Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2012 16:28

EN ELLER ANDEN!!!

JEG ER IKKE HJEMME!!

TEST LIGE OM DENNE HER VIRKER!!!

MWTMJP

Det bliver dummere og dummere... ELSKER DET! :D

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jul 2012 16:36

Ahh, endelig kom Time Stretch - den bliver altså fed i vores Talrand/Dream Puppets 2HG decks!

Jeg tjekker lige - og melder også lige tilbage om hvilket kort Dream Puppets får.

Jeg har personligt kun unlocket Dream Puppets (legit) og Exalted (deck key, fordi at jeg ikke gider spille det) indtil videre. Hvilket deck synes I, jeg skal gå i gang med, til Ranked 1v1? Overvejer stærkt Goblins.

EDIT: Jeps, den virker perfekt. Den gav en ekstra Sands of Delirium, desværre. Glæder mig altså til ekstra Sword of Body and Mind, Body Double og Traumatize!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2012 16:53

Jeg skal bare bygge det dummeste Talrand-Kombo-deck og mit motto vil blive... GET THERE!

Det bliver sick med et ekstra Sværd til dukkerne :D

Goblins er det bedste 1 Vs. 1 deck, men også ret kedeligt, hvis du bygger det som Tier 1 deck. Jeg har bygget det som et Mid-Range med sjove kort som Devour dyrene, en Single Giant og Rage Reflection, men det er klart bedre som Ren Aggro med Goblin Guides, Granater, Buschwackers og Cheiftains. Et rigtigt stærkt deck, men det kan kun en ting. Og det er at angribe.

Ancients Wilds er et sjovt deck, fordi, at det har så mange muligheder. Ellers er der også Talrand :P. Der er mange awesome spells og comboer i det deck. De koster bare mange mana, men kan du overleve forbi tur 6-7 så bliver det krazy :P
Senest rettet af Da Senzai 8. jul 2012 16:57, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jul 2012 16:55

Starter lige med Pack Instinct (der er jeg allerede halvvejs fra Campaign), og så tager jeg Goblins og Ancient Wilds bagefter - så Liliana til den tid, tror jeg.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2012 16:56

Overvej lige Verdant Force i Plancechase :D

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jul 2012 16:59

Desværre er den kun sej i Planechase eller FFA med 4 spillere.

Hvis man starter en 2HG kamp, local, med en AI partner og bruger Talrand-decket, så bliver ens AI partner (og en af modstanderene) automatisk til Aura Servants DLC-decket, som ikke er ude endnu, forresten (det er det blå-hvide deck).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2012 17:30

Vi er også nødt til at give modstanderen uendeligt ture med Panoptic Mirror og Time Warp, mens vi har en Dreamborn Muse og Font of Mythos på Bordet xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2012 18:06

Der er en fin tråd på det officielle forum, hvor alle kommende promo-unlocks kan ses. En eller anden russer er gået igang med at bruge sin lab. computer til at gætte promokoder. Muligvis fra ham MWTMJP også kommer.

http://community.wizards.com/go/thread/ ... _List?pg=1


Da Senzai skrev:Generelt kan jeg lide alle decks undtagen Odric og Exalted.

Exalted er bæ, enig, men Peacekeepers er sgu' meget skægt, især hvis man spiller det som aggro, og bare kaster om sig med 1/1'ere (bakket op af Honor og/eller Anthem naturligvis)


Da Senzai skrev:Goblins er det bedste 1 Vs. 1 deck, men også ret kedeligt, hvis du bygger det som Tier 1 deck.

Har ingen ide om hvad Tier 1 deck er, men Chandra æder Goblins til morgenmad i D2013, og tror faktisk hun kan tage alle deck uden de store problemer. Born Of Flames er min favorit til "bedste deck".


Da Senzai skrev:Vi er også nødt til at give modstanderen uendeligt ture med Panoptic Mirror og Time Warp, mens vi har en Dreamborn Muse og Font of Mythos på Bordet xD

Du er jo bare et meget ondt og ubehageligt menneske ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2012 18:16

Hej!

Når man taler om Tiers i spil taler man om, hvem der er de bedste. Tier 1 decks er bedre end Tier 2 decks som er bedre end Tier 3.

Peacekeepers er ret godt, men deckets stil er bare ikke mig. Hurtige hvide decks og tokens er to ærketyper, jeg synes er røvsyge at spille med og spille imod :D.

Jeg er helt enig i at Born of the Flames er et Tier 1 deck (dvs. et af de bedste decks i spillet). Det handler ikke kun om tiers, men også om Matchups. F. eks. Goblin Gangland lammebanker Dream Puppet´s, men kan sagtens tabe til Celestial Lights, som kan have svært ved at vinde over Dream Puppets.

Det der gør Born of Flames så godt, er at det er fuldstændigt ligeglad med, hvad modstanderens deck laver og, hvad det selv har i liv. Bare det kaster 20 skadespoint i fjæset på modstanderen inden denne kan nå at give 20 skade.

Det også for sjovt at spille Born of Flames mod en, der spiller med Howling Mine :D.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2012 18:49

Tak for info :)

Personligt kan jeg rigtig godt lide Obediant Dead. Jeg har fjernet stort set alle de små creatures, og går efter at holde ud til T5-6, hvor der er flere win conditions at vælge imellem i det deck. Jeg har taget Titan og Rune Demon, og med 2 jets og 4 x Liliana's shade er der en fin rampe de kan komme opad). Exiles og graveyard giver ikke rigtigt problemer, jeg savner dog en skovl eller 2 mere til kirkegården. Disentomb, dead reckoning eller Dread return ville være fedt.

Foreløbigt er det kun Goblins og Chandra, der har givet problemer.

Så lige Chandras seneste unlock. Det er en (næsten) sikker T10 vinder, og umiddelbart er det kun Liliana's direkte skade der kan tage sejren.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jul 2012 18:55

Liliana's deck plejer ofte også at have problemer med mølledecket, fordi at Clone, Chancellor of the Spires og Body Double pludselig kan lave vilde comboer. Jeg behøver vidst ikke minde Shin om dengang jeg lavede 4x Chancellor of the Spires (5/7 flying) og fik en gratis spell fra modstanderens graveyard for 7 mana.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2012 19:06

Ahh, ja det kunne jeg forestille mig, men jeg er faktisk ikke rendt ind i dukkerne online endnu.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Teluc » 8. jul 2012 23:42

TerrificFalcon skrev:Liliana's deck plejer ofte også at have problemer med mølledecket, fordi at Clone, Chancellor of the Spires og Body Double pludselig kan lave vilde comboer. Jeg behøver vidst ikke minde Shin om dengang jeg lavede 4x Chancellor of the Spires (5/7 flying) og fik en gratis spell fra modstanderens graveyard for 7 mana.


Rite of Replication for 9 på modstanders Chanchellor of Spires og møl amok. Rev modstander fra 30-40 kort til 0 på den tur :)
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jul 2012 23:45

Haha, ja, det kan man også - 5x Archive Trap, for eksempel. Til gengæld kan man også bare klone Rite of Replication med Chancellor of the Spires og så få uendeligt mange af dem.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jul 2012 01:33

Den russiske laboratorie-assistent, som for anden nat i træk er igang med at brute force promo-koderne for communiet, har lige smidt FXGJDW ud. Giver en Baneslayer Angel(!!!) til Lifegain, Chain Reaction til Burn, Biorythm til Pack Instinct, Forced Fruitition til mølledukkerne, Intrepid Hero til Ordric, Joraga Warcaller til Ancient Wilds og endnu en Timewarp til Crosswinds, for at nævne de interessante.

Der er altså lige et par decks der får GODE ting ud af det her. Mølledecket tager også stor gavn af det - Biorythm, Intrepid Hero og Baneslayer Angel er alle sammen godt nok værd at stjæle, og får man lov til det, så har man næsten sikret sig en sejer der. Forced Fruitition skriger da også bare "Hvor bliver dit deck af!?".
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron