 - GDZDJC
7 - HTRNPW
8 - FXGJDW
9 - PCNKGR
10 - GPCRSX

Og vupti, så har du ti nye kort til hvert deck :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Velka » 15. jul 2012 13:33

Fedt!

Det bliver gjort med det samme :).

Mange tak for hjælpen
Velka
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 15. jul 2012 13:36

Det bliver også nemmere, at Unlocke resten af kortene, nu, når de starter med 10 Promo-kort. For så kan du starte med at fjerne de "dårlige" kort med det samme, og så er det lettere at vinde :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Velka » 15. jul 2012 14:22

Ja det er sgu perfekt.

Har langt om længe fået unlocket alle dækkende. Så det er jo bare at gå igang :)
Velka
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 16. jul 2012 21:29

IkkNico skrev:
TerrificFalcon skrev:Jeg smider deck(s) op, lige så snart jeg har tid. I første omgang bliver det lige Mølledukker (som er 2HG-optimized),

Håber vi får mulighed for at lave flere versioner af samme deck til næste år (det er allerede foreslået inde på det officielle). Så kan vi lave deck pr gamemode


Jeg vil bare have en Random-deck funktion. Jeg er allerede nået dertil, hvor jeg ikke rigtigt ved, hvad deck jeg vil spille :P.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 16. jul 2012 21:36

Haha, Get Hype!

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 16. jul 2012 21:48

Nøj, der er godt nok mange af kortene der, som jeg ikke spiller med i mit Pack Instinct deck - Fangren, Stomphowler, Primal Crux, Sentinel Spider (vi behøver ikke at blocke ting med Flying - vi vender bare alt sidelæns) og heller ikke Ant Queen.

Så vil jeg langt hellere trække en Hydra. Selv for 3 mana er den jo åndssvagt god. Alle er bange for en Hydra.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 16. jul 2012 22:21

De har det med, at når de laver decks, så fjerner de alle de kort de ikke kan lide, og spiller med lidt af hvert af de kort de godt kan lide. De spiller med Begge Hydraer dog :P

Det gør deres decks mere fleksible, og at de kan komme ud og ind af flere situationer.
Jeg kan selv bedre lide at lave en tightere gameplan, og så følge den. F. eks i mit Ancients Wildz deck, der er jeg all-in på Wild Pair, og det tvinger mig til spille dyr, der har samme power/toughness. Jeg burde f. feks spille 2/1 Archere med Deadtouch og Reach, så jeg ikke er så svag mod tidlige kæmpe dyr og flyvere. Men jeg vil hellere spille flere dyr, der passer sammen med Wild Pair :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 17. jul 2012 21:44

KiggerBare skrev:
Da Senzai skrev:Det gør dit deck da, det er et kedeligt Match-up for mig. Mine dyr kan ikke overpower dine, da det er de samme dyr vi spiller med, og du har bedre late-game :P.

Mit deck er hurtigere end dit, men ikke nok til at give dig tyve inde du dropper bomber eller blockere, der er store nok til at bytte med mine dyr :P.

Jeg kan godt vinde over dit Garruk-deck med mit Life-gain deck (som jeg er nødt til at poste snart, da det mit 3 og sidste main-deck), hvis det er :P

Edit: Men Dude! Vi skal bare banke n00bs i 2-headed giant! :D


Haha, ja du maa næsten heller teame op med en, for naar det er 1v1 FFA kan man jo sagtens tage dig.. :twisted:
Men skriv da engang naar du alligevel spiller saa er jeg klar paa noget 2HG, ska' nok lige se om jeg ka' faa fundet min mic. den er vist blevet væk under oprydningen.


Haha, tak for spillene! Det var sjovt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 17. jul 2012 22:44

Hvis der så bare lige bliver fundet en fjerde mand, så er Shin og jeg vidst frisk på at bevise præcist hvorfor vi er ubesejrede i 2HG 8)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Lasborg » 18. jul 2012 09:23

Nå, man kan åbenbart ikke give mere end 9999 i skade.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 13:07

TerrificFalcon skrev:Hvis der så bare lige bliver fundet en fjerde mand, så er Shin og jeg vidst frisk på at bevise præcist hvorfor vi er ubesejrede i 2HG 8)


Ja, du må snart komme hjem, så vi kan spille. Kan ikke vente med at køre Talrand i 2HG :D. Jeg har haft overraskende meget succes med det i Single Player ^_^.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 18. jul 2012 15:36

Er det værd at købe for en der aldrig rigtig har spillet magic?? :-) synes demoen virker nice, og det ser fedt ud :-)?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jul 2012 15:42

Jeps. Hvis du synes demoen var sjov, så vil du helt klart også synes om spillet. Der er mange af spillerne, som aldrig har spillet "rigtig" Magic, men det gør ikke spillet til en dårligere oplevelse. Jeg spiller personligt også (næsten) kun Magic digitalt, men ikke desto mindre er det et af de spil, som jeg spiller allermest.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 18. jul 2012 15:44

Okay, det tror jeg så at jeg ville gøre :-) skal man købe ekstra pakker, til fx flere decks? eller er det noget man vinder?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron