Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 30. maj 2012 15:43

Vi burde arrangere en turnering, hvor alle I kan kæmpe om 2.-pladsen :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 30. maj 2012 16:24

heinstach skrev:Vi burde arrangere en turnering, hvor alle I kan kæmpe om 2.-pladsen :-)


Find dig en makker, så er Shin og jeg klar til at lammetæve jer i Two-headed Giant til hver en tid, ;)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 30. maj 2012 18:13

TerrificFalcon skrev:... Håber at online-delen ikke er lige så domineret af et enkelt deck, denne her gang ...

*host* random decks *host*
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 30. maj 2012 19:08

TerrificFalcon skrev:Ja, det grønne deck var mere eller mindre elendigt i Magic 2012, desværre. Håber at online-delen ikke er lige så domineret af et enkelt deck, denne her gang (Elver-decket i etteren, Illusions i 2012). Tja, hvad pokker - det skal nok gå. Der er alligevel ikke så mange der bruger de OP decks online :)


Det er faktisk lidt sjovt. Illusions decket er klart bedst, men jeg føler, at der er mange flere, der spiller de to næst-bedste deck. Nemlig Knight-decket og Boros-decket. Det rød-hvide Boros deck er bundsolidt, hvor Knight-decket mere kedeligt/ "brokent" i form af at mange decks bare autoscooper til deckets fart kombineret med alle de kort, der har protection fra forskellige farver. F. eks Mirran Crusaderen, der er så god, at den ser spil i IRL magic.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 30. maj 2012 19:09

TerrificFalcon skrev:
heinstach skrev:Vi burde arrangere en turnering, hvor alle I kan kæmpe om 2.-pladsen :-)


Find dig en makker, så er Shin og jeg klar til at lammetæve jer i Two-headed Giant til hver en tid, ;)


Word! Det eneste Terri og Jeg har tabt til online er dårlige mulligangs fra vores side af :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 1. jun 2012 08:19

heinstach skrev:Til gengæld er det de mest Interessante achievements til dato i et magic-spil. God variation. Gætter på release 6. juni.


Jeg begynder nu at tvivle - de er jo pivtavse og der er allerede annonceret spil til onsdag (bang bang racing og VF5FS), så enten skulle det være en single fredagsudgivelse d. 8 eller onsdag d. 13. i stedet - jeg hælder nok mest til d. 13.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2012 11:48

Hvis man er interesseret i at følge Arcade-udgivelser, så foreslår jeg virkelig Sacra's liste over Arcade-udgivelser

Han er number one go-to guy omkring Arcade-udgivelser, ligesom at Zebrasqual er number one go-to guy, når det handler om achievements.
Jeg frygter lidt, at Microsoft gemmer på titlen til Summer of Arcade. Det ville, på mange måder, være logisk nok. Magic 1 og Magic 2012 har aldrig været røget af top-20 salgslisten efter deres udgivelse, så vidt jeg ved. De er altså temmelig populære, og Magic 2013 kan da kun sælge endnu mere. Problemet er så bare, at SoA titler kræver minimum 1 måneds eksklusivitet på Xbox'en, og jeg er ikke sikker på at Stainless vil sætte PS3'en og Steam bag Xbox'en, på trods af at SoA-reklame nok vil skaffe dem en hel del ekstra salg.

Lige nu virker d. 20. som et temmelig godt bud, dog. Men på en eller anden måde, så ville det ikke undre mig hvis det var en SoA-titel (og så udkom i Juli, desværre).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 1. jun 2012 17:45

TerrificFalcon skrev:Hvis man er interesseret i at følge Arcade-udgivelser, så foreslår jeg virkelig Sacra's liste over Arcade-udgivelser

Han er number one go-to guy omkring Arcade-udgivelser, ligesom at Zebrasqual er number one go-to guy, når det handler om achievements.
Jeg frygter lidt, at Microsoft gemmer på titlen til Summer of Arcade. Det ville, på mange måder, være logisk nok. Magic 1 og Magic 2012 har aldrig været røget af top-20 salgslisten efter deres udgivelse, så vidt jeg ved. De er altså temmelig populære, og Magic 2013 kan da kun sælge endnu mere. Problemet er så bare, at SoA titler kræver minimum 1 måneds eksklusivitet på Xbox'en, og jeg er ikke sikker på at Stainless vil sætte PS3'en og Steam bag Xbox'en, på trods af at SoA-reklame nok vil skaffe dem en hel del ekstra salg.

Lige nu virker d. 20. som et temmelig godt bud, dog. Men på en eller anden måde, så ville det ikke undre mig hvis det var en SoA-titel (og så udkom i Juli, desværre).


Ja, superfed liste. Mini Ninjas Adventures. Den havde jeg ikke set komme. Det originale Mini Ninjas var rigtigt fedt!

On-topic: Ja, begynder også at tvivle på onsdag i næste uge med de annonceringer, der er kommet.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 3. jun 2012 08:53

Microbless skrev:here are the basics for selecting which lands to tap when playing spells: When you are playing a multicolor deck and a situation arises in which you would have a choice of which lands to tap, highlight the card in your hand you’d like to play. After a second, the default lands that would be tapped to play the spell will become highlighted. To change the lands that will be tapped, press the Left Control button on Steam, press the Left Thumb-Stick button on Xbox/PS3, or tap the card again on iPad. The new land selection will then become highlighted. You can scroll through these options until you find the land combination you’d like to tap.


http://www.youtube.com/watch?v=_hBp9UZ2 ... tu.be&hd=1

Det lyder jo fint! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 3. jun 2012 14:15

Ja, det er ret fedt at de begynder at smide lidt info ud nu - så må de godt lige klaske en udgivelsesdato afsted mens vi har gang i noget E3... Og en pris - mon de kan holde sig på 800 points igen denne her gang?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 3. jun 2012 19:44

R.A.W. - Realm of Ancient War har release d. 13. nu også, så nu er der 3 titler der, så Magic ligger ikke oveni.

Der er dog visse titler - og kun få, så vidt jeg kan se - som har fået sat deres release date i Xbox.com-systemet til den højest mulige release date. Det drejer sig om et par høj-profil titler i form af Magic 2013, Spelunky, Hybrid og Rock Band Blitz. Jeg gætter på at det er Summer of Arcade-titlerne, men hvad skal nr. 5 så være (eller skal der kun være 4 i år?)...

Tony Hawks Pro Skater HD har forresten release d. 11. juli, og ville ellers også være en Summer of Arcade-kandidat. Det kan være de fem, muligvis, tænker jeg. Så ville Summer of Arcade være d. 4. juli og så 4 uger derfra, med Tony Hawks som titel nr. 2.

I så fald tror jeg, at rækkefølgen vil være Magic 2013, Tony Hawks, Hybrid, Rock Band Blitz, Spelunky. Dvs. en Magic 2013-release d. 4. juli - hvad siger I til den?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 3. jun 2012 21:07

Den køber jeg. Magic i Summer of Arcade lyder fornuftigt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 3. jun 2012 21:21

Jep - det eneste problem jeg har ved den, er at 3 af de titler ikke er Xbox-eksklusive, og at Summer of Arcade kræver at man er eksklusiv med mindst en måned, så vidt jeg husker. Tror dog også godt at Microsoft ville kunne smide penge nok efter Magic, TOny Hawk og Rock Band Blitz, til at de ville være eksklusive i en måned - det er også ret smart, det er trods alt nogen af årets største digitale titler. Ville være et fedt reveal her op til E3 - jeg tror sgu, at den holder.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2012 13:01

En pålidelig kilde siger nu at Tony Hawk er en del af Summer of Arcade, og at Wreckateer også er det, dvs. en af titlerne deroppe skal udskiftes. Så håber jeg bare at det ikke er Magic...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2012 19:17

Magic er ikke en del af sommer arcade

http://www.giantbomb.com/news/xbox-summ ... aled/4191/

Betyder det, at vi får det før eller efter sommer of arcade og hvornår er sommer of arkade?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron