Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2012 19:25

Uhh! Altså, vi aner det egentlig ikke. Jeg håber på en release før, men det er bare ret tæt på. Vi ved endnu ikke hvilke datoer det er, men det rygtes at Tony Hawk udkommer d. 11. juli, hvilket så betyder at Summer of Arcade nok starter d. 4. juli, og så strækker sig derfra og så starten af August. Vi ved allerede at der udkommer et eller andet offroad-racer d. 27., så det virker urealistisk at SoA starter på den dato. SoA kan selvfølgelig også starte d. 11. juli, men jeg gætter på d. 4. juli, specielt grundet datoens betydning for amerikansk kultur.

Det vil så betyde at Magic udkommer d. 20. (ingen titler indtil videre) eller d. 27. (1 titel indtil videre), eller selvfølgelig på en fredag. Jeg ved ikke, om Magic er en af de titler man "bare lige" annoncerer til om 16 dage (det virker ret urealistisk), så jeg håber på en fredags-udgivelse, ellers må det nok vente til august.

Det virker selvfølgelig også lidt klodset (synes jeg), hvis de bliver ved med at have fredagsudgivelser imens der er Summer of Arcade. Altså, man kan ikke rigtig udgive Deadlight en onsdag, og så sige "hey, I får også lige Magic fredag". Det virker bare dumt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2012 19:32

August tror jeg er alt for sent.


Papirudgaven af Magic 2012 kommer den 13. Juli.

Menehh... Dunno. Det må bare gerne være snart.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2012 19:48

Release d. 13. juli sammen med papirudgaven, evt.? Ganske vidst midt inde i Summer of Arcade, men en fredagsrelease er jo en mulighed...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 4. jun 2012 21:25

Den 20/6 er nok ikke skudt helt ved siden af.

Når nu papirudgaven kommer midt i juli, så er det meget nærliggende at rekla ... æeh ... ... Den digitale udgave kommer nogle uger før. Det passer også meget godt med udgivelsestidspunktet for både D09 og D12.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 6. jun 2012 10:13

Sacra, vores kære releasedato-Gud, siger at udgivelsesdatoen på xbox.com blev ændret til 20/6 for 4 timer siden. I mellemtiden er den dog blevet ændret igen, denne gang til 31/5. Han er dog selv sikker på at udgivelsesdatoen nu er slået helt fast, og at vi ser spillet d. 20.

I want to believe (men okay, det er nok også sandt - fjorten dage til!)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 6. jun 2012 10:20

TerrificFalcon skrev:Sacra, vores kære releasedato-Gud, siger at udgivelsesdatoen på xbox.com blev ændret til 20/6 for 4 timer siden. I mellemtiden er den dog blevet ændret igen, denne gang til 31/5. Han er dog selv sikker på at udgivelsesdatoen nu er slået helt fast, og at vi ser spillet d. 20.

I want to believe (men okay, det er nok også sandt - fjorten dage til!)


Det er fedt, hvis det passer!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 6. jun 2012 10:36

Officielt - 20. juni

Sådan. Hører også at de tilføjer end step til spillet [-o<

Individuelle kort-reveals fra d. 11., deckreveals fra d. 18. Det her skal nok blive godt :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 6. jun 2012 11:41

Ja, så det lige - endelig!

Nu bliver det så bare 2 ugers ulidelig venten :lol:

Så må vi nøjes med lidt hygge 2012 imens.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 6. jun 2012 13:58

Så lige et E3-interview, hvor det blev bekræftet at Duels of the Planeswalkers er en årlig udgivelse fremover, en udgivelse per Core set. Det synes jeg egentlig er OK. Der er også en promotion igen i år, hvor man får et foil-kort, som man kan hente nede i fx Faraos :)

Og så en udvidet historie, end-step, manuel mana-tapping, Planechase og lignende... Det kan da godt nok ikke gå galt, det her.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 12. jun 2012 14:16

MajorNelson har bekræftet at prisen igen bliver 800 points. Edderfandeme fantastisk - 9 dage til der skal slynges virtuelt pap, drenge!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 12. jun 2012 14:36

Det er godt nok billigt! Har vi en date Onsdag den 20? Så kan vi sidde og jorde folk i 2-Headed Giant.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 12. jun 2012 14:47

Jeg har ferie for tiden, så det er magisk onsdag d. 20. fra lige når jeg står op! Og ja, der skal jordes narhatte i lange baner - vi skal bare liiige blive bedre til vores Mulligans, haha.

Det er forresten blevet afsløret i går, hvad Encounter er. Tænk på dem som store puzzles/challenges, som vi kender fra de andre Magic-spil. I praksis, så er det en ganske almindelig duel mod en AI modstander, som dog spiller med et stacked deck, dvs. alle kortene ligger i samme orden hver gang. Det synes jeg egentlig er et sjovt princip, og jeg glæder mig meget til at give mig i kast med denne her game-mode, specielt hvis der er et mølle-deck.

Indtil videre kender vi følgende decks, så vidt jeg ved: Goblin, mono-grøn, lifegain og exalted decket. Her kan I læse mere om Exalted-decket og mange andre features, mens at de i dag byder på en omgang af et nyt mono-grønt kort, hvor de samtidig også afslører spillets første bug (hun er 4/5 indtil første patch, i stedet for 4/4).

Hende Yeva der, hun virker godt nok sej. Hun kunne godt gøre det grønne deck brugbart denne her omgang, i modsætning til i 2012. Det virker i hvert fald til at de har gang i mange gode ting her i 2013, så alle der har samlet 2012 op, I er sgu nødt til at opgradere. Pengene værd, dét virker det i hvert fald til at være.

Det mono-grønne deck virker meget, meget bedre end det fra 2012, som var afsindigt dårligt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 12. jun 2012 14:59

edit: nvm
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2012 10:34

Så vidt, jeg kan forstå har Wizards lige spoilet lilianas deck!

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... ily/ld/199

Altså kun decket. ikke Unlocksne :P

Murder er et pænt heftigt kort!

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2012 10:58

Also!

PlaneChase!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yIVkvUZ3YVI&feature=player_embedded[/youtube]

Okay, fatter ikke hvordan jeg kan finde linket, der virker i denne tråd.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron