Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jul 2012 15:48

Nope - der er ti decks i alt i spillet lige nu, som man unlocker ved at gennemføre Campaign. Ligeledes kan du få 30 kort til hvert deck, ved at vinde kampe (et kort til decket, hver gang du vinder) - og så kan du unlocke 10 til, per deck, ved at indtaste de ti promo-koder, som er blevet postet for et par sider siden.

Der kommer dog en Expansion Pack som DLC senere hen (om 2-3 måneder), som koster 400 Microsoft Points og så indeholder blandt andet 4 nye decks (eller også er det 5?) - indtil videre er der dog ikke noget DLC ude, som man skal købe.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 15:58

Jeps, som skrevet før, så bare hop ind i Tutorialen, og kør bagefter igennem Singleplayer, og så burde du være klar til at dele tæv ud online, og unlocke resten af kortene der. Man får nemlig nye kort, hver gang man vinder en kamp. Uanset om det er online eller offline. Ranked eller Player Matches.

Husk dog at bruge unlock koderne først, så du har ti ekstra kort til hvert deck. Så er det lidt nemmere ^_^.

Når du har unlocket en masse kort til et deck, så er det er en god ide, at holde sig så tæt på 60 kort i decket som muligt - så er der nemlig større chance for at du trækker dine bedste kort! :D

Har du nogle spørgsmål, så fyrer du bare løs - Vi er nemlig totalt pro gamere. Eller ihvertfald entusiastiske :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 18. jul 2012 16:00

Modtaget, synes selv jeg er skrap til engelsk, men forstår ikke nogen af tingene derinde... kan være i kan hjælpe mig med hvad de forskellige kort betyder osv :-)
Men ville helt sikkert købe det! øvelse gør vel mester :-)

kan jeg eventuelt tilføje jer?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 19:50

Jeg har lavet lidt om mit på Dead Obedient deck. Jeg har tightet det lidt op. Blandt andet har jeg fjernet alle monstre, der koster mere end 6 Mana på nær Rune-Scarred demon, da den ganske enkelt er god. Alle monstrene over 6 mana er alligevel overkill, da kort som Grave Titan, Nuntako Shade og Dread Sagtens kan afslutte spillet alene. Det har også gjort, at jeg har kunne fjerne Jet Medallion, da mit deck alligevel kun bekymrer sig om antal swamps.

Med færre Jets dyr, jeg aldrig får råd til, så for jeg plads til flere action spells, og kan derfor tillade mig at komme begge Underworld Dreams i decket for at have bedre Game mod de to blå kontrol-decks. Glæder mig til at fyre en ranked op om lidt og prøve det.

Nu må jeg lige se om det virker.
Senest rettet af Da Senzai 18. jul 2012 20:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 19:52

Fnapz skrev:Modtaget, synes selv jeg er skrap til engelsk, men forstår ikke nogen af tingene derinde... kan være i kan hjælpe mig med hvad de forskellige kort betyder osv :-)
Men ville helt sikkert købe det! øvelse gør vel mester :-)

kan jeg eventuelt tilføje jer?


Selvfølgelig kan du det.

Hvis er er et kort, du ikke forstår, så kan du zoome ind på det med "RT" og så trykke "RB", og så bliver et uddybbet, hvad de forskellige ting og evner på kortet betyder :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 18. jul 2012 20:26

Lyder super :-) har tilføjet 3 af jer, og jeg får tid til at spille imorgen lidt mere :-) synes ham med det grønne deck ownede mig for sindssygt, jeg valgte og spille med det røde :-) - tak for det, vidste ikke man kunne få det uddybbede mere end at zoome :-)

snakker i over skype eller noget?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 18. jul 2012 20:34

Da Senzai skrev:Jeg har lavet lidt om mit på Dead Obedient deck. Jeg har tightet det lidt op. Blandt andet har jeg fjernet alle monstre, der koster mere end 6 Mana på nær Rune-Scarred demon, da den ganske enkelt er god. Alle monstrene over 6 mana er alligevel overkill, da kort som Grave Titan, Nuntako Shade og Dread Sagtens kan afslutte spillet alene.

Og Liliana's Shade giver masser af mana + den har same ability som Nantuko. 2-3 af dem der angriber med masser af untapped land, så er modstanderen nødt til at blocke, og på alle 3 ... og så er der højtbelagt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 20:54

Da Senzai skrev:Jeg har lavet lidt om mit på Dead Obedient deck. Jeg har tightet det lidt op. Blandt andet har jeg fjernet alle monstre, der koster mere end 6 Mana på nær Rune-Scarred demon, da den ganske enkelt er god. Alle monstrene over 6 mana er alligevel overkill, da kort som Grave Titan, Nuntako Shade og Dread Sagtens kan afslutte spillet alene. Det har også gjort, at jeg har kunne fjerne Jet Medallion, da mit deck alligevel kun bekymrer sig om antal swamps.

Jeg har også kommet begge Underworld Dreams i decket for at have bedre Game mod de to blå kontrol-decks. Glæder mig til at fyre en ranked op om lidt og prøve det.
F
Nu må jeg lige se om det virker.


Results i Rankede Kampe

Vandt Vs 60 kort Goblin Gangland - Massacre Wurm efterfulgt af Infest, FTW!
Vandt Vs 60 kort Goblin Gangland - Et par gode chum-blocks og nogle præcise Murders, indtil jeg kunne droppe en Grave Titan FTW
Vandt Vs 63 kort Goblin Gangland - Havde en god Icy Manipulator og Beatede ham med 2 Nuntako Shades.
Vandt Vs 61 kort Peacekeepers - Jeg er på 6 liv, og standeren har 6 små dyr på bordet. Jeg spiller en Rune-Scarred Demon. Jeg overvejer om jeg skal finde en Corrupt. Jeg har is i maven og finder en Massacre Wurm istedet. Jeg spiller den næste tur. Min modstander mister 12 liv på den, og jeg svinger FTW!
Taber Vs 69 kort Dead Obedient - Jeg spiller en God Corrupt efterfulgt af en god Massacre Wurm (efter han har angrebet to gange med Grave Titan!), men jeg kan alligevel ikke følge med hans 2 Rise from the Grave, og jeg ender med selv at død til en corrupt.

Well, Jeg synes at decket kører klart bedre nu. Det er ikke helt ligeså meget lulz, men er mere effektivt, og spilder ikke tiden på samme måde.

Massacre Wurm, Icy Manipulator og Shades i alle afskygninger er MVP´er! :D
Senest rettet af Da Senzai 18. jul 2012 21:01, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 20:58

Fnapz skrev:Lyder super :-) har tilføjet 3 af jer, og jeg får tid til at spille imorgen lidt mere :-) synes ham med det grønne deck ownede mig for sindssygt, jeg valgte og spille med det røde :-) - tak for det, vidste ikke man kunne få det uddybbede mere end at zoome :-)

snakker i over skype eller noget?


Ja, han kan godt være lidt svær at vinde over med det røde deck, da du skal bruge to røde spells på at give nok skade til at dræbe et hans monstre :P. Det kan være, at du bare skal kaste alle de røde kort direkte i hovedet på ham, og se om de kan give ham 20 skade inden han giver dig 20. Det er ihvertfald sådan jeg spiller rød xD.

Vi plejer bare at bruge Party-Chat på Xboksen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jul 2012 21:04

God taktik at fjerne alle større monstre fra Obedient Dead decket, egentlig. Det deck har bare et latterligt match-up mod mølledukkerne. Sort har så mange stærke monstre, at når man får kastet sin Canchellor (eller lavet en Bodydouble af en), så er der alt for stor chance for at der ligger både en Rise from the Grave og et af dem i kirkegården. BLå har så mange gode komboer der:
5 mana Bodydouble på Canchellor, tager Rise from the Grave.
Rise from the Grave på Canchellor, tager Rise from the Grave
Rise from the Grave på fx Rune-Scarred Demon, tager fx Canchellor eller Traumatize frem fra decket.

Jeg synes virkeligt, at møl vs. det sorte deck, det er nemt at spille. Det eneste man skal passe på er Corrupt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 18. jul 2012 21:08

Da Senzai skrev:
Fnapz skrev:Lyder super :-) har tilføjet 3 af jer, og jeg får tid til at spille imorgen lidt mere :-) synes ham med det grønne deck ownede mig for sindssygt, jeg valgte og spille med det røde :-) - tak for det, vidste ikke man kunne få det uddybbede mere end at zoome :-)

snakker i over skype eller noget?


Ja, han kan godt være lidt svær at vinde over med det røde deck, da du skal bruge to røde spells på at give nok skade til at dræbe et hans monstre :P. Det kan være, at du bare skal kaste alle de røde kort direkte i hovedet på ham, og se om de kan give ham 20 skade inden han giver dig 20. Det er ihvertfald sådan jeg spiller rød xD.

Vi plejer bare at bruge Party-Chat på Xboksen :P



har ikke mic til xboxen, sikke noget skod :-D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 21:11

Helt enig! :D

Alt efter builded er det rigtigt svært for Dead Obidient at vinde over Dream Puppets. Alle kortene i Dead Obidient er rigtigt stærke, så en god Chancellor eller Bodydouble smadrer dem xD.

Mind Control på deres Oblitorator er også god :D.

Jeg synes ikke at Underworld Dreams var så imponerende, men i de fem kampe jeg spillede var det også mest mod Goblins og Ordric.


Fnapz skrev:har ikke mic til xboxen, sikke noget skod :-D


Nå, for Søren. Så må du skrive her istedet :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 18. jul 2012 21:15

ellers må jeg få fat i en mic, sådan en må kunne fås billigt :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jul 2012 21:22

Underworld Dreams er en hurtig counter mod Mølledukker, dog. Man ender bare med så mange ubrugelige kort, og man kan ikke bruge "Draw X Cards"-kortet, som jo ellers er et åndssvagt godt kort. Det er simpelthen så godt. Det har god synergy med Dreamborn Muse og Jace's discard-ting - det er så åndssvagt. Begge spillere trækker fx 10 kort, så møller modstanderen 10 fra din Jace, og i hans upkeep bliver han møllet for 17 af Dreamborn Muse. Stik den! Man skal så også huske at han jo trækker 10 kort, så det er 37 der ryger der, for 10 mana. Sætter man en ekstra Dreamborn Muse eller Jace's i spil, så bliver det først rigtigt sjovt. Selv hvis man bare trækker 5, så kan det kort jo være dødeligt med fx 3 Dreamborn Muses - så møller man ham for 5+12*3 = 41 kort!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2012 21:28

^-------v

Det I lige var vidne til der, mine damer og herrer, er grunden til, at han er min holdkammerat i 2-Headed Giant! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster

cron