Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jul 2012 11:32

Og så kiggede en anden gut lige på spil-filerne, hvorefter han straks trak de sidste fem ud.
NCTFJN
GDZDJC
HTRNPW
PCNKGR
GPCRSX

Så er der 40/40 i unlocks, til dem der lyster :).

Ekstra Sword of Body and Mind, ekstra Body Double og en ekstra Traumatize til mølledukkerne. NØJ!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 9. jul 2012 11:35

Jeps, skulle lige til at poste den samlede liste:

FNMDGP
KWPMZW
MWTMJP
WMKFGC
NCTFJN
GDZDJC
HTRNPW
FXGJDW
PCNKGR
GPCRSX
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 9. jul 2012 11:40

TerrificFalcon skrev:Ekstra Sword of Body and Mind, ekstra Body Double og en ekstra Traumatize til mølledukkerne. NØJ!

Ja, nu bliver det sikkert endnu nemmere for jer at finde modstandere herinde til 2HG ;) :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 9. jul 2012 13:58

Den ekstra BaneSlayer er meget tiltrængt i Celestial Lights, og nu er det blevet et deck, der også kan vinde istedet for bare at lade være med at tabe :D.

Jeg er hjemme ved 18-tiden og kan game til 21.00, hvis vi skal svinge med nogle Swords of Body and Mind, Terrificy. Alle i denne tråd er selvfølgelig velkommne til at være med, hvis de vil have hug eller tilføje os til spil en anden dag. Jeg tæver også gerne folk i 1 Vs. 1 sålænge vi slår AI takeover fra.

BTW, jeg tror slet ikke, at jeg vil kunne administrere at bygge et sort deck med alle de seje dyr. Ville ende med at spille 10 dyr, der koster 6 mana eller mere!

Man er pimp, hvis man spiller Hellcarver Demon :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 9. jul 2012 14:02

Iøvrigt. Tror jeg også at Exalted Decket er blevet okay nu.

Royal Assasin er en regulær kælling sammen med den 1/5 robot, der gør, at kun et Dyr kan angribe hver tur xD

Men Altså. Alle decksne (undtagen ordric) er fede i 2013, og jeg ved godt, at jeg gentager mig selv, men de 5 næste decks bliver også vilde. Glæder mig til spille Rød/Sort død og ødelæggelse.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jul 2012 14:06

Min modstander quittede tidligere da jeg hapsede hans Hellcarver i tur 4 med mølledecket :(.

Jeg banker godt nok modstandere til højre og venstre med Pack Instinct. Mølledukkerne kan stadigvæk ikke få noget specielt på bordet før en Clone i tur 3-4, men så længe modstanderen ikke får en fuldkommen dominans de første par ture, så kører det altså godt nok derudaf!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 9. jul 2012 14:10

Mit Monogrøn stompy tror jeg også er ved at blive a real thing nu, hvor jeg har fået:

Obstinate Baloth
Dungrove Elder
Vinelasher Kudzu

og et Ekstra Hydra :D.

Generelt har jeg svært ved at vinde med mølledecket medmindre, jeg spiller mod Hvid lifegain, Sort eller Blå :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jul 2012 14:35

Haha, Vineslasher Kudzu er altså også bare crazy. Havde lige CRAZY åbningshånd mod en fyr med Crosswinds: 3x Forest, 1x Vineslasher Kudzu, 3x Nature's Lore. Vi kan lige tage hele spillet:
Tur 1 Forest
Tur 1 Island, Sleight of Hand
Tur 2 trækker jeg Emerald Medallion, spiller Forest og Vineslasher
Tur 2 Island
Tur 3 trækker Nature's Lore, spiller Forest, Emerald Medallion, 4x Nature's Lore, swing for 6
Tur 3 quit.

Det er simpelthen så heldigt som det kan blive, men NØJ, hvor var det fedt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 9. jul 2012 15:00

Da Senzai skrev:Royal Assasin er en regulær kælling sammen med den 1/5 robot, der gør, at kun et Dyr kan angribe hver tur xD

Odric's Intrepid Hero i den kombo i en 2HG kan ikke gå galt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jul 2012 15:10

Oh Pack Instinct, you so crazy! Ser ud til at tabe kampen. 8 mana på bordet. Spiller Avenger of Zendikar for 8 0/1 planter. Spiller Forest for at få dem til 1/2 planter.
Modstanderen angriber ikke.
Spiller Forest for 2/3 planter, spiller Unbound Realm for 12/13 planter, angriber med 8x 12/13 smådyr og vinder spillet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 9. jul 2012 15:12

OG DER ER BEATS!

Det bliver fandeme også svært at trimme ned til 60 kort i Ancient Wildz nu. Det kan gå i så mange retninger det deck!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 9. jul 2012 16:20

Da Senzai skrev:OG DER ER BEATS!

Det bliver fandeme også svært at trimme ned til 60 kort i Ancient Wildz nu. Det kan gå i så mange retninger det deck!

Det her er din juleaften, er det ikk'? :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jul 2012 16:28

Haha, det tror jeg næsten du har ret i!

Har lige slået personlige rekorder i højeste angreb (336) og stærkeste dyr (160) og så ramt 40/40 kort i Pack Instinct - så må det næsten være tid til at begynde på et nyt deck i Ranked Matches... Uhh, hvilket et skal det dog være først!?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Lasborg » 9. jul 2012 16:59

Pack instinct er så vildt, har selv uden bonuskort lavet over 450 i skade. Den hydra med counters på er for sindsyg.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jul 2012 20:15

Shin og jeg har lige haft en kamp, hvor jeg igen startede ud med en ekstremt stærk Vineslasher. Den blev dog Dispersed da den var 4/4 i tur tre, men i tur fem var den tilbage på bordet, og så gik det stærkt. Den blev ret hurtigt 12/12 med en Boundless Realm.

Det endte med, at vi lige tog en timewarp, som ville have givet os to hydraer med i alt 99 power (inkl. Primal Bellow), men så quittede modstanderene... Og jeg modtog årets hatemail. Poster den lige efter denne her kamp!

EDIT: her er den - årets allerbedste hatemail/kompliment!
Billede
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron