Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 29. jul 2012 13:50

And that´s why, you dont quit!!

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 29. jul 2012 13:59

Hahaha, jeg fortsætter den GODE win-streak jeg er oppe på! Tror jeg er på 6 i træk nu - en del close calls nu, men når man spiller mølledukkerne, så er man living on the edge!

Havde en sejr, møl mod møl, der var drastisk ved at gå galt. Han har en Vedalken Entrancer ude med sværd på, så jeg er hårdt presset. Han er til gengæld også blevet godt møllet. I slutningen af hans tur spiller han så en Howling Mine - jeg har allerede en ude. Jeg har 15 kort i decket, så nu ved han, at han vinder turen efter. Det gør han dog ikke, for der er lige en surprise Dreamborn Muse og en god, stor Prosperity i fjæset (det hjælper at have et par Sapphire Medallions ude, specielt i det her match-up, må man sige), og så ender det med, at hans egen Howling Mine lige akkurat får ham til at trække et ekstra kort, da han har ramt nul :D!

Denne her sejr var endnu vildere, dog - mod Born of Flame. Jeg får læsterlige klø, og den står 20-1 på liv til ham. Jeg spiller en all-or-nothing Canchellor of the Spire, som kan tage hans Worldflame (det er den der gør at alle permanents, graveyard og hånde dør, og at life totals = 1, right?). Så bliver det ellers bare en kamp om at få et monster ud, men jeg har møllet så mange af hans lande, at han manafucker totalt, og det ender med at ingen af os får spillet nogle gode kort, i løbet af de sidste ture, før at han taber på kortmangel!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 29. jul 2012 14:03

TerrificFalcon skrev:Denne her sejr var endnu vildere, dog - mod Born of Flame. Jeg får læsterlige klø, og den står 20-1 på liv til ham. Jeg spiller en all-or-nothing Canchellor of the Spire, som kan tage hans Worldflame (det er den der gør at alle permanents, graveyard og hånde dør, og at life totals = 1, right?). Så bliver det ellers bare en kamp om at få et monster ud, men jeg har møllet så mange af hans lande, at han manafucker totalt, og det ender med at ingen af os får spillet nogle gode kort, i løbet af de sidste ture, før at han taber på kortmangel!


Epic!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 29. jul 2012 15:48

færdig med singleplayer delen!!!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 29. jul 2012 16:11

Fedt! Så er du måske ved at være klar til online, hvor alt det sjove sker? :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 29. jul 2012 16:13

wupti.... jeg manglede så lige sidste bos, ham der Nicol Boas, hvad dæk brugte i der?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 29. jul 2012 16:20

Jeg har ikke vundet over ham. Jeg sprang ham bare over.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 29. jul 2012 16:21

Fair, så gør jeg også :-D

- bliver kicked online :(
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 29. jul 2012 17:00

Vandt nu min første kamp online, grundet det kort som gør når man har 30 + liv, at man så vinder næste gang det ens tur :-) wupti!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 29. jul 2012 17:53

Fnapz skrev:wupti.... jeg manglede så lige sidste bos, ham der Nicol Boas, hvad dæk brugte i der?

Mener jeg tog ham med Born Of Flames, og Revenge med Obideant Dead
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 29. jul 2012 18:23

Nogen af jer der kan forklare lidt om online delen? :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 30. jul 2012 02:20

Haha - fik lige nakket min winstreak på 8 her tidligere, men fik lige hevet en fed sejr hjem.

Det der er, med mit deck, det er, at er der juicy, så er det skidesjovt, og ellers, så får man tæsk indtil man er et godt sæt ture inde, hvor man kan lave fabelagtige comebacks.
Spillede lige mod Sumthinelse, som også var med i en af WMG JT's videoer (det var derfra navnet virkede bekendt!), og han spillede Crosswinds. Han spillede ikke just dårligt, og havde 3 3/1 flying drakes ude, da jeg smed en tur 6 Chancellor og smed Disperse på den ene. Da han angreb med 2 i næste tur røg jeg ned på 1 liv.
I tur 7 gjorde jeg præcist det, jeg havde regnet med at jeg ville få lov til, da han ganske rigtigt havde tappet ud ved at kaste den ene drake igen, samt at equipe hans ring på den: spillede Clone på Chancellor, og selvfølgelig har de to små Dreamborn Muses på bordet møllet en Rite of Replications i hans tur, så jeg lukker spillet ved at lave 10 Chancellors.

Elsker det her deck. Det er så fedt, at bruge modstanderens kort til at vinde over ham!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 30. jul 2012 13:52

Ja, det er nemlig rigtigt sjovt!

Helemit deck er også bygget op omkring det, at bruge modstanderens kort mod ham selv! :D

Tilgengæld har jeg droppet Exalted. Jeg kan virkeligt ikke vinde med det. Tilgengæld er det fedt, at man kan være verdens største nar og og spille 16 Removal spells.

Fnapz skrev:Nogen af jer der kan forklare lidt om online delen? :-)


Multiplayer --> Ranked Match --> Create Match --> Free for All - og så start spillet, når der er en, der joiner. Det kan næsten ikke blive nemmere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 30. jul 2012 14:08

Det er også fedt, at Dream Puppets egentlig har et par ret gode match-ups. Chancellor + Rite of Replications er et automatisk win mod Crosswinds, specielt hvis der også lige en Time Warp eller Stretch i graven, som du kan tage med den sidste Chancellor du laver.
Derudover har man også 2x sværd, som er pro-blå og pro-grøn, hvilket sætter Crosswinds endnu mere ud af spillet, og samtidig smadrer det også Ancient Wilds og Pack Instinct helt og aldeles.

Nappede lige endnu et win tidligere (nu med streak på 2) mod en fyr, som spillede Exalted. Røg et godt stykke ned i health, men holdt en nogenlunde front, indtil jeg fik en tur 5 Forced Fruitition i spil. Så begyndte jeg ellers at sende en helvedes masse kort tilbage til hans hånd, og der gik ikke lang tid før, at han kun havde 4 spells tilbage, før han automatisk tabte. Han endte med at mølle sig selv ved at spille +2/+2 og Flying-instanten på et af hans dyr.
Forced Fruitition er et superfedt kort, virkeligt. Fungerer supergodt sammen med Dreamborn Muse, SPECIELT hvis de spiller instants i din tur.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 30. jul 2012 15:09

lol, har fået en starthånd, der hedder:

swamp, swamp, swamp, Dread, Grave Titan, Rise from the Grave, Rise form the Grave.

Jeg holder selvfølgelig som en Boss... Bare vent til vi når tur 6!! (altså, hvis jeg ikke er død inden :P)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst