Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 19. jul 2012 06:38

Rimeligt fejt når de store rotter sig sammen mod de små

Jeg har ikke fået spillet så meget D13 i denne uge, fordi nogen havde sat Toy Soldiers Cold War på tilbud. Satser på at være klar med minde de døde i weekenden.

Hvordan er match-up når det er dukkerne vs dukkerne i 2HG?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 19. jul 2012 08:54

Så drenge :-) så er jeg igang for alvor, spiller et par kampe nu her også må jeg se om der er noget jeg er i tvivl om! glæder mig til at komme igang!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 19. jul 2012 10:12

hvordan slår jeg ham med sanddækket? alle hans kort koster jo kun 1 ca, får stryg :(
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 19. jul 2012 10:26

Sanddækket?
Er det Peacekeepers du mener?

Det er et stærkt dæk, men det ryger hurtigt i problemer mod Obiedient Dead, Born In Flames og nogle gange Pack instinct. Goblin Gangland kan tæve alle meget hurtigt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 19. jul 2012 10:32

puha, kan ikke huske hvad det hedder, men det er 2 ''boss'' som man skal nakke i campaing, han bliver ved med at sende alle mine kort i graveyard pga han kan discarde dem. :-) har jo kun 3 dæk, de der starter dæk. :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 19. jul 2012 10:43

IkkNico skrev:Hvordan er match-up når det er dukkerne vs dukkerne i 2HG?


Kommer helt an på buildet. Mit er bygget op omkring møl og dukker (det må jeg lige få ændret - skal have mulighed for at lave T3 swing for 15), hvilket heldigvis fungerer ret godt. Rule number one er, at hvis du spiller møl mod møl, så møller du møllen. Man er simpelthen nødt til det. Det er egentlig et ret even game, den mirror match, så man er nødt til at sørge for at være den første der spiller et sværd (pro-grøn, pro-blå - det er som regel en gamewinner) og håbe på at man trækker nogle gode kort (Clone, Body Double og Canchellor er rene dræbere i den her kamp).

Det er også altid en god idé at holde sig væk fra at spille Howling Mines og Font of Mythos, fordi at hvis modstanderen først begynder at trække kort, så finder han altså et af de kort, som kan være et problem - et problem, som man oftest ikke selv har kortene til at løse, så der sidder ens kammerat med lorten.

I det mindste er det ikke ligesom dengang, hvor vinderen var ham, der først fik Jace's Erasure ud - selv om at det, i det her match-up, igen er et godt kort. Har du en Jace's ude, så bliver modstanderen for alvor nedlagt af en Howling Mine eller Font of Mythos (som han nu slet, slet ikke bør spille - uanset situationen), draw X cards kan han ikke længere tillade sig at spille, etc.

Basic guide til at spille dukker vs dukker er egentlig bare, at man skal mølle sin modstander i smadder og trække skidemange kort, så man ikke bliver møllet fra alt det, der kan vinde et game. Udnyt hans Dreamborn Muses godt, og udnyt dine egne endnu bedre - til sammen kan man have åndssvagt mange ude, og Dreamborn Muse har jo godt synergy med Draw X Cards, som nævnt tidligere.

De eneste gange Shin og jeg har haft bare noget der lignede problemer med dukkerne i 2HG, har været når de har spillet møl, og er gået efter mig - går de efter Shin, så er det et easy win,
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2012 10:47

Fnapz skrev:hvordan slår jeg ham med sanddækket? alle hans kort koster jo kun 1 ca, får stryg :(


Hvis det er Odric/Peacekeepers du mener, så kan det sagtens lade sig gøre, hvis du stadig spiller med det røde Born of Flame deck, som du skrev før ^_^.

Du sørge for at spille med de røde kort, der kan dræbe flere af hans kort på en gang. Så skulle han gerne løbe tør for kort i spil et eller andet tidspunkt :D

Jeg spiller f. eks med Earthquake, Flamebreak, Flames of the Firebrand, Chain Reaction og Flame Wave, da jeg godt kan lide at sætte ild til alt! :D

Sørg ihvertfald for at spille med dem her:

Billede Billede Billede

Og husk! Kun treds kort i dækket, så du trækker de spells, du gerne vil! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 19. jul 2012 10:57

Hvad er treds kort? :-D - og tak for hjælpen! må ind og rette så :-D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2012 11:01

Det kan godt være, at det bare er mig, der ikke kan stave :P

Altså, at du spiller så lidt kort i decket som muligt, hvilket er 60 :D. Dvs, at når du har unlocket et par kort, så går du ind i deck manager, og fjerner så mange kort fra decket, du kan :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 19. jul 2012 11:23

modtaget :-D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 19. jul 2012 12:56

TerrificFalcon skrev:De eneste gange Shin og jeg har haft bare noget der lignede problemer med dukkerne i 2HG, har været når de har spillet møl, og er gået efter mig - går de efter Shin, så er det et easy win,

Nu husker alle andre der læser denne tråd lige at tage notat af dette, så vi kan besudle d'herrer terri og Shins Magic trone i en omgang 2HG
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 19. jul 2012 13:26

yes!!!! jeg fik det svin :-D med 2 liv tilbage og klarede den 5 runder med at stå imod, så flækkede jeg alle hans 1/1 kort og ham selv! bang
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2012 14:18

Stærkt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 19. jul 2012 14:25

Ja, vidunderligt :-D nu er jeg ved en dame som bruger de sorte, der fik jeg stryg så slukkede i vrede.... prøver igen snart, ryger mit nye kort automatisk ind i mit dæk efter jeg har vundet?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2012 14:29

Ja, det gør det :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron